Digitālā pratība
Semināri, konferences, ceremonijas, ekspozīcijas, preses konferences, B2B kontakttirgi, saliedēšanās pasākumi
Klātienē
27.novembris, 2024 (trešdien)
Projektu vadības pamati
TRIVIUMS
Lai kas ir rakstīts jūsu amata nosaukumā un aprakstā, jūsu darba ikdiena ticamāk saistīta ar dažādu projektu vadību. Neatkarīgi no veicamo darbu apjoma un specifikas, tie visi ir projekti ar līdzīgu struktūru un iekšējo loģiku. Iegūstiet pamatzināšanas, praktiskus rīkus un metodes efektīvai ikdienas projektu vadībai dažādos uzņēmumos.
Klātienē & Tiešsaistē
27.novembris, 2024 (trešdien)
Produktīva ražošanas vadīšana
Komercizglītības centrs | KIC
Unikāla un praktiska mācību programma ražošanas vadīšanā, ko atzinīgi novērtējuši jau vairāk kā 350 ražošanas uzņēmumu vadītāji.
Labākais, kas Latvijā radīts ražošanas efektivitātes jomā.
Mācību programma ražošanas uzņēmumu dažādu līmeņu vadītājiem, kas sniegs rīkus, izpratni, instrumentus un pieejas ražošanas efektivitātes uzlabošanai un peļņas paaugstināšanai.
Klātienē
28.novembris, 2024 (ceturtdien)
DDMRP – digitālās metodes ražošanas un iepirkumu sabalansēšanai
Komercizglītības centrs | KIC
Mācības balstītas uz DDMRP (Demand Driven Material Requirements Planning) vadības metodi, kur informācijas jeb datu apstrāde notiek izmantojot MS Excel to saintegrējot ar uzņēmumā esošo ERP sistēmu.
Klātienē
4.decembris, 2024 (trešdien)
Proaktīva klientu apkalpošana
TRIVIUMS
Katrs pārdevējs ir nozīmīgums uzņēmuma darbībai un tēla veidošanai. Kursā nodosim jaunas prasmes proaktīvā rīcībā un pārliecinošā komunikācijā, dalīsimies ar rīkiem personīgās enerģijas taupīšanai un izaicinošu situāciju risināšanai.
Klātienē
5.decembris, 2024 (ceturtdien)
Pārliecinoša uzstāšanās un ideju pārdošana ©
BIZNESAM.LV
Lai prezentācija būtu pārliecinoša, tai jābūt mērķtiecīgai un strukturētai. Ir jāievēro zināmi nosacījumi savā stājā, ķermeņa valodā un runas veidā. Taču reizēm notiek tā, ka, pat rūpīgi gatavojoties un ievērojot šos priekšrakstus, mēs jūtamies ne savā ādā, un šķiet, ka klausītāji teiktajam tā īsti nenotic. Taču kāds cits, gluži “nepareizs” runātājs aizrauj, iedvesmo un pārliecina. Kāpēc tā?
Klātienē
6.decembris, 2024 (piektdien)
Laika plānošana | Sistēma. Prioritizācija. Motivācija.
Komercizglītības centrs | KIC
Laiks + motivācija.
Praktiski izmēģinātas ikdienā pielietojamās efektīva laika plānošanas metodes, kas ceļ produktivitāti un motivē, palīdz veidot līdzsvaru dzīvē. Viens no jaudīgākajiem kursiem šajā jomā.
Klātienē
11.decembris, 2024 (trešdien)
Darījumu sarunas | Iebildumi un argumenti
Komercizglītības centrs | KIC
Rets kurss viena no Latvijas visaugstāk vērtēto treneru - Agra Gravas vadībā.
Unikāla pieeja darījumu sarunu aspektu izprašanai kopā ar biznesa psihoterapeitu. Kurss sniedz gan izpratni, gan “bruņojumu” un metodiku veiksmīgai sarunu vadīšanai un iebildumu pārvarēšanai.
Klātienē
16.janvāris, 2025 (ceturtdien)
Efektīva struktūrvienības vadīšana | metodes un digitālie rīki
Komercizglītības centrs | KIC
Kā efektīvi vadīt savu struktūrvienību?
Svarīgākais, kas nepieciešams nodaļu, struktūrvienību vadīšanai no operatīvajiem rīkiem un stratēģijas līdz sevis un komandas efektivitātei.
Unikāls 4 dienu triecienkurss kopā ar pieredzējušu vadītāju un efektivitātes treneri - Aldi Cimošku un Rimi Baltic Group operacionālās izcilības uzlabojumu vadītāju - Baibu Drēgeri – Vaivodi.
Klātienē
12.februāris, 2025 (trešdien)
Projektu vadīšanas pamati
Komercizglītības centrs | KIC
Arvien vairāk tādas biznesa aktivitātes kā jaunu produktu/pakalpojumu radīšana, inovāciju ieviešana, investīciju apgūšana un klientu apkalpošana tiek realizēta kā projekti. Praksē ir pierādījies, ka sekmīgu projektu realizācijai nepietiek tikai ar pareizi izveidotu plānu, saplānotiem resursiem un finansējumu.
Klātienē
18.februāris, 2025 (otrdien)
Pārdošana mūsdienās, izmantojot digitālos rīkus
Komercizglītības centrs | KIC
Pārdošana piedzīvo būtiskas pārmaiņas, darījumu kārtošanas apjoms pa telefonu un attālinātos formātos ir četrkāršojies. Mūsdienās cilvēki saņem ļoti daudz telefona zvanus. Panākumus gūst tie, kuri spēj piesaistīt klienta uzmanību un atvērt sarunu.
Klātienē
27.februāris, 2025 (ceturtdien)
Efektīva struktūrvienības vadīšana | metodes un digitālie rīki
Komercizglītības centrs | KIC
Kā būt par efektīvu vadītāju?
Būtiskākie vadītāja pašefektivitātes rīki no laika plānošanas līdz LEAN, pārmaiņu vadībai un motivācijai. Svarīgākais, kas nepieciešams nodaļu, struktūrvienību vadītājiem.
Unikāls 4 dienu triecienkurss kopā ar pieredzējušu vadītāju un efektivitātes treneri Aldi Cimošku un Rimi Baltic LEAN eksperti Baibu Drēgeri – Vaivodi.
Klātienē & Tiešsaistē
28.februāris, 2025 (piektdien)
Praktiskā digitālā transformācija
Komercizglītības centrs | KIC
Brīdī, kad izvēlamies kādu tehnoloģiju vai ieviešam sistēmu, tā principā jau ir vakardiena. Nemitīgas pārmaiņas un tehnoloģiju izmantošana savā labā ir jaunais normālais.
Unikāla 3 mēnešu attīstības programma vadītājiem, kas vēlas veiksmīgi saplānot un realizēt digitālās transformācijas projektus uzņēmumā. Mācības balstītas Latvijas un pasaules labākajā praksē, apvienojot pārmaiņu, projektu un cil
Klātienē
21.marts, 2025 (piektdien)
Rakstiskā komunikācija | praktiskie padomi un rīki
Komercizglītības centrs | KIC
Arvien lielāku nozīmi gan lietišķajā vidē, gan personiskajā komunikācijā iegūst saziņa rakstiskā formā – vēstulēs, e-pastu sarakstē, arī dažādās saziņas platformās un sociālajos tīklos.
Pieprasīta kļūst prasme uzrakstīt labu tekstu un novērtēt valodas kultūru. Abreviatūru, emocijzīmju un copy-paste laikā labā valodā uzrakstīts teksts piesaista uzmanību un rada cieņu pret rakstītāju.
Klātienē
27.marts, 2025 (ceturtdien)
Vadītājs un vadītprasme
Komercizglītības centrs | KIC
Intensīvs pamatu kurss vadītājiem ar nelielu pieredzi, vadītājiem, kas par tādiem kļuvuši pierādot sevi kā izcilus speciālistus, kā arī vadītājiem, kas nesen nodibinājuši savu uzņēmumu vai vēlas apgūt vadītājiem būtiskākās pamatprasmes.
Klātienē
7.aprīlis, 2025 (pirmdien)
LEAN un vadītprasmes efektīvam maiņas vadītājam
Komercizglītības centrs | KIC
Neviena LEAN metode nestrādās ilgtermiņā, ja maiņu vadītāji neuzņemsies savu atbildības daļu, neizpratīs pārmaiņu ieviešanas un dažādu metožu pielietošanas jēgu.
Šī kursa vadītāji ir Inga Ozola, kas tiek dēvēta par LEAN jomas spridzekli Latvijā, Rimi Baltic loģistikas kvalitātes un servisa vadītāja. Otra kursa vadītāja ir Linda Liepiņa, kura ir LEAN pārzine, kā arī 6 Sigma eksperte.
Klātienē
10.aprīlis, 2025 (ceturtdien)
Stresa un emociju vadīšana | Harmonija. Miers. Attiecības.
Komercizglītības centrs | KIC
Praktisks treniņš par to, kā izprast un samazināt stresu, izmantojot zināšanas par cilvēka bioloģiju.
Viena no pieprasītākajām tēmām vadītājiem un darbiniekiem neskaidrības laikmetā pieredzējušas vadītājas un ārstes vadībā.
Klātienē
24.aprīlis, 2025 (ceturtdien)
Cilvēkfaktora pārvaldība ar Structogram®
Komercizglītības centrs | KIC
Uzņēmumam vislielākā vērtība ir cilvēki, un pārzinot cilvēku uztveri un domāšanas veidu, kas savukārt formē to rīcību, mēs varam paredzēt darba rezultātus un zināt, kurš ir spējīgs izpildīt noteiktus uzdevumus un kur šajā ziņā ir ierobežojumi.
Klātienē
2.novembris, 2025 (svētdien)
Mākslīgā intelekta 10 praktiskie risinājumi produktivitātei
Komercizglītības centrs | KIC
Tēma, kas satricinājusi efektivitātes pasauli. Vienkārši un garšīgi par to, kā mākslīgo intelektu izmantot uzņēmuma efektivitātei.
Praktiski rīki, uzņēmumu piemēri un absolūti pielietojama izpratne par 10 mākslīgā intelekta (AI) lietojumprogrammām, kas palīdzēs palielināt uzņēmuma darbinieku produktivitāti.
Pievieno savu notikumu
vai mācību risinājumu
Reģistrējies, publicē, rediģē, saņem pieprasījumus
TIKAI BIZNESAM.LV
Praktisku rokasgrāmatu komplekts organizācijas novērtēšanai
€20,00
€40,00
BEZMAKSAS PIEGĀDE
Gaidāmi drīzumā
Izvēlies interesējošos, lai uzzinātu par plānotajiem datumiem
Biznesa Klase
Komercizglītības centrs | KIC
Visu laiku pieprasītākā vadītāju biznesa pamatu programma.
Biznesa klase ir unikāla programma vadītājiem, kam nepieciešami praktiski instrumenti uzņēmuma un darbinieku vadīšanai, kā arī sevis attīstībai.
Vairāk kā 1200 vadītāji to atzinuši par praktiskāko vadītprasmju programmu un tā jau tiek uzskatīta par mūsdienīgu alternatīvu uzņēmējdarbības programmām augstskolās.
Treneru sagatavošana (Train the Trainer)
TRIVIUMS
Viens no galvenajiem pieaugušo apmācības mērķiem ir panākt uzvedības un rīcības izmaiņas. Kas motivē cilvēkus kaut ko mainīt? Kā panākt, lai cilvēki ne tikai piedalās mācībās, bet arī aktīvi domā un veido pieredzi? Kā visprecīzāk būvēt mācību saturu, atbilstoši konkrētām vajadzībām un auditorijai?
Agile pieeja procesu vadībā. Saprast + Izmantot
TRIVIUMS
Kas patiesībā ir Agile? Vai tā ir teorija, filozofija vai praktiska metode, kas dod reālus uzlabojumus? Kad un kā to pielietot? Vai tā der ikvienam uzņēmumam un organizācijai? Vai tās ieviešanā pastāv riski un kādi tie ir?Aicinām gūt atbildes uz šiem un vēl citiem jautājumiem, apmeklējot kursu “Agile pieeja procesu vadībā”!
Efektīva vadītāja ABC
TRIVIUMS
Kursā par to, kā uzņēmuma/struktūrvienības vadītājam efektīvi vadīt darbiniekus: skaidrot uzņēmuma mērķus un norises, dot darba uzdevumus un kontrolēt izpildi, motivēt darbiniekus, sniegt atbalstu ikdienā un veicināt sadarbību.
Un arī par to, kādi ir vadītājam pieejamie resursi un kā tos izmantot, lai mazinātu spriedzi sarežģītās situācijās; kā iedvesmot un veicināt darbinieku proaktivitāti.
Izcilas klienta pieredzes veidošana
TRIVIUMS
Kāda ir atšķirība starp izcilu klientu servisu un izcilu klientu pieredzi?
Vai atceries ēšanas vietu, kurā, iegriežoties jebkurā pasaules valstī, vienmēr zini, kas Tevi sagaida?
Vai zini, cik reižu vairāk apmierināts klients ir gatavs nopirkt no uzņēmuma salīdzinoši ar klientiem, kas uzņēmumu izvēlas tikai lētākās cenas dēļ?
Vai zināji, ka ir vismaz 3 klientu lojalitātes tipi?
Efektīva laika plānošana un darba organizēšana
TRIVIUMS
Apzināta laika plānošana un darbu organizēšana palielina gan personīgo efektivitāti, gan darba produktivitāti, sniedz līdzsvara sajūtu un apmierinātību ar sevi un dzīvi kopumā. Mūsdienās laika plānošana ir kā sistēma, kuru veido dažādas tehnikas, instrumenti, tehnoloģijas un metodes.
Efektīvs darbs ar klientu pa tālruni
TRIVIUMS
Klientu apkalpošana pa tālruni prasa īpašu uzmanību un empātiju, lai mēs varētu sniegt izcilu servisu, neatkarīgi no sarunas tēmas un emocionālās intensitātes – vai tā ir informatīva, klientam palīdzoša vai par klienta neizpildītajām saistībām atgādinoša. Šis kurss piedāvā dziļāk izpētīt uz klientu orientētu servisu, fokusējoties uz telekomunikācijas specifiku.
Kritiskā domāšana un rīki labākai komunikācijai
TRIVIUMS
Domāt kritiski nozīmē pielāgot savus uzskatus realitātei. Tam nevajadzētu būt iemeslam draudzību vai sadarbības pārtraukšanai.
Iegūstiet spēju atpazīt aplamības tēmās, kurās neesat eksperts, pasniegt un analizēt argumentu. Iegūstiet praktiskus paņēmienus efektīvai komunikācijai, izpratni par emociju lomu komunikācijā un spēju strādāt ar emocionāliem saspīlējumiem sarunas laikā.
Procesu vadīšana | Kā ieviest jaunus un uzlabot esošos
Komercizglītības centrs | KIC
13 dienu dienu programma pārdošanas un mārketinga vadītājiem, kas vēlas sasniegt vairāk, pārdot labāk un virzīt komandu uz jauniem augstumiem! Sistemātiska pieeja, daudz rīku un absolūti praktiskas mācības ar konkrētu ieviešanu praksē.