B2B pārdošanā sarunas atvēršana un darījumu pārrunas prasa atšķirīgas kompetences, tādēļ attīstot darbiniekus, kas strādā pārdošanas jomā uzņēmums gūst konkurējošo priekšrocību. Ikvienam pieaugušajam ir potenciāls kļūt par veiksmīgu pārdevēju, taču ceļš uz šo mērķi ir izaicinošs. Šajā kursā iegūsi konkrētas zināšanas un prasmes, kas nepieciešamas, lai kļūtu par īstu profesionālu pārdevēju un sasniegtu savus mērķus biznesā. Drošāk, pārliecinošāk un rezultatīvāk, kā līdz šim – garantējām!
KURSA NORISE:
17. un 18. oktobris
9.00 – 17.00 (Klātienē) | Rīgā
MĒRĶAUDITORIJA:
• Pārdošanas speciālisti
• Klientu attiecību vadītāji
• B2B pārdošanas vadītāji
• B2B pārdošanas konsultanti
IEGUVUMI DALĪBNIEKIEM:
• Prasme efektīvi izmantot digitālos kanālus un rīkus, lai veiksmīgi veiktu pārdošanas
procesu;
• Prasme efektīvi pārvaldīt savu laiku, resursus un klientu saziņu, izmantojot digitālos
rīkus, līdz ar to vairāk pārdošanas iespēju, kas noved pie lielākiem pārdošanas
apjomiem;
• Prasme veidot veiksmīgu ilgtermiņa sadarbību ar klientiem;
• Zināšanas kā veidot uzticamu komunikāciju ar mūsdienīgiem rīkiem;
• Apgūti lēmumu pieņemšanas procesi jeb “kad klients pērk”.
PROGRAMMA
1. diena
• Veiksmīga pārdevēja profils. Kādas Tev ir izredzes kļūt par veiksmīgu pārdevēju;
• Profesionalitāte, prasmes, kas nepieciešamas veiksmīgas pārdošanas nodrošināšanai. Kas veido profesionalitāti?;
• Uzticība un sadarbība – veiksmīgas pārdošanas atslēga. Kā panākt, lai Tev uzticas? Kas ir veiksmīgas sadarbības pamatā?;
• Digitālās pārdošanas plusi un mīnusi; kā to pareizi izmantot un organizēt, kādas iespējas tā paver; izaicinājumi, kam jāpievērš uzmanība;
• Pārdošanas organizēšana, izmantojot mākslīgā intelekta palīdzību jeb kā mainās efektivitāte pārdošanas procesā;
• WhatsApp, e-pastu, u.c. rīku izmantošana pārdošanas produktivitātes veicināšanai;
• Pārdošanas procesa organizēšana daudzkanālu vidē – komunikācijas stratēģijas veidošana.
2. diena
• Efektīvas pārdošanas sastāvdaļas, kas dod rezultātus, izmantojot elementus no dažādām pārdošanas tehnikām (FOCA, AIDA, SPIN) pielāgošana dažādu klientu gadījumā;
• Kādas ir klienta gaidas, kas ir nepieciešams sarunā, lai tā būtu veiksmīga un vestu uz rezultātu;
• Kas ietekmē lēmuma pieņemšanu – no kā tie atkarīgi jeb kad un kā klients pērk?;
• Klientu iebildumu strukturēšana, īstais laiks un signāli klienta virzīšanai uz lēmumu;
• Ilgstošas sadarbības veidošana ar atbilstošu komunikācijas stratēģiju;
• Kā atšķiras mērķtiecība darījumu sarunās un uzbāzība; kā veidot mērķtiecīgu pārdošanu, bet nebūt uzbāzīgām.
Pieteikšanās kic@kic.lv vai mājaslapā https://www.kic.lv/macibas/pardosana-musdienas-izmantojot-digitalos-rikus
Pieteikties
Saistītās tēmas tuvākie notikumi