Kā panākt JĀ? Iebildumu apiešana pārdošanas sarunā

  • Post category:

Šis praktiskais treniņš iepazīstinās ar rīku, kas palīdzēs neapstāties pie pirmā iebilduma, vai tā būtu pārdošanas saruna telefoniski vai klātienē, saruna ar neapmierinātu klientu, vai kāda cita saruna, kura ir nonākusi līdz iebildumiem.

Continue Reading Kā panākt JĀ? Iebildumu apiešana pārdošanas sarunā

Darbs ar “grūto” klientu

  • Post category:

Komunikācijas prasmes ir spēja saprasties ar visdažādākajiem cilvēkiem, sadzirdēt viņu vajadzības un atrast tām optimālo risinājumu. Tas ir arī universāls rīks katra profesionāļa produktivitātei.

Continue Reading Darbs ar “grūto” klientu

Biznesa Klase

  • Post category:

Visu laiku pieprasītākā vadītāju biznesa pamatu programma, mūsdienīga alternatīva augstskolu izglītībai. 20 dienu programmā apvienots pats svarīgākais, kas jāzina katram mūsdienīgam vadītājam par uzņēmuma un darbinieku vadīšanu, kā arī par sevis attīstību. Šai grupai pieejams ESF līdzfinansējums.

Continue Reading Biznesa Klase

Produktīva Pakalpojumu Vadīšana #2

  • Post category:

7 dienu mācību programma pakalpojumu jomas uzņēmumu dažādu līmeņu vadītājiem, kuru mērķis ir veicināt uzņēmuma produktivitātes paaugstināšanu. No efektivitātes metodēm līdz sava uzņēmuma problēmu risināšanai. Mācību rezultātā dalībnieki nonāk pie algoritma, ko izmantot darbā ar procesu uzlabošanu.

Continue Reading Produktīva Pakalpojumu Vadīšana #2

Pārdošana #1. Efektīva Darījumu Vadība

  • Post category:

Seminārs pārdošanas komandām un profesionāļiem, kuriem nepieciešamas vadlīnijas, iemaņas un paņēmieni ikdienas pārdošanas sarunu rezultativitātes uzlabošanai. Apmeklējot kursu, dalībnieki gūst precīzu izpratni par pārdošanas sarunas struktūru, uzzin biežākās pārdevēju kļūdas un risinājumus to labošanai, kā arī apgūst katram pārdošanas sarunas posmam būtiskākās iemaņas.

Continue Reading Pārdošana #1. Efektīva Darījumu Vadība

Jaunas publikācijas vēl top!

Kaut kas neizdevās