11
Triviums
TRIVIUMS
250.00 +PVN
6 stundas
Klātienē
67282219
TRIVIUMS
67282219
Proaktīva klientu apkalpošana
6 stundas
Klātienē
250.00 +PVN

Mērķi

  1. Iedrošināt un iedvesmot darbiniekus par komunikācijas nozīmīgumu organizācijas darbībā un tēla veidošanā;
  2. Apgūt jaunas prasmes un pilnveidot esošās proaktīvā rīcībā un pārliecinošā komunikācijā;
  3. Iegūt jaunus rīkus personīgās enerģijas taupīšanai un izaicinošu situāciju risināšanai.

Mērķauditorija

Organizāciju darbinieki, kuri vairāk vai mazāk, tiešā vai netiešā veidā ikdienas darbā komunicē ar klientiem, t.sk. iekšējiem klientiem

Metodes: interaktīva un iesaistoša darba forma, praktiskie uzdevumu individuāli un mazās grupās ar mērķi nostiprināt un attīstīt prasmes, praktiski piemēri satura ilustrācijai, atgriezeniskā saite un sistēmiski ieteikumi, pieredzes apmaiņa, gadījumu analīze, dalīšanās ar labo praksi.

Programma

1.Emocionālās un funkcionālās vajadzības.

Uzņēmuma darbinieku loma klienta emocionālo vajadzību apmierināšanā, kas lielākā mērā arī nosaka viņu apmierinātību, uzticēšanos un veiksmīgāku sadarbību.

2.Proaktīva domāšana un proaktīva uzvedība.

Kā tērēt enerģiju gudri un efektīvi. 
Kā vairot pozitīvo enerģiju un kā, pareizi sadalot enerģiju, mazināt stresu un izsīkumu.
Pasniedzējas un dalībnieku piemēri izpratnes stiprināšanai un iedrošināšanai.
Frāzes, ko izmantot komunikācijā, lai veicinātu proaktīvu domāšanu.

3.Komunikācijas stili.

Kas ir mans vadošais komunikācijas stils? Attiecīgi, kas ir manas stiprās puses un kuras jāattīsta?
Kā atpazīt dažādos komunikācijas stilus klientos un kā pielāgoties?
Kā efektīvi mācīties un praktizēt pārliecināto komunikācijas stilu?

4.Izaicinošu situāciju risināšanas tehnika un aktīvas klausīšanās prasme.

Kāds ir efektīvākais izaicinošu situāciju risināšanas algoritms?
No kādām uzvedībām sastāv aktīva klausīšanās? 
Empātija – kompetence, kas nodrošina pamatu efektīvai komunikācijai ikvienā situācijā. Kāpēc un kā to attīstīt?

5.Stresa loma, vadīšana, tehnikas.

Izpratnes veidošana par stresu un distresu.
Stresa vadīšana, emociju atpazīšana un pārvaldīšana, tehnikas.
Šī tēma kā kopsavilkums visam iepriekš apgūtajam stresa mazināšanai un apzinātības veicināšanai savu emociju vadīšanā un domāšanā.

 

Kursu vada

Trenere: Skaidrīte Bulmeistere-Ikauniece

Profesionāla klientu servisa, iekšējo treneru un pārdošanas prasmju trenere.

Šobrīd ir AS Airbaltic Corporation servisa apmācību vadītāja, kā arī turpina darbu praktiskajā klientu servisā kā stjuarte.

Ar TRIVIUMS sadarbojas kopš 2015. gada. Vada klientu apkalpošanas un pārdošanas treniņus, konsultē klientu apkalpošanas standartu/pārdošanas rokasgrāmatu izveidē, vada kursus uzņēmumu iekšējiem treneriem un vada komunikācijas, sadarbības treniņus. Mācības vada latviešu, angļu un krievu valodā. 

Izglītība:

Latvijas Policijas akadēmijas bakalaura grāds jurisprudencē ar specializāciju valsts pārvalde;
Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības augstskolas bakalaura grāds pedagoģijā;
IATA (International Air Transport Association) kursi “Advanced Train The Trainer”.
Profesionālā attīstība:

AS “Air Baltic Corporation” servisa apmācību vadītāja, servisa un pārdošanas instruktore un vecākā stjuarte.

Informēt par plānoto datumu

Notikums tiek drīzumā plānots. Ja vēlaties, lai mēs informējam par plānoto norises datumu, atsūtiet savus kontaktus.

Vārds*
Tālrunis*
E-pasts*
Komentāri

Saistītās tēmas tuvākie notikumi

Klātienē
12.februāris, 2025 (trešdien)
Projektu vadīšanas pamati
Komercizglītības centrs | KIC
Arvien vairāk tādas biznesa aktivitātes kā jaunu produktu/pakalpojumu radīšana, inovāciju ieviešana, investīciju apgūšana un klientu apkalpošana tiek realizēta kā projekti. Praksē ir pierādījies, ka sekmīgu projektu realizācijai nepietiek tikai ar pareizi izveidotu plānu, saplānotiem resursiem un finansējumu.
16 stundas
499.00 +PVN
Klātienē
17.februāris, 2025 (pirmdien)
Performance management | Darbinieku snieguma un attīstības vadīšana
Komercizglītības centrs | KIC
Vadītāja darba pamatā ir komandas darba organizēšana un vadīšana, lai nodrošinātu izvirzīto mērķu sasniegšanu un veicinātu darbinieku attīstību. Lai cik vienkārši tas izklausītos, daudzi vadītāji ikdienā saskaras ar izaicinājumiem, kas saistīti tieši ar mērķu atsekošanu, vērtēšanu, darbinieku izaugsmes veicināšanu un atgriezeniskās saites sniegšanu.
8 stundas
275.00 +PVN
Klātienē
18.februāris, 2025 (otrdien)
Pārdošana mūsdienās, izmantojot digitālos rīkus
Komercizglītības centrs | KIC
Pārdošana piedzīvo būtiskas pārmaiņas, darījumu kārtošanas apjoms pa telefonu un attālinātos formātos ir četrkāršojies. Mūsdienās cilvēki saņem ļoti daudz telefona zvanus. Panākumus gūst tie, kuri spēj piesaistīt klienta uzmanību un atvērt sarunu.
16 stundas
499.00 +PVN
Klātienē & Tiešsaistē
18.februāris, 2025 (otrdien)
Ražošanas Vadīšana: 2. līmenis
Komercizglītības centrs | KIC
10 dienu mācību programma augstas veiktspējas ražošanai nodrošina visaptverošu pieeju vadītāju profesionālajai attīstībai nākamajā līmenī. Operatīvās vadīšanas, līderības un personīgās efektivitātes aspekti, lai panāktu paliekošu rezultātu un jau advancētākā līmenī ieviestu augsta līmeņa efektivitātes metodes ražošanas jaudas un personīgās attīstības transformācijai mūsdienu biznesa vidē.
80 stundas
3,200.00 +PVN
Klātienē
26.februāris, 2025 (trešdien)
Nepārtraukto uzlabojumu kultūras radīšana | Kaizen
Komercizglītības centrs | KIC
Neapstājies pie sasniegtā, bet nemitīgi domā kā savus procesus un ieviestās metodes pacelt nākamajā līmenī!
8 stundas
275.00 +PVN
Klātienē
27.februāris, 2025 (ceturtdien)
Efektīva struktūrvienības vadīšana | metodes un digitālie rīki
Komercizglītības centrs | KIC
Kā būt par efektīvu vadītāju? Būtiskākie vadītāja pašefektivitātes rīki no laika plānošanas līdz LEAN, pārmaiņu vadībai un motivācijai. Svarīgākais, kas nepieciešams nodaļu, struktūrvienību vadītājiem. Unikāls 4 dienu triecienkurss kopā ar pieredzējušu vadītāju un efektivitātes treneri Aldi Cimošku un Rimi Baltic LEAN eksperti Baibu Drēgeri – Vaivodi.
32 stundas
1,150.00 +PVN