11
Triviums
TRIVIUMS
250.00 +PVN
6 stundas
Klātienē
67282219
TRIVIUMS
67282219
Proaktīva klientu apkalpošana
6 stundas
Klātienē
250.00 +PVN

Mērķi

  1. Iedrošināt un iedvesmot darbiniekus par komunikācijas nozīmīgumu organizācijas darbībā un tēla veidošanā;
  2. Apgūt jaunas prasmes un pilnveidot esošās proaktīvā rīcībā un pārliecinošā komunikācijā;
  3. Iegūt jaunus rīkus personīgās enerģijas taupīšanai un izaicinošu situāciju risināšanai.

Mērķauditorija

Organizāciju darbinieki, kuri vairāk vai mazāk, tiešā vai netiešā veidā ikdienas darbā komunicē ar klientiem, t.sk. iekšējiem klientiem

Metodes: interaktīva un iesaistoša darba forma, praktiskie uzdevumu individuāli un mazās grupās ar mērķi nostiprināt un attīstīt prasmes, praktiski piemēri satura ilustrācijai, atgriezeniskā saite un sistēmiski ieteikumi, pieredzes apmaiņa, gadījumu analīze, dalīšanās ar labo praksi.

Programma

1.Emocionālās un funkcionālās vajadzības.

Uzņēmuma darbinieku loma klienta emocionālo vajadzību apmierināšanā, kas lielākā mērā arī nosaka viņu apmierinātību, uzticēšanos un veiksmīgāku sadarbību.

2.Proaktīva domāšana un proaktīva uzvedība.

Kā tērēt enerģiju gudri un efektīvi. 
Kā vairot pozitīvo enerģiju un kā, pareizi sadalot enerģiju, mazināt stresu un izsīkumu.
Pasniedzējas un dalībnieku piemēri izpratnes stiprināšanai un iedrošināšanai.
Frāzes, ko izmantot komunikācijā, lai veicinātu proaktīvu domāšanu.

3.Komunikācijas stili.

Kas ir mans vadošais komunikācijas stils? Attiecīgi, kas ir manas stiprās puses un kuras jāattīsta?
Kā atpazīt dažādos komunikācijas stilus klientos un kā pielāgoties?
Kā efektīvi mācīties un praktizēt pārliecināto komunikācijas stilu?

4.Izaicinošu situāciju risināšanas tehnika un aktīvas klausīšanās prasme.

Kāds ir efektīvākais izaicinošu situāciju risināšanas algoritms?
No kādām uzvedībām sastāv aktīva klausīšanās? 
Empātija – kompetence, kas nodrošina pamatu efektīvai komunikācijai ikvienā situācijā. Kāpēc un kā to attīstīt?

5.Stresa loma, vadīšana, tehnikas.

Izpratnes veidošana par stresu un distresu.
Stresa vadīšana, emociju atpazīšana un pārvaldīšana, tehnikas.
Šī tēma kā kopsavilkums visam iepriekš apgūtajam stresa mazināšanai un apzinātības veicināšanai savu emociju vadīšanā un domāšanā.

 

Kursu vada

Trenere: Skaidrīte Bulmeistere-Ikauniece

Profesionāla klientu servisa, iekšējo treneru un pārdošanas prasmju trenere.

Šobrīd ir AS Airbaltic Corporation servisa apmācību vadītāja, kā arī turpina darbu praktiskajā klientu servisā kā stjuarte.

Ar TRIVIUMS sadarbojas kopš 2015. gada. Vada klientu apkalpošanas un pārdošanas treniņus, konsultē klientu apkalpošanas standartu/pārdošanas rokasgrāmatu izveidē, vada kursus uzņēmumu iekšējiem treneriem un vada komunikācijas, sadarbības treniņus. Mācības vada latviešu, angļu un krievu valodā. 

Izglītība:

Latvijas Policijas akadēmijas bakalaura grāds jurisprudencē ar specializāciju valsts pārvalde;
Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības augstskolas bakalaura grāds pedagoģijā;
IATA (International Air Transport Association) kursi “Advanced Train The Trainer”.
Profesionālā attīstība:

AS “Air Baltic Corporation” servisa apmācību vadītāja, servisa un pārdošanas instruktore un vecākā stjuarte.

Informēt par plānoto datumu

Notikums tiek drīzumā plānots. Ja vēlaties, lai mēs informējam par plānoto norises datumu, atsūtiet savus kontaktus.

Vārds*
Tālrunis*
E-pasts*
Komentāri

Saistītās tēmas tuvākie notikumi

Klātienē
21.marts, 2025 (piektdien)
Rakstiskā komunikācija | praktiskie padomi un rīki
Komercizglītības centrs | KIC
Arvien lielāku nozīmi gan lietišķajā vidē, gan personiskajā komunikācijā iegūst saziņa rakstiskā formā – vēstulēs, e-pastu sarakstē, arī dažādās saziņas platformās un sociālajos tīklos. Pieprasīta kļūst prasme uzrakstīt labu tekstu un novērtēt valodas kultūru. Abreviatūru, emocijzīmju un copy-paste laikā labā valodā uzrakstīts teksts piesaista uzmanību un rada cieņu pret rakstītāju.
8 stundas
275.00 +PVN
Klātienē
27.marts, 2025 (ceturtdien)
Vadītājs un vadītprasme
Komercizglītības centrs | KIC
Intensīvs pamatu kurss vadītājiem ar nelielu pieredzi, vadītājiem, kas par tādiem kļuvuši pierādot sevi kā izcilus speciālistus, kā arī vadītājiem, kas nesen nodibinājuši savu uzņēmumu vai vēlas apgūt vadītājiem būtiskākās pamatprasmes.
16 stundas
499.00 +PVN
Klātienē
7.aprīlis, 2025 (pirmdien)
LEAN un vadītprasmes efektīvam maiņas vadītājam
Komercizglītības centrs | KIC
Neviena LEAN metode nestrādās ilgtermiņā, ja maiņu vadītāji neuzņemsies savu atbildības daļu, neizpratīs pārmaiņu ieviešanas un dažādu metožu pielietošanas jēgu. Šī kursa vadītāji ir Inga Ozola, kas tiek dēvēta par LEAN jomas spridzekli Latvijā, Rimi Baltic loģistikas kvalitātes un servisa vadītāja. Otra kursa vadītāja ir Linda Liepiņa, kura ir LEAN pārzine, kā arī 6 Sigma eksperte.
32 stundas
1,150.00 +PVN
Klātienē
9.aprīlis, 2025 (trešdien)
Darījumu sarunas | Iebildumi un argumenti
Komercizglītības centrs | KIC
Rets kurss viena no Latvijas visaugstāk vērtēto treneru - Agra Gravas vadībā. Unikāla pieeja darījumu sarunu aspektu izprašanai kopā ar biznesa psihoterapeitu. Kurss sniedz gan izpratni, gan “bruņojumu” un metodiku veiksmīgai sarunu vadīšanai un iebildumu pārvarēšanai.
16 stundas
499.00 +PVN
Klātienē
10.aprīlis, 2025 (ceturtdien)
Stresa un emociju vadīšana | Harmonija. Miers. Attiecības.
Komercizglītības centrs | KIC
Praktisks treniņš par to, kā izprast un samazināt stresu, izmantojot zināšanas par cilvēka bioloģiju. Viena no pieprasītākajām tēmām vadītājiem un darbiniekiem neskaidrības laikmetā pieredzējušas vadītājas un ārstes vadībā.
8 stundas
275.00 +PVN
Klātienē
24.aprīlis, 2025 (ceturtdien)
Cilvēkfaktora pārvaldība ar Structogram®
Komercizglītības centrs | KIC
Uzņēmumam vislielākā vērtība ir cilvēki, un pārzinot cilvēku uztveri un domāšanas veidu, kas savukārt formē to rīcību, mēs varam paredzēt darba rezultātus un zināt, kurš ir spējīgs izpildīt noteiktus uzdevumus un kur šajā ziņā ir ierobežojumi.
16 stundas
599.00 +PVN