Komunikācija & Mārketings
Semināri, konferences, ceremonijas, ekspozīcijas, preses konferences, B2B kontakttirgi, saliedēšanās pasākumi
Klātienē
18.septembris, 2024 (trešdien)
Biznesa simulācija Decision Base
Komercizglītības centrs | KIC
DecisionBase™ biznesa simulācija palīdzēs komandai dziļāk izprast uzņēmumu biznesa būtību, operatīvo vadīšanu, konkurētspējas veidošanu un resursu ierobežojumus, t.i., faktorus, kas ietekmē uzņēmumu vadītāju biznesa lēmumus.
Klātienē
30.oktobris, 2024 (trešdien)
Cilvēkfaktora pārvaldība ar Structogram®
Komercizglītības centrs | KIC
Uzņēmumam vislielākā vērtība ir cilvēki, un pārzinot cilvēku uztveri un domāšanas veidu, kas savukārt formē to rīcību, mēs varam paredzēt darba rezultātus un zināt, kurš ir spējīgs izpildīt noteiktus uzdevumus un kur šajā ziņā ir ierobežojumi.
Klātienē
13.novembris, 2024 (trešdien)
Projektu vadība | Rīki. Principi. Digitalizācija.
Komercizglītības centrs | KIC
No projekta plānošanas līdz riskiem un digitalizācijai. Apskatīsim dažādu projektu vadības metožu iespējas un lomu (Agile Scrum un Kanban, Ūdenskrituma metode, Hibrīda u.c.). Neatkarīgi no metodēm, projektu vadības principi ir pamats, uz kā būvējam savu projektu vadību pieeju.
Tiešsaistē
26.novembris, 2024 (otrdien)
Finanses nefinansistiem | Kā vieglāk izprast finanšu informāciju stratēģisku lēmumu pieņemšanā
Komercizglītības centrs | KIC
Iespējams "garšīgākais" kurss par finansēm, tiem, kas nav finansisti.
Iespēja vadītājiem attīstīt prasmes saprast, analizēt un strādāt ar finanšu informāciju, kā arī mērķtiecīgi un veiksmīgi izmantot to biznesa lēmumu pieņemšanā.
Pievieno savu notikumu
vai mācību risinājumu
Reģistrējies, publicē, rediģē, saņem pieprasījumus
TIKAI BIZNESAM.LV
Praktisku rokasgrāmatu komplekts organizācijas novērtēšanai
€20,00
€40,00
BEZMAKSAS PIEGĀDE
Gaidāmi drīzumā
Izvēlies interesējošos, lai uzzinātu par plānotajiem datumiem
Rakstiskā komunikācija | praktiskie padomi un rīki
Komercizglītības centrs | KIC
Arvien lielāku nozīmi gan lietišķajā vidē, gan personiskajā komunikācijā iegūst saziņa rakstiskā formā – vēstulēs, e-pastu sarakstē, arī dažādās saziņas platformās un sociālajos tīklos.
Pieprasīta kļūst prasme uzrakstīt labu tekstu un novērtēt valodas kultūru. Abreviatūru, emocijzīmju un copy-paste laikā labā valodā uzrakstīts teksts piesaista uzmanību un rada cieņu pret rakstītāju.
Publiskā komunikācija | Kā būt efektīvam, pārliecinošam un dabiskam
Komercizglītības centrs | KIC
Kā savas idejas un ziņu ietērpt pārliecinošās detaļās, lai ne tikai ieinteresētu, pārliecinātu un aizrautu citus ar savu prezentāciju, bet arī sasniegtu savas runas mērķi biznesā un dzīvē. To apgūsiet treniņā pie ekspertes, kura konsultējusi ne tikai lielu daļu Latvijas uzņēmumu vadītāju, bet arī augsta ranga politiskas personas.
Dažādības vadība | Iekļaujoša vide komandā un organizācijā
Komercizglītības centrs | KIC
Šobrīd darba vidē komandās satiekas atšķirīgu vecumposmu, tautību, uztveres veidu un dzīves pieredzes cilvēki, katram no viņiem ir savs privātās dzīves un profesionālā darba cikls, katram ir savas fizisko spēju robežas, ieradumi, pārliecības un vajadzības.
Treneru sagatavošana (Train the Trainer)
TRIVIUMS
Viens no galvenajiem pieaugušo apmācības mērķiem ir panākt uzvedības un rīcības izmaiņas. Kas motivē cilvēkus kaut ko mainīt? Kā panākt, lai cilvēki ne tikai piedalās mācībās, bet arī aktīvi domā un veido pieredzi? Kā visprecīzāk būvēt mācību saturu, atbilstoši konkrētām vajadzībām un auditorijai?
Agile pieeja procesu vadībā. Saprast + Izmantot
TRIVIUMS
Kas patiesībā ir Agile? Vai tā ir teorija, filozofija vai praktiska metode, kas dod reālus uzlabojumus? Kad un kā to pielietot? Vai tā der ikvienam uzņēmumam un organizācijai? Vai tās ieviešanā pastāv riski un kādi tie ir?Aicinām gūt atbildes uz šiem un vēl citiem jautājumiem, apmeklējot kursu “Agile pieeja procesu vadībā”!
Izcilas klienta pieredzes veidošana
TRIVIUMS
Kāda ir atšķirība starp izcilu klientu servisu un izcilu klientu pieredzi?
Vai atceries ēšanas vietu, kurā, iegriežoties jebkurā pasaules valstī, vienmēr zini, kas Tevi sagaida?
Vai zini, cik reižu vairāk apmierināts klients ir gatavs nopirkt no uzņēmuma salīdzinoši ar klientiem, kas uzņēmumu izvēlas tikai lētākās cenas dēļ?
Vai zināji, ka ir vismaz 3 klientu lojalitātes tipi?
Kā sabalansēt ražošanas un iepirkumu procesus mainīgos tirgus apstākļos | DDMRP metode
Komercizglītības centrs | KIC
Mācības balstītas uz DDMRP (Demand Driven Material Requirements Planning) vadības metodi, kur informācijas jeb datu apstrāde notiek izmantojot MS Excel to saintegrējot ar uzņēmumā esošo ERP sistēmu.
Pārliecinoša uzstāšanās un ideju pārdošana ©
TRIVIUMS
Lai prezentācija būtu pārliecinoša, tai jābūt mērķtiecīgai un strukturētai. Ir jāievēro zināmi nosacījumi savā stājā, ķermeņa valodā un runas veidā. Taču reizēm notiek tā, ka, pat rūpīgi gatavojoties un ievērojot šos priekšrakstus, mēs jūtamies ne savā ādā, un šķiet, ka klausītāji teiktajam tā īsti nenotic. Taču kāds cits, gluži “nepareizs” runātājs aizrauj, iedvesmo un pārliecina. Kāpēc tā?
Efektīva laika plānošana un darba organizēšana
TRIVIUMS
Apzināta laika plānošana un darbu organizēšana palielina gan personīgo efektivitāti, gan darba produktivitāti, sniedz līdzsvara sajūtu un apmierinātību ar sevi un dzīvi kopumā. Mūsdienās laika plānošana ir kā sistēma, kuru veido dažādas tehnikas, instrumenti, tehnoloģijas un metodes.
Biznesa Klase
Komercizglītības centrs | KIC
Biznesa klase ir atzītākā biznesa pamatu programma Latvijā jeb biznesa esence un svarīgākais, kas jāzina vadītājam par uzņēmuma, darbinieku un sevis vadīšanu. Augstu novērtētas mācības, ko augstu novērtējuši vairāk kā 1500 vadītāji. Tiek dēvēta par mūsdienīgu un praktisku alternatīvu augstskolu biznesa pamatu programmām.
Efektīva vadītāja ABC
TRIVIUMS
Kursā par to, kā uzņēmuma/struktūrvienības vadītājam efektīvi vadīt darbiniekus: skaidrot uzņēmuma mērķus un norises, dot darba uzdevumus un kontrolēt izpildi, motivēt darbiniekus, sniegt atbalstu ikdienā un veicināt sadarbību.
Un arī par to, kādi ir vadītājam pieejamie resursi un kā tos izmantot, lai mazinātu spriedzi sarežģītās situācijās; kā iedvesmot un veicināt darbinieku proaktivitāti.
Projektu vadības pamati
TRIVIUMS
Lai kas ir rakstīts jūsu amata nosaukumā un aprakstā, jūsu darba ikdiena ticamāk saistīta ar dažādu projektu vadību. Neatkarīgi no veicamo darbu apjoma un specifikas, tie visi ir projekti ar līdzīgu struktūru un iekšējo loģiku. Iegūstiet pamatzināšanas, praktiskus rīkus un metodes efektīvai ikdienas projektu vadībai dažādos uzņēmumos.
Ikgadējo attīstības pārrunu vadīšana
TRIVIUMS
Vai ikgadējās, ceturkšņa vai pusgada darba novērtēšanas un attīstības pārrunas ar darbinieku Tev saistās ar kādu no šīm problēmām vai atziņām:
-laika zaglis,
-nevajadzīgs pasākums,
-neformāla saruna par dzīvi,
-neērtības un trauksme,
-izaicinājums kritikai?
Efektīvs darbs ar klientu pa tālruni
TRIVIUMS
Klientu apkalpošana pa tālruni prasa īpašu uzmanību un empātiju, lai mēs varētu sniegt izcilu servisu, neatkarīgi no sarunas tēmas un emocionālās intensitātes – vai tā ir informatīva, klientam palīdzoša vai par klienta neizpildītajām saistībām atgādinoša. Šis kurss piedāvā dziļāk izpētīt uz klientu orientētu servisu, fokusējoties uz telekomunikācijas specifiku.
Efektīva klientu attiecību vadība
TRIVIUMS
Kurss klientu apkalpošanas speciālistiem, pārdevējiem, klientu apkalpošanā iesaistītu komandu vadītājiem. Kursa mērķis: sniegt un pilnveidot dalībniekiem zināšanas par efektīvu klientu attiecību vadību un komunikāciju ar klientu, lai rastu jaunus risinājumus gan ikdienišķām, gan izaicinošām klientu apkalpošanas situācijām.
Ievads ilgtspējā & ESG. Galvenie jēdzieni, koncepti, to nozīme
TRIVIUMS
Uzņēmuma laba pārvaldība, kā arī atbildība pret vidi un sabiedrību (jeb ESG) šodienas ģeopolitisko notikumu un straujo klimata pārmaiņu notikumu kontekstā ir kļuvis teju izšķirošs biznesa veiksmes faktors.
Ir sācies jauns – ilgtspējīgas un atbildīgas ekonomikas – laikmets, kurā ilgtspējīga biznesa darbība nu ir būtiska konkurētspējas priekšrocība.
Kritiskā domāšana un rīki labākai komunikācijai
TRIVIUMS
Domāt kritiski nozīmē pielāgot savus uzskatus realitātei. Tam nevajadzētu būt iemeslam draudzību vai sadarbības pārtraukšanai.
Iegūstiet spēju atpazīt aplamības tēmās, kurās neesat eksperts, pasniegt un analizēt argumentu. Iegūstiet praktiskus paņēmienus efektīvai komunikācijai, izpratni par emociju lomu komunikācijā un spēju strādāt ar emocionāliem saspīlējumiem sarunas laikā.
Galvassāpes: mīti un patiesības
TRIVIUMS
Šķiet, ka lielākajai daļai cilvēku kaut reizi dzīvē ir sāpējusi galva. Pēc jaunākajiem Latvijas iedzīvotāju paraduma pētījuma datiem 45% cilvēku ir sūdzības par galvassāpēm dažādu iemeslu dēļ. Daļai cilvēku galvassāpes mēdz būt pat tik spēcīgas, ka īslaicīgi rada darba nespēju un kopumā ievērojami pasliktina dzīves kvalitāti. Vienas no pasaulē biežāk sastopamajām galvassāpēm ir migrēna.
Darbinieka uzplaukums. Vērtībās orientēta personāla vadības metode
TRIVIUMS
Iespēja iepazīt efektīvu personāla vadības metodi darbinieku uzplaukuma jeb mentālās labklājības veicināšanai.
Tā ir zinātniski pamatota metode. Ir aprēķināts, ka vērtību nerespektēšana izmaksā dārgāk nekā investīcijas vērtību vadībā.
Pārdošanas un pārrunu treniņš Fight Club (H2H Sales)
TRIVIUMS
Ilgtermiņa pārdošanas prasmju treniņš, kas pārvērš zināšanas iemaņās. Fight Club norises formāts ir nodarbību cikls, kur lielākais uzsvars tiek likts uz pārdošanas un pārrunu prasmju trenēšanu (60% no nodarbības sastāda praktiskie darbi).
Katrai nodarbībai ir sava tēma, bet tās laikā būs arī iespēja apspriest un atrast risinājumu situācijām, kas konkrētajā brīdī ir aktuāla katram no dalībniekiem.
Agile pieeja procesu vadībā. Saprast + Izmantot
TRIVIUMS
Ātrāki procesi, ātrāka klientu vajadzību apmierināšana, lielāka komandas iesaiste un labāka sadarbība ar Agile pieeju. Kursa gaitā iepazīsieties ar Agile principiem un apgūsiet praktiskas metodes, kas palīdzēs padarīt efektīvākas jūsu komandas un sasniegt labākus biznesa rezultātus.
Dažādības vadība – nākotnes potenciāls
TRIVIUMS
Jo dažādāks ir uzņēmuma darba kolektīvs, jo lielākas iespējas šim uzņēmumam paaugstināt savu darba efektivitāti, lai sasniegtu uzņēmuma mērķus. Galvenās tēmas: dažādības ietekme uz komandas darbību un klientu apmierinātību, stereotipi un domāšana, dzimumu un vecuma stereotipi – identificēšana un analīze, stereotipu ietekme uz vadītāja lēmumiem par personālu, diskriminācija, un vēl citas.
Kompetenču pieeja personāla vadībā. Kompetenču intervija
TRIVIUMS
Mūsdienu personāla vadībā arvien plašāk tiek izmantota kompetenču pieeja. Pretstatā tradicionālajai, uz darba saturu un amata aprakstiem balstītai pieejai, tā uzmanības centrā izvirza darbinieka prasmes un īpašības, kas nodrošina izcilu darba izpildi.