Kurss-finanses-nefinansistiem-Andra-Sulce-13
Komercizglītības centrs
Komercizglītības centrs | KIC
21.marts, 2025
275.00 +PVN
8 stundas
Klātienē
67 240 562
Komercizglītības centrs | KIC
67 240 562
Rakstiskā komunikācija | praktiskie padomi un rīki
21.marts, 2025
8 stundas
Klātienē
275.00 +PVN

Kā izteikt savu domu precīzi un koncentrēti? Kā panākt, lai saziņas partneris mani saprot pareizi? Kā saglabāt labas savstarpējās attiecības pat tad, ja man jāraksta atteikums vai jāpavēsta nepatīkama ziņa? Kā ziņu uzrakstīt labā, pareizā latviešu valodā? Kādi digitālie resursi man var palīdzēt? Šie un citi jautājumi ir svarīgi, ja darba dienas lielu daļu aizņem e-pastu un citu vēstījumu radīšana.

Zināšanās dalīsies Linda Jansone – dokumentu pārvaldības un lietišķās komunikācijas eksperte.

Mērķauditorija:
Ikviens, kuram jāatbild uz klientu, sadarbības partneru, kolēģu un citām vēstulēm, jāraksta piedāvājumi, skaidrojumi, lūgumi un citi vēstījumi.

Dalībnieka ieguvumi:
• Prasmes uzrakstīt ziņu precīzi un koncentrēti
• Iemācīsies efektīvi izvēlēties vārdus un frāzes, lai padarītu rakstu spēcīgu un saprotamu
• Iegūs zināšanas par digitālajiem resursiem, lai uzlabotu rakstisko saturu
• Iegūs izpratni par rakstisko saziņu ar “sarežģītiem” klientiem
• Apgūs prasmes, kā efektīvi sazināties digitālajā vidē un saglabāt profesionālu attieksmi

 

Programma
Rakstiskā saziņā digitālajā laikmetā
Saziņas process:
• Saziņas dalībnieki – kas mēs esam un ko viens no otra sagaidām?
• Kā ziņu veido tās autors un kā to uztver saņēmējs?
• Atgriezeniskā saite – kas notiek pēc ziņas saņemšanas?
Rakstiskā saziņa kā komunikācijas veids:
• Kā padarīt ziņu saprotamu un viegli uztveramu?
• Sarakstes partnera vajadzību izzināšana
• Ziņojuma mērķa noteikšana
E-sarakste, tās specifika. Lietišķā etiķete e-sarakstē
Sarakste ar “sarežģītiem” klientiem:
• Kā korekti atbildēt iebildumu un konfliktu situācijās?
• Kā pareizi atvainoties un kuros gadījumos tas nepieciešams?
• Nepatīkamu ziņu nodošana un atbildes uz sūdzībām
Valoda kā galvenais “instruments” rakstiskajā saziņā:
• Lietišķais valodas stils, tā “spožums un posts”
• Efektīva vārdu un frāžu izvēle
• Īss populārās gramatikas kurss
• Teikumu veidošanas principi
• Biežāk sastopamās valodas kļūdas un kā no tām izvairīties
• Standartfrāzes, šabloni
• Izvairīšanās no liekvārdības – īsāks, strukturētāks un saprotamāks teksts
Ziņas saturs un struktūra
Digitālie resursi – noderīgas vietnes un mākslīgais intelekts
Kopsavilkums un secinājumi. Turpmākās prasmju un zināšanu attīstības iespējas

Vairāk informācijas par kursu un pieteikšanās: kic@kic.lv vai mājaslapā https://ej.uz/rakstiska-komunikacija

Pieteikties

Vārds*
Tālrunis*
E-pasts*
Komentāri

Saistītās tēmas tuvākie notikumi

Klātienē
12.februāris, 2025 (trešdien)
Projektu vadīšanas pamati
Komercizglītības centrs | KIC
Arvien vairāk tādas biznesa aktivitātes kā jaunu produktu/pakalpojumu radīšana, inovāciju ieviešana, investīciju apgūšana un klientu apkalpošana tiek realizēta kā projekti. Praksē ir pierādījies, ka sekmīgu projektu realizācijai nepietiek tikai ar pareizi izveidotu plānu, saplānotiem resursiem un finansējumu.
16 stundas
499.00 +PVN
Klātienē
17.februāris, 2025 (pirmdien)
Performance management | Darbinieku snieguma un attīstības vadīšana
Komercizglītības centrs | KIC
Vadītāja darba pamatā ir komandas darba organizēšana un vadīšana, lai nodrošinātu izvirzīto mērķu sasniegšanu un veicinātu darbinieku attīstību. Lai cik vienkārši tas izklausītos, daudzi vadītāji ikdienā saskaras ar izaicinājumiem, kas saistīti tieši ar mērķu atsekošanu, vērtēšanu, darbinieku izaugsmes veicināšanu un atgriezeniskās saites sniegšanu.
8 stundas
275.00 +PVN
Klātienē
18.februāris, 2025 (otrdien)
Pārdošana mūsdienās, izmantojot digitālos rīkus
Komercizglītības centrs | KIC
Pārdošana piedzīvo būtiskas pārmaiņas, darījumu kārtošanas apjoms pa telefonu un attālinātos formātos ir četrkāršojies. Mūsdienās cilvēki saņem ļoti daudz telefona zvanus. Panākumus gūst tie, kuri spēj piesaistīt klienta uzmanību un atvērt sarunu.
16 stundas
499.00 +PVN
Klātienē & Tiešsaistē
18.februāris, 2025 (otrdien)
Ražošanas Vadīšana: 2. līmenis
Komercizglītības centrs | KIC
10 dienu mācību programma augstas veiktspējas ražošanai nodrošina visaptverošu pieeju vadītāju profesionālajai attīstībai nākamajā līmenī. Operatīvās vadīšanas, līderības un personīgās efektivitātes aspekti, lai panāktu paliekošu rezultātu un jau advancētākā līmenī ieviestu augsta līmeņa efektivitātes metodes ražošanas jaudas un personīgās attīstības transformācijai mūsdienu biznesa vidē.
80 stundas
3,200.00 +PVN
Klātienē
26.februāris, 2025 (trešdien)
Nepārtraukto uzlabojumu kultūras radīšana | Kaizen
Komercizglītības centrs | KIC
Neapstājies pie sasniegtā, bet nemitīgi domā kā savus procesus un ieviestās metodes pacelt nākamajā līmenī!
8 stundas
275.00 +PVN
Klātienē
27.februāris, 2025 (ceturtdien)
Efektīva struktūrvienības vadīšana | metodes un digitālie rīki
Komercizglītības centrs | KIC
Kā būt par efektīvu vadītāju? Būtiskākie vadītāja pašefektivitātes rīki no laika plānošanas līdz LEAN, pārmaiņu vadībai un motivācijai. Svarīgākais, kas nepieciešams nodaļu, struktūrvienību vadītājiem. Unikāls 4 dienu triecienkurss kopā ar pieredzējušu vadītāju un efektivitātes treneri Aldi Cimošku un Rimi Baltic LEAN eksperti Baibu Drēgeri – Vaivodi.
32 stundas
1,150.00 +PVN