Kurss-finanses-nefinansistiem-Andra-Sulce-13
Komercizglītības centrs
Komercizglītības centrs | KIC
275.00 +PVN
8 stundas
Klātienē
67 240 562
Komercizglītības centrs | KIC
67 240 562
Rakstiskā komunikācija | praktiskie padomi un rīki
8 stundas
Klātienē
275.00 +PVN

Kā izteikt savu domu precīzi un koncentrēti? Kā panākt, lai saziņas partneris mani saprot pareizi? Kā saglabāt labas savstarpējās attiecības pat tad, ja man jāraksta atteikums vai jāpavēsta nepatīkama ziņa? Kā ziņu uzrakstīt labā, pareizā latviešu valodā? Kādi digitālie resursi man var palīdzēt? Šie un citi jautājumi ir svarīgi, ja darba dienas lielu daļu aizņem e-pastu un citu vēstījumu radīšana.

Zināšanās dalīsies Linda Jansone – dokumentu pārvaldības un lietišķās komunikācijas eksperte.

Mērķauditorija:
Ikviens, kuram jāatbild uz klientu, sadarbības partneru, kolēģu un citām vēstulēm, jāraksta piedāvājumi, skaidrojumi, lūgumi un citi vēstījumi.

Dalībnieka ieguvumi:
• Prasmes uzrakstīt ziņu precīzi un koncentrēti
• Iemācīsies efektīvi izvēlēties vārdus un frāzes, lai padarītu rakstu spēcīgu un saprotamu
• Iegūs zināšanas par digitālajiem resursiem, lai uzlabotu rakstisko saturu
• Iegūs izpratni par rakstisko saziņu ar “sarežģītiem” klientiem
• Apgūs prasmes, kā efektīvi sazināties digitālajā vidē un saglabāt profesionālu attieksmi

 

Programma
Rakstiskā saziņā digitālajā laikmetā
Saziņas process:
• Saziņas dalībnieki – kas mēs esam un ko viens no otra sagaidām?
• Kā ziņu veido tās autors un kā to uztver saņēmējs?
• Atgriezeniskā saite – kas notiek pēc ziņas saņemšanas?
Rakstiskā saziņa kā komunikācijas veids:
• Kā padarīt ziņu saprotamu un viegli uztveramu?
• Sarakstes partnera vajadzību izzināšana
• Ziņojuma mērķa noteikšana
E-sarakste, tās specifika. Lietišķā etiķete e-sarakstē
Sarakste ar “sarežģītiem” klientiem:
• Kā korekti atbildēt iebildumu un konfliktu situācijās?
• Kā pareizi atvainoties un kuros gadījumos tas nepieciešams?
• Nepatīkamu ziņu nodošana un atbildes uz sūdzībām
Valoda kā galvenais “instruments” rakstiskajā saziņā:
• Lietišķais valodas stils, tā “spožums un posts”
• Efektīva vārdu un frāžu izvēle
• Īss populārās gramatikas kurss
• Teikumu veidošanas principi
• Biežāk sastopamās valodas kļūdas un kā no tām izvairīties
• Standartfrāzes, šabloni
• Izvairīšanās no liekvārdības – īsāks, strukturētāks un saprotamāks teksts
Ziņas saturs un struktūra
Digitālie resursi – noderīgas vietnes un mākslīgais intelekts
Kopsavilkums un secinājumi. Turpmākās prasmju un zināšanu attīstības iespējas

Vairāk informācijas par kursu un pieteikšanās: kic@kic.lv vai mājaslapā https://ej.uz/rakstiska-komunikacija

Informēt par plānoto datumu

Notikums tiek drīzumā plānots. Ja vēlaties, lai mēs informējam par plānoto norises datumu, atsūtiet savus kontaktus.

Vārds*
Tālrunis*
E-pasts*
Komentāri

Saistītās tēmas tuvākie notikumi

Klātienē
2.novembris, 2025 (svētdien)
Mākslīgā intelekta 10 praktiskie risinājumi produktivitātei
Komercizglītības centrs | KIC
Tēma, kas satricinājusi efektivitātes pasauli. Vienkārši un garšīgi par to, kā mākslīgo intelektu izmantot uzņēmuma efektivitātei. Praktiski rīki, uzņēmumu piemēri un absolūti pielietojama izpratne par 10 mākslīgā intelekta (AI) lietojumprogrammām, kas palīdzēs palielināt uzņēmuma darbinieku produktivitāti.
8 stundas
275.00 +PVN