jeka
Triviums
TRIVIUMS
185.00 +PVN
4 stundas
Klātienē
+37167282219
TRIVIUMS
+37167282219
Izcilas klienta ​pieredzes veidošana
4 stundas
Klātienē
185.00 +PVN

Šis kurss ir veidots izpratnes radīšanai un zināšanu iegūšanai, lai veicinātu Jūsu virzību uz veiksmīgāku sadarbību ar Jūsu organizācijas klientiem – viņu pieredzes veidošanu. ​

Mērķauditorija: Klientu pieredzes veidošanas procesos tieši vai netieši ir iesaistītas visas organizācijas struktūrvienības, tomēr šo kursu iesakām tiem, kuri uzņemas vadošo lomu organizācijas produktu un pakalpojumu veidošanā, klientu servisa nodrošināšanā un biznesa attīstībā.

Mērķi un ieguvumi:

  • Veicināt uz klientu orientētu domāšanu organizācijā;​
  • Mācīties no labās prakses – Latvijas un starptautisko uzņēmumu piemēriem;​
  • Gūt izpratni par nepieciešamajām aktivitātēm, lai veicinātu klientu pieredzi un apmierinātību;​
  • Veicināt sadarbību starp struktūrvienībām;​
  • Iesaistīt darbiniekus organizācijas procesos;​
  • Gūt ieskatu metodēs, ar kurām mēra klientu apmierinātību un kā tā ietekmē uzņēmuma peļņu.

Ilgums: 3,5 stundas.

Dalībnieki: Līdz 12 cilvēkiem grupā.

Darba metode: Praktisku un teorētisku atziņu kopums – iesaistošs saturs, grupu diskusijas.

Programma:

1. Kas ir klientu pieredze (KP):​

  • Kādēļ šodien uzņēmumi runā par KP;​
  • Kas ir pieredzes ekonomika;​
  • Kādēļ KP ir svarīga.​

2. Kas veido KP:​

  • Kāda ir konkurences vide?​
  • Kādas ir šodienas klienta vajadzības un pieredze?​
  • Kā uzņēmumiem pielāgoties? ​

3. Klientu lojalitātes tipi.​

​4. Kā mēra klientu pieredzi:​

  • Uzņēmumu reālie rādītāji, klientu komentāri – slavējošie, kritizējošie, ar ieteikumu raksturu; ​
  • Atsauksmju reģistrēšanas prakses;​
  • Platformas klientu apmierinātības mērīšanai;​
  • Ieteikumi, kā strādāt ar klientu komentāriem.

Norises vieta: TRIVIUMS mācību telpas, Blaumaņa ielā 11/13-12, 4. stāvs, Rīga.

Trenere: Jekaterina Mehtijeva – trenere, mentore un klientu “advokāts” ar vairāk nekā 15 gadu pieredzi. Palīdz uzņēmumiem uzlabot klientu pieredzi, apkalpošanu, pārdošanu, un ieviest Dizaina domāšanu. Fokusējas uz klientorientētu pieeju un darbinieku prasmju attīstīšanu, lai uzlabotu klientu apmierinātību un īstenotu jaunas idejas biznesa attīstībai.

Vada mācības un radošas, praktiskas darbnīcas, kas palīdz risināt konkrētas organizācijas problēmas un izaicinājumus.

Informēt par plānoto datumu

Notikums tiek drīzumā plānots. Ja vēlaties, lai mēs informējam par plānoto norises datumu, atsūtiet savus kontaktus.

Vārds*
Tālrunis*
E-pasts*
Komentāri

Saistītās tēmas tuvākie notikumi

Klātienē
17.februāris, 2025 (pirmdien)
Performance management | Darbinieku snieguma un attīstības vadīšana
Komercizglītības centrs | KIC
Vadītāja darba pamatā ir komandas darba organizēšana un vadīšana, lai nodrošinātu izvirzīto mērķu sasniegšanu un veicinātu darbinieku attīstību. Lai cik vienkārši tas izklausītos, daudzi vadītāji ikdienā saskaras ar izaicinājumiem, kas saistīti tieši ar mērķu atsekošanu, vērtēšanu, darbinieku izaugsmes veicināšanu un atgriezeniskās saites sniegšanu.
8 stundas
275.00 +PVN
Klātienē
18.februāris, 2025 (otrdien)
Pārdošana mūsdienās, izmantojot digitālos rīkus
Komercizglītības centrs | KIC
Pārdošana piedzīvo būtiskas pārmaiņas, darījumu kārtošanas apjoms pa telefonu un attālinātos formātos ir četrkāršojies. Mūsdienās cilvēki saņem ļoti daudz telefona zvanus. Panākumus gūst tie, kuri spēj piesaistīt klienta uzmanību un atvērt sarunu.
16 stundas
499.00 +PVN
Klātienē & Tiešsaistē
18.februāris, 2025 (otrdien)
Ražošanas Vadīšana: 2. līmenis
Komercizglītības centrs | KIC
10 dienu mācību programma augstas veiktspējas ražošanai nodrošina visaptverošu pieeju vadītāju profesionālajai attīstībai nākamajā līmenī. Operatīvās vadīšanas, līderības un personīgās efektivitātes aspekti, lai panāktu paliekošu rezultātu un jau advancētākā līmenī ieviestu augsta līmeņa efektivitātes metodes ražošanas jaudas un personīgās attīstības transformācijai mūsdienu biznesa vidē.
80 stundas
3,200.00 +PVN
Klātienē
26.februāris, 2025 (trešdien)
Nepārtraukto uzlabojumu kultūras radīšana | Kaizen
Komercizglītības centrs | KIC
Neapstājies pie sasniegtā, bet nemitīgi domā kā savus procesus un ieviestās metodes pacelt nākamajā līmenī!
8 stundas
275.00 +PVN
Klātienē
27.februāris, 2025 (ceturtdien)
Efektīva struktūrvienības vadīšana | metodes un digitālie rīki
Komercizglītības centrs | KIC
Kā būt par efektīvu vadītāju? Būtiskākie vadītāja pašefektivitātes rīki no laika plānošanas līdz LEAN, pārmaiņu vadībai un motivācijai. Svarīgākais, kas nepieciešams nodaļu, struktūrvienību vadītājiem. Unikāls 4 dienu triecienkurss kopā ar pieredzējušu vadītāju un efektivitātes treneri Aldi Cimošku un Rimi Baltic LEAN eksperti Baibu Drēgeri – Vaivodi.
32 stundas
1,150.00 +PVN
Klātienē & Tiešsaistē
28.februāris, 2025 (piektdien)
Praktiskā digitālā transformācija
Komercizglītības centrs | KIC
Brīdī, kad izvēlamies kādu tehnoloģiju vai ieviešam sistēmu, tā principā jau ir vakardiena. Nemitīgas pārmaiņas un tehnoloģiju izmantošana savā labā ir jaunais normālais. Unikāla 3 mēnešu attīstības programma vadītājiem, kas vēlas veiksmīgi saplānot un realizēt digitālās transformācijas projektus uzņēmumā. Mācības balstītas Latvijas un pasaules labākajā praksē, apvienojot pārmaiņu, projektu un cil
56 stundas
2,300.00 +PVN