Tiešsaistē
26.novembris, 2024 (otrdien)
Finanses nefinansistiem | Kā vieglāk izprast finanšu informāciju stratēģisku lēmumu pieņemšanā
Komercizglītības centrs | KIC
Iespējams "garšīgākais" kurss par finansēm, tiem, kas nav finansisti.
Iespēja vadītājiem attīstīt prasmes saprast, analizēt un strādāt ar finanšu informāciju, kā arī mērķtiecīgi un veiksmīgi izmantot to biznesa lēmumu pieņemšanā.
Klātienē
5.jūnijs, 2024 (trešdien)
Efektīva struktūrvienības vadīšana
Komercizglītības centrs | KIC
Kā būt par efektīvu vadītāju?
Būtiskākie vadītāja pašefektivitātes rīki no laika plānošanas līdz LEAN, pārmaiņu vadībai un motivācijai. Svarīgākais, kas nepieciešams nodaļu, struktūrvienību vadītājiem.
Klātienē
30.oktobris, 2024 (trešdien)
Cilvēkfaktora pārvaldība ar Structogram®
Komercizglītības centrs | KIC
Uzņēmumam vislielākā vērtība ir cilvēki, un pārzinot cilvēku uztveri un domāšanas veidu, kas savukārt formē to rīcību, mēs varam paredzēt darba rezultātus un zināt, kurš ir spējīgs izpildīt noteiktus uzdevumus un kur šajā ziņā ir ierobežojumi.
Klātienē
24.maijs, 2024 (piektdien)
Publiskā komunikācija | Kā būt efektīvam, pārliecinošam un dabiskam
Komercizglītības centrs | KIC
Kā savas idejas un ziņu ietērpt pārliecinošās detaļās, lai ne tikai ieinteresētu, pārliecinātu un aizrautu citus ar savu prezentāciju, bet arī sasniegtu savas runas mērķi biznesā un dzīvē. To apgūsiet treniņā pie ekspertes, kura konsultējusi ne tikai lielu daļu Latvijas uzņēmumu vadītāju, bet arī augsta ranga politiskas personas.
Klātienē
11.jūnijs, 2024 (otrdien)
Rakstiskā komunikācija | praktiskie padomi un rīki
Komercizglītības centrs | KIC
Arvien lielāku nozīmi gan lietišķajā vidē, gan personiskajā komunikācijā iegūst saziņa rakstiskā formā – vēstulēs, e-pastu sarakstē, arī dažādās saziņas platformās un sociālajos tīklos.
Pieprasīta kļūst prasme uzrakstīt labu tekstu un novērtēt valodas kultūru. Abreviatūru, emocijzīmju un copy-paste laikā labā valodā uzrakstīts teksts piesaista uzmanību un rada cieņu pret rakstītāju.
Klātienē
18.septembris, 2024 (trešdien)
Biznesa simulācija Decision Base
Komercizglītības centrs | KIC
DecisionBase™ biznesa simulācija palīdzēs komandai dziļāk izprast uzņēmumu biznesa būtību, operatīvo vadīšanu, konkurētspējas veidošanu un resursu ierobežojumus, t.i., faktorus, kas ietekmē uzņēmumu vadītāju biznesa lēmumus.
Klātienē
23.maijs, 2024 (ceturtdien)
Dažādības vadība | Iekļaujoša vide komandā un organizācijā
Komercizglītības centrs | KIC
Šobrīd darba vidē komandās satiekas atšķirīgu vecumposmu, tautību, uztveres veidu un dzīves pieredzes cilvēki, katram no viņiem ir savs privātās dzīves un profesionālā darba cikls, katram ir savas fizisko spēju robežas, ieradumi, pārliecības un vajadzības.
Klātienē
13.novembris, 2024 (trešdien)
Projektu vadība | Rīki. Principi. Digitalizācija.
Komercizglītības centrs | KIC
No projekta plānošanas līdz riskiem un digitalizācijai. Apskatīsim dažādu projektu vadības metožu iespējas un lomu (Agile Scrum un Kanban, Ūdenskrituma metode, Hibrīda u.c.). Neatkarīgi no metodēm, projektu vadības principi ir pamats, uz kā būvējam savu projektu vadību pieeju.
Klātienē & Tiešsaistē
19.marts, 2024 (otrdien)
Biznesa Klase
Komercizglītības centrs | KIC
Biznesa klase ir atzītākā biznesa pamatu programma Latvijā jeb biznesa esence un svarīgākais, kas jāzina vadītājam par uzņēmuma, darbinieku un sevis vadīšanu. Augstu novērtētas mācības, ko augstu novērtējuši vairāk kā 1500 vadītāji. Tiek dēvēta par mūsdienīgu un praktisku alternatīvu augstskolu biznesa pamatu programmām.
Klātienē
4.aprīlis, 2024 (ceturtdien)
Mākslīgā intelekta 10 praktiskie risinājumi produktivitātei
Komercizglītības centrs | KIC
Vienkārši un garšīgi par to, kā mākslīgo intelektu izmantot uzņēmuma efektivitātei. Praktiski rīki, uzņēmumu piemēri un absolūti pielietojama izpratne par 10 mākslīgā intelekta (AI) lietojumprogrammām
Klātienē
23.aprīlis, 2024 (otrdien)
Kā sabalansēt ražošanas un iepirkumu procesus mainīgos tirgus apstākļos | DDMRP metode
Komercizglītības centrs | KIC
Mācības balstītas uz DDMRP (Demand Driven Material Requirements Planning) vadības metodi, kur informācijas jeb datu apstrāde notiek izmantojot MS Excel to saintegrējot ar uzņēmumā esošo ERP sistēmu.
Klātienē
23.aprīlis, 2024 (otrdien)
Izcilas klienta pieredzes veidošana
TRIVIUMS
Kāda ir atšķirība starp izcilu klientu servisu un izcilu klientu pieredzi?
Vai atceries ēšanas vietu, kurā, iegriežoties jebkurā pasaules valstī, vienmēr zini, kas Tevi sagaida?
Vai zini, cik reižu vairāk apmierināts klients ir gatavs nopirkt no uzņēmuma salīdzinoši ar klientiem, kas uzņēmumu izvēlas tikai lētākās cenas dēļ?
Vai zināji, ka ir vismaz 3 klientu lojalitātes tipi?
Klātienē
7.marts, 2024 (ceturtdien)
Izaugsmes grupa vadītājiem. 6 nodarbību cikls
TRIVIUMS
Vadītājs bieži savos izaicinājumos ir viens. Dažādu iemeslu dēļ var nebūt iespējams ar citiem pārrunāt ar vadītāja pienākumiem un atbildību saistītās situācijas, saņemt atgriezenisko saiti, iedrošinājumu vai citu skatupunktu.
Klātienē
30.janvāris, 2024 (otrdien)
Ikgadējo attīstības pārrunu vadīšana
TRIVIUMS
Vai ikgadējās, ceturkšņa vai pusgada darba novērtēšanas un attīstības pārrunas ar darbinieku Tev saistās ar kādu no šīm problēmām vai atziņām:
-laika zaglis,
-nevajadzīgs pasākums,
-neformāla saruna par dzīvi,
-neērtības un trauksme,
-izaicinājums kritikai?
Klātienē
Kompetenču pieeja personāla vadībā. Kompetenču intervija
TRIVIUMS
Mūsdienu personāla vadībā arvien plašāk tiek izmantota kompetenču pieeja. Pretstatā tradicionālajai, uz darba saturu un amata aprakstiem balstītai pieejai, tā uzmanības centrā izvirza darbinieka prasmes un īpašības, kas nodrošina izcilu darba izpildi.
Klātienē
16.novembris, 2023 (ceturtdien)
Efektīvu cilvēku 7 paradumi | FranklinCovey Latvia
FranklinCovey Latvia
Programma "Efektīvu cilvēku 7 paradumi" uzlabo darbinieku un vadītāju efektivitāti un ļauj organizācijai ilgtermiņā sasniegt izcilus rezulātus. Pārbaudīti principi un paradumu ieviešana sev svarīgajās dzīves un darba jomās uzlabos personīgo efektivitāti un sniegs gandarījumu par izmaiņām.
Klātienē
9.novembris, 2023 (ceturtdien)
Apmācību cikls: Izcilu līderu 4 lomas | LTRK un FranklinCovey Latvia
FranklinCovey Latvia
Vai vēlies attīstīt savas 4 svarīgākās vadītāja prasmes, lai ilgtermiņā gūtu izcilus sasniegumus?
"Izcilu līderu 4 lomas" veido vadītājus, kas nepārtraukti attīsta šīs prasmes. Ar šo formulu ir iespējams attīstīt ne tikai to, kādi vadītāji ir, bet arī to, ko vadītāji dara. Apgūstot šo programmu, Tu spēsi:
🔹 Vairot uzticību
🔹Radīt vīziju
🔹Īstenot stratēģiju
🔹Attīstīt vadītāja potenciālu citos
Klātienē
22.augusts, 2023 (otrdien)
6 būtiskas rīcības komandu vadītājiem
FranklinCovey Latvia
Risinājums, lai palīdzētu vadītājiem gūt panākumus savā lomā. Treniņā apkopotais redzējums, iemaņas un rīki darbojas kā praktiski resursi, kas palīdz vadītājiem efektīvi vadīt savas komandas. Šis risinājums sniedz prasmes un rīkus, lai paveiktu darbu gan esot efektīvam komandas darbā, gan deleģējot.
Klātienē
11.jūlijs, 2023 (otrdien)
Efektīva klientu attiecību vadība
TRIVIUMS
Kurss klientu apkalpošanas speciālistiem, pārdevējiem, klientu apkalpošanā iesaistītu komandu vadītājiem. Kursa mērķis: sniegt un pilnveidot dalībniekiem zināšanas par efektīvu klientu attiecību vadību un komunikāciju ar klientu, lai rastu jaunus risinājumus gan ikdienišķām, gan izaicinošām klientu apkalpošanas situācijām.
Klātienē
7.marts, 2024 (ceturtdien)
Efektīva vadītāja ABC
TRIVIUMS
Kursā par to, kā uzņēmuma/struktūrvienības vadītājam efektīvi vadīt darbiniekus: skaidrot uzņēmuma mērķus un norises, dot darba uzdevumus un kontrolēt izpildi, motivēt darbiniekus, sniegt atbalstu ikdienā un veicināt sadarbību.
Un arī par to, kādi ir vadītājam pieejamie resursi un kā tos izmantot, lai mazinātu spriedzi sarežģītās situācijās; kā iedvesmot un veicināt darbinieku proaktivitāti.