Kurss-efektiva-krajumu-vadiba-Darja-Junusova-12
Komercizglītības centrs
Komercizglītības centrs | KIC
15.maijs, 2024
499.00 +PVN
16 stundas
Klātienē
+371 6724 0562
Komercizglītības centrs | KIC
+371 6724 0562
Darījumu sarunas | Kā panākt rezultātu
15.maijs, 2024
16 stundas
Klātienē
499.00 +PVN

15. un 16. maijs | 09:00 – 17:00

Rets kurss viena no Latvijas visaugstāk vērtēto treneru – Agra Gravas vadībā. Unikāla pieeja darījumu sarunu aspektu izprašanai kopā ar biznesa psihoterapeitu. Kurss sniedz gan izpratni, gan “bruņojumu” un metodiku veiksmīgai sarunu vadīšanai un iebildumu pārvarēšanai.

Agris Grava
Viens no TOP biznesa treneriem Latvijā, biznesa psihoterapeits ar autorpieeju.

PROGRAMMA

  • Profesionāla saskarsme sarunu procesā, raksturīgākās kļūdas un paredzamās grūtības – kā “neiešaut sev kājā” un nevainot par to citus.
  • Darījumu partneru mērķi un uzdevumi sarunas procesa etapos.
  • Attiecību veidošanas un uzturēšanas process.
  • Iebildumu būtība un veidi, to rašanās cēloņi.
  • Iebildumu pārvarēšanas 5 soļu metode.
  • Darījumu partneru iebildumu pārvarēšanas „humora šovs”
  • nepatieso un „tukšo” iebildumu kāzusi;
  • „jocīgie” argumenti, to izcelsme un iedarbības paradoksi.

Darījumu sarunas partnera pozīcijas un argumentu mērķu un motīvu izzināšana.
Argumenta struktūra un tās informatīvā „piepildīšana”.
Argumentu klasifikācija un to pielietošanas taktikas:

  • spekulatīvie argumenti;
  • objektīvie argumenti.

Spekulatīvās argumentācijas taktikas un to ietekmes atpazīšana:

  • saturs 1%, pārliecība 99%;
  • kā noticam tam, kam neticam;
  • vispārzināmās patiesības un to nulles vērtība.

„Negatīvas” un darījuma partnerim nevēlamas informācijas pasniegšana, saglabājot esošās attiecības:

  • mans noskaņojums un attieksme pret gaidāmo sarunu;
  • atteikuma formulējums.

Spekulatīvo argumentu iedarbības mazināšana un novēršana.

Pieteikties

Vārds*
Tālrunis*
E-pasts*
Komentāri

Saistītās tēmas tuvākie notikumi

Klātienē
23.aprīlis, 2024 (otrdien)
Izcilas klienta ​pieredzes veidošana
TRIVIUMS
Kāda ir atšķirība starp izcilu klientu servisu un izcilu klientu pieredzi? ​ Vai atceries ēšanas vietu, kurā, iegriežoties jebkurā pasaules valstī, vienmēr zini, kas Tevi sagaida? ​ Vai zini, cik reižu vairāk apmierināts klients ir gatavs nopirkt no uzņēmuma salīdzinoši ar klientiem, kas uzņēmumu izvēlas tikai lētākās cenas dēļ? ​ Vai zināji, ka ir vismaz 3 klientu lojalitātes tipi?​
4 stundas
185.00 +PVN
Klātienē
24.maijs, 2024 (piektdien)
Publiskā komunikācija | Kā būt efektīvam, pārliecinošam un dabiskam
Komercizglītības centrs | KIC
Kā savas idejas un ziņu ietērpt pārliecinošās detaļās, lai ne tikai ieinteresētu, pārliecinātu un aizrautu citus ar savu prezentāciju, bet arī sasniegtu savas runas mērķi biznesā un dzīvē. To apgūsiet treniņā pie ekspertes, kura konsultējusi ne tikai lielu daļu Latvijas uzņēmumu vadītāju, bet arī augsta ranga politiskas personas.
16 stundas
599.00 +PVN