Kurss-finanses-nefinansistiem-Andra-Sulce-5
Komercizglītības centrs
Komercizglītības centrs | KIC
11.jūnijs, 2024
275.00 +PVN
8 stundas
Klātienē
67 240 562
Komercizglītības centrs | KIC
67 240 562
Rakstiskā komunikācija | praktiskie padomi un rīki
11.jūnijs, 2024
8 stundas
Klātienē
275.00 +PVN

Kā izteikt savu domu precīzi un koncentrēti? Kā panākt, lai saziņas partneris mani saprot pareizi? Kā saglabāt labas savstarpējās attiecības pat tad, ja man jāraksta atteikums vai jāpavēsta nepatīkama ziņa? Kā ziņu uzrakstīt labā, pareizā latviešu valodā? Kādi digitālie resursi man var palīdzēt? Šie un citi jautājumi ir svarīgi, ja darba dienas lielu daļu aizņem e-pastu un citu vēstījumu radīšana.

Zināšanās dalīsies Linda Jansone – dokumentu pārvaldības un lietišķās komunikācijas eksperte.

Mērķauditorija:
Ikviens, kuram jāatbild uz klientu, sadarbības partneru, kolēģu un citām vēstulēm, jāraksta piedāvājumi, skaidrojumi, lūgumi un citi vēstījumi.

Dalībnieka ieguvumi:
• Prasmes uzrakstīt ziņu precīzi un koncentrēti
• Iemācīsies efektīvi izvēlēties vārdus un frāzes, lai padarītu rakstu spēcīgu un saprotamu
• Iegūs zināšanas par digitālajiem resursiem, lai uzlabotu rakstisko saturu
• Iegūs izpratni par rakstisko saziņu ar “sarežģītiem” klientiem
• Apgūs prasmes, kā efektīvi sazināties digitālajā vidē un saglabāt profesionālu attieksmi

Programma
Rakstiskā saziņā digitālajā laikmetā
Saziņas process:
• Saziņas dalībnieki – kas mēs esam un ko viens no otra sagaidām?
• Kā ziņu veido tās autors un kā to uztver saņēmējs?
• Atgriezeniskā saite – kas notiek pēc ziņas saņemšanas?
Rakstiskā saziņa kā komunikācijas veids:
• Kā padarīt ziņu saprotamu un viegli uztveramu?
• Sarakstes partnera vajadzību izzināšana
• Ziņojuma mērķa noteikšana
E-sarakste, tās specifika. Lietišķā etiķete e-sarakstē
Sarakste ar “sarežģītiem” klientiem:
• Kā korekti atbildēt iebildumu un konfliktu situācijās?
• Kā pareizi atvainoties un kuros gadījumos tas nepieciešams?
• Nepatīkamu ziņu nodošana un atbildes uz sūdzībām
Valoda kā galvenais “instruments” rakstiskajā saziņā:
• Lietišķais valodas stils, tā “spožums un posts”
• Efektīva vārdu un frāžu izvēle
• Īss populārās gramatikas kurss
• Teikumu veidošanas principi
• Biežāk sastopamās valodas kļūdas un kā no tām izvairīties
• Standartfrāzes, šabloni
• Izvairīšanās no liekvārdības – īsāks, strukturētāks un saprotamāks teksts
Ziņas saturs un struktūra
Digitālie resursi – noderīgas vietnes un mākslīgais intelekts
Kopsavilkums un secinājumi. Turpmākās prasmju un zināšanu attīstības iespējas

Laiks:
11. jūnijs
9:00 – 17:00

Pieteikties

Vārds*
Tālrunis*
E-pasts*
Komentāri

Saistītās tēmas tuvākie notikumi

Klātienē
23.aprīlis, 2024 (otrdien)
Izcilas klienta ​pieredzes veidošana
TRIVIUMS
Kāda ir atšķirība starp izcilu klientu servisu un izcilu klientu pieredzi? ​ Vai atceries ēšanas vietu, kurā, iegriežoties jebkurā pasaules valstī, vienmēr zini, kas Tevi sagaida? ​ Vai zini, cik reižu vairāk apmierināts klients ir gatavs nopirkt no uzņēmuma salīdzinoši ar klientiem, kas uzņēmumu izvēlas tikai lētākās cenas dēļ? ​ Vai zināji, ka ir vismaz 3 klientu lojalitātes tipi?​
4 stundas
185.00 +PVN
Klātienē
23.aprīlis, 2024 (otrdien)
Kā sabalansēt ražošanas un iepirkumu procesus mainīgos tirgus apstākļos | DDMRP metode
Komercizglītības centrs | KIC
Mācības balstītas uz DDMRP (Demand Driven Material Requirements Planning) vadības metodi, kur informācijas jeb datu apstrāde notiek izmantojot MS Excel to saintegrējot ar uzņēmumā esošo ERP sistēmu.
8 stundas
275.00 +PVN
Tiešsaistē
24.aprīlis, 2024 (trešdien)
Agile pieeja procesu vadībā. Saprast + Izmantot
TRIVIUMS
Kas patiesībā ir Agile? Vai tā ir teorija, filozofija vai praktiska metode, kas dod reālus uzlabojumus? Kad un kā to pielietot? Vai tā der ikvienam uzņēmumam un organizācijai? Vai tās ieviešanā pastāv riski un kādi tie ir?Aicinām gūt atbildes uz šiem un vēl citiem jautājumiem, apmeklējot kursu “Agile pieeja procesu vadībā”!
6 stundas
295.00 +PVN
Klātienē
24.aprīlis, 2024 (trešdien)
Produktīva ražošanas vadīšana
Komercizglītības centrs | KIC
Labākais, kas Latvijā pieejams ražošanas efektivitātes jomā. 10 dienu sistemātiska mācību programma ražošanas uzņēmumu dažāda līmeņa vadītājiem
76 stundas
2,590.00 +PVN
Klātienē
25.aprīlis, 2024 (ceturtdien)
Noliktavas procesi un to optimizācija
Komercizglītības centrs | KIC
Kurss sniegs gan ieskatu piegādes ķēdē un noliktavas vadības sistēmā, gan piedāvās piemērus noliktavas darbības izcilības kritērijiem un noliktavas procesu KPI rādītājiem.
16 stundas
499.00 +PVN
Klātienē
10.maijs, 2024 (piektdien)
Laika plānošana | Sistēma. Prioritizācija. Motivācija.
Komercizglītības centrs | KIC
Laiks + motivācija. Praktiski izmēģinātas ikdienā pielietojamās efektīva laika plānošanas metodes, kas ceļ produktivitāti un motivē, palīdz veidot līdzsvaru dzīvē.
8 stundas
275.00 +PVN