efektiva-klientu-attiecibu-vadiba-triviums-kursi
Triviums
TRIVIUMS
180.00 +PVN
6 stundas
Klātienē
67 282 219
TRIVIUMS
67 282 219
Efektīva klientu attiecību vadība
6 stundas
Klātienē
180.00 +PVN

Pieejams ERAF līdzfinansējums LIKTA IKT apmācību projekta ietvaros.

Augsta klientu apkalpošanas kultūra ir faktors, kas ne tikai rada uzņēmumam labu slavu, bet arī veido patīkamu darba vidi un atmosfēru – gan klientiem, gan pašiem darbiniekiem. Un tas noteikti arī ir viens no svarīgākajiem faktoriem, kas ietekmē klienta izvēli par labu konkrēta uzņēmuma piedāvājumam un veicina atkārtotu pirkumu.

Būt profesionālam nozīmē būt arī proaktīvam. Jo proaktīvāki jūs esat, jo vairāk saņem gan klients, gan jūsu uzņēmums. Būt proaktīvam nenozīmē uzbāzties. Tas nozīmē uzrunāt klientu, vadīt sarunu, aktīvi izzināt viņa vajadzības un sniegt vairāk, nekā klients ir gaidījis.

Mērķauditorija: klientu apkalpošanas speciālisti, pārdevēji, klientu apkalpošanā iesaistītu komandu vadītāji.

Kursa mērķis: sniegt un pilnveidot dalībniekiem zināšanas par efektīvu klientu attiecību vadību un komunikāciju ar klientu, lai rastu jaunus risinājumus gan ikdienišķām, gan izaicinošām klientu apkalpošanas situācijām.

Ilgums: 1 diena, 6 stundas.

Darba metode: interaktīva, elastīga darba forma ar mērķi jaunās zināšanas pielietot praksē – apmācība tiek veidota gan balstoties uz teorētiskajām zināšanā, gan praktiskiem uzdevumiem, gadījumu analīzes un diskusijām. 

Saturs:

  • efektīvas klientu attiecību vadības pamata principi, standarti un vadlīnijas;
  • uz klientu orientēta klientu apkalpošana un serviss;
  • komunikācijas nozīme un rīki;
  • klientu apkalpošanas sarunas struktūra; 
  • izzināšanas un argumentēšanas  praktiskie instrumenti;
  • iebildumu apiešanas tehnikas;
  • komunikācijas nozīme un rīki klientu attiecību vadībā;
  • komunikācija kanālu veidi un lomas;
  • grūtās komunikācijas situācijas;
  • personiskas attieksmes un motivācijas nozīme efektīvā klientu attiecību vadībā;
  • personīgo resursu saglabāšana, stresa vadība.

Norises vieta: TRIVIUMS mācību telpas, Blaumaņa ielā 11/13-12, 4. stāvs, Rīga.

Dalības maksā ir iekļauti izdales materiāli, kafijas pauzes un pusdienas.

Realizējot korporatīvi, programmu var pieskaņot uzņēmuma specifikai un vajadzībām.

Trenere: Ieva Vaine

Psiholoģe, komunikāciju trenere un konsultante ar vairāk nekā 10 gadu pieredzi. Šobrīd ir lektore RSU Sarkanā Krusta medicīnas koledžā.

TRIVIUMS vada efektīvas komunikācijas, klientu apkalpošanas, stresa un laika vadības, personiskās efektivitātes kursus, kā arī komandas sadarbības treniņus. 

Informēt par plānoto datumu

Notikums tiek drīzumā plānots. Ja vēlaties, lai mēs informējam par plānoto norises datumu, atsūtiet savus kontaktus.

Vārds*
Tālrunis*
E-pasts*
Komentāri

Saistošie tēmas tuvākie notikumi

Klātienē
7.marts, 2024 (ceturtdien)
Izaugsmes grupa vadītājiem. 6 nodarbību cikls
TRIVIUMS
Vadītājs bieži savos izaicinājumos ir viens. Dažādu iemeslu dēļ var nebūt iespējams ar citiem pārrunāt ar vadītāja pienākumiem un atbildību saistītās situācijas, saņemt atgriezenisko saiti, iedrošinājumu vai citu skatupunktu.
3 stundas
1,200.00 +PVN
Klātienē
16.aprīlis, 2024 (otrdien)
Pārliecinoša uzstāšanās un ideju pārdošana ©
TRIVIUMS
Lai prezentācija būtu pārliecinoša, tai jābūt mērķtiecīgai un strukturētai. Ir jāievēro zināmi nosacījumi savā stājā, ķermeņa valodā un runas veidā. Taču reizēm notiek tā, ka, pat rūpīgi gatavojoties un ievērojot šos priekšrakstus, mēs jūtamies ne savā ādā, un šķiet, ka klausītāji teiktajam tā īsti nenotic. Taču kāds cits, gluži “nepareizs” runātājs aizrauj, iedvesmo un pārliecina. Kāpēc tā?
12 stundas
495.00 +PVN
Klātienē
23.aprīlis, 2024 (otrdien)
Izcilas klienta ​pieredzes veidošana
TRIVIUMS
Kāda ir atšķirība starp izcilu klientu servisu un izcilu klientu pieredzi? ​ Vai atceries ēšanas vietu, kurā, iegriežoties jebkurā pasaules valstī, vienmēr zini, kas Tevi sagaida? ​ Vai zini, cik reižu vairāk apmierināts klients ir gatavs nopirkt no uzņēmuma salīdzinoši ar klientiem, kas uzņēmumu izvēlas tikai lētākās cenas dēļ? ​ Vai zināji, ka ir vismaz 3 klientu lojalitātes tipi?​
4 stundas
185.00 +PVN

Individuālās konsultācijas

Funkciju audits
FORCEO
Organizācijas funkciju audits ir komplekss un uz ekspertu kompetenci balstīts novērtēšanas process, kura ietvaros uzņēmuma īpašnieki, padome vai valde iegūst strukturētas atbildes uz ...
Stratēģiskās plānošanas moderēšana
FORCEO
Stratēģiskā plānošana ir pasākumu kopums, kas vērsts uz vienošanos par uzņēmumā sasniedzamajiem mērķiem. It kā vienkārši, tomēr mūsu pieredze rāda, ka šādam darbam ir būtiskas nianses un ir reizes, kad ir vērts veikt pirmssagatavošanos un ...
Kā vadīt savas un citu emocijas?
Komercizglītības centrs | KIC
Kā būt empātiskam un kā rīkoties emocionāli pārsātinātās situācijās. Praktisko psihoterapeitu un vadības konsultantu supervīzijas, lai treneru savu reakciju, uztveri un paradumus komunikācija ar grūtajiem klientiem, kolēģiem, ģimeni un sevi.
Kā vadīt biznesu digitālajā laikmetā?
Komercizglītības centrs | KIC
Konsultācijas par digitālo transformāciju un biznesa pielāgošanu, stratēģija, digitālais mārketings, pārdošana, procesu digitalizācija, datu drošība u.c.
Vides pārvaldības standarts ISO 14001
Leilands un Putnis
Uzzini, kā izveidot un ieviest vides pārvaldības sistēmu organizācijā, kas nodrošina tās darbības atbilstību likumdošanas prasībām, un liecina par organizācijas spēju pielāgoties mūsdienu vides aizsardzības tendencēm.
Kvalitātes vadība un tās ieviešana
Leilands un Putnis
Kā ieviest un uzturēt piemērotākos kvalitātes vadības risinājumus atbilstoši organizācijas darbības jomai, vajadzībām un iespējām?