Klientu pieredzes kartēšana ir kļuvusi par iecienītu rīku jebkuram uzņēmumam, organizācijai vai pat atsevišķam produktam/pakalpojumam, lai vizualizētu, kā norit mijiedarbība ar klientiem un kas ir jāuzlabo.
Kāpēc klientu pieredzes kartēšana ir būtiska?
- Jūs iegūsiet skaidru priekšstatu par to, no kurienes klients ir nācis un ko viņš cenšas sasniegt.
- Tas palīdzēs jums saprast, kādi jautājumi mēdz rasties klientam un kā viņš jūtas.
- Jūs redzēsiet, kā klienti pārvietojas caur pārdošanas piltuvi (sales funnel).
- Karte parādīs, kā uzlabot klientu servisu, ieskaitot organizācijas digitālo pieredzi (UX) un identificēs nepilnības, kas lietotājiem rada grūtības.
Klientu pieredzes karte, manuprāt, ir viens no visspēcīgākajiem un elastīgākajiem produktu un pakalpojumu dizaina rīkiem. Karte izskatās kā diagramma, kas parāda jūsu klientu nosacītos soļus laikā un mijiedarbības punktus ar uzņēmumu, sākot no nepieciešamības līdz atkārtotam pirkumam.
MŪSU darbnīcas rezultātā vizualizēsim saprotamu un viegli uztveramu klientu un jūsu uzņēmuma mijiedrabības modeli, kas ikdienā būs kā rīcības špikeris katram iesaistītajam darbiniekam un vadībai tai skaitā!