FORCEO

Sazināties par pieejamajiem konsultāciju laikiem

2 9282101

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Stratēģiskās plānošanas moderēšana

Stratēģiskā plānošana ir pasākumu kopums, kas vērsts uz vienošanos par uzņēmumā sasniedzamajiem mērķiem. It kā vienkārši, tomēr mūsu pieredze rāda, ka šādam darbam ir būtiskas nianses un ir reizes, kad ir vērts piesaistīt stratēģiskās plānošanas ekspertu-moderatoru. Moderatora piesaiste ļauj vadītājam pilnībā iesaistīties plānošanas darbā un atbrīvo no nepieciešamības sekot uzdevumu secībai, vadīt diskusijas, kontrolēt laiku fiksēt plānošanas rezultātu. To visu uzņemamies mēs!

Kā tas notiek?

Pirms stratēģiskās plānošanas moderators izpēta esošo mērķu hierarhiju un pieejamos dokumentus. Sadarbībā ar uzņēmuma vadību izveido individuālu plānošanas sesijas struktūru, iesaka pieaicināmos dalībniekus un saplāno darba kārtību.

Plānošanas sesijas laikā moderators veic tās saturisko vadību un rezultātu apkopošanu, sniedz ieteikumus uzstādīto mērķu formulēšanā.

Kad veikt stratēģisko plānošanu?

  • Pirms finanšu budžetu sastādīšanas un apstiprināšanas
  • Būtisku ārējo draudu vai iespēju gadījumā.
  • Vismaz reizi gadā, lai precizētu uzņēmuma stratēģisko attīstības virzienu

Ko vēl var paveikt plānojot?

Stratēģisko plānošanu lieliski var apvienot ar vadības komandas saliedēšanu. Šāda formāta treniņu plāns un metodika tiek izstrādāta īpaši katrai komandai, izejot no uzstādītajiem mērķiem. Plānošanas laikā dalībniekos tiek stiprināta izpratne par komandas darbu, komunikācijas metodēm un mērķu nozīmi uzņēmuma vadīšanā.

Saistošas tēmas konsultācijas

Kā plānot stratēģiju?
Kā plānot stratēģiju?
Īstermiņā vai ilgtermiņā, taču par turpmākajiem uzņēmuma plāniem ir jādomā jāveido konkrēti uzdevumi un rīcība. Bieži, tas notiek ātrāk un vieglāk ar ārēja moderatora palīdzību. Attālinātās konsultācijas vai vadības grupas stratēģijas moderācija.
Darbnīca: Špikeris darbā ar klientiem jeb klientu pieredzes kartēšana
Darbnīca: Špikeris darbā ar klientiem jeb klientu pieredzes kartēšana
Mūsu darbnīcas rezultātā vizualizēsim saprotamu un viegli uztveramu klientu un jūsu uzņēmuma mijiedrabības modeli, kas ikdienā būs kā rīcības špikeris katram iesaistītajam darbiniekam un vadībai tai skaitā!
Uzņēmumu finansējuma piesaistes iespējas šodienas Latvijas esošajā finanšu vidē
Uzņēmumu finansējuma piesaistes iespējas šodienas Latvijas esošajā finanšu vidē
Kādu ceļu izvēlēties, lai tomēr saņemtu finansējumu uzņēmumam vai nākamajam projektam? Konsultējam un izstrādājam finansējuma risinājumus jauniem projektiem.
Pārmaiņu vadības ieviešana
Pārmaiņu vadības ieviešana
Konsultāciju laikā palīdzam saprast, kādas ir nepieciešamās darbības, kas jāveic, lai notiktu pārmaiņas; kā iesaistīt un panākt darbinieku atbalstu; kas jādara un kādam jābūt cilvēkam, kas vada šo procesu – pārmaiņu līderim. Kā arī organizējam aktivitātes, kas palīdz darbiniekiem vieglāk pieņemt pārmaiņas.