Konsultāciju projekti

Pārdošanas veicināšana

Pievienojies un saņem aktuālo mācību programmu apskatu

Kā plānot stratēģiju?
Komercizglītības centrs
Komercizglītības centrs
Kā plānot stratēģiju?
Īstermiņā vai ilgtermiņā, taču par turpmākajiem uzņēmuma plāniem ir jādomā jāveido konkrēti uzdevumi un rīcība. Bieži, tas notiek ātrāk un vieglāk ar ārēja moderatora palīdzību. Attālinātās konsultācijas vai vadības grupas stratēģijas moderācija.
Darbnīca: Špikeris darbā ar klientiem jeb klientu pieredzes kartēšana
Dainis Locāns
Dainis Locāns
Darbnīca: Špikeris darbā ar klientiem jeb klientu pieredzes kartēšana
Mūsu darbnīcas rezultātā vizualizēsim saprotamu un viegli uztveramu klientu un jūsu uzņēmuma mijiedrabības modeli, kas ikdienā būs kā rīcības špikeris katram iesaistītajam darbiniekam un vadībai tai skaitā!