Apvērses metode pakalpojumu uzlabošanai

Dainis Locāns

Apvērse ir noderīgs instruments produkta vai pakalpojuma uzlabošanai. To izmantot nozīmē sev pajautāt pretējo tam jautājumam, ko vēlaties uzdot, un iegūtos rezultātus piemērot produkta vai pakalpojuma pilnveidei.

Piemērs

Iedomājieties, ka jūs vēlaties uzlabot klientu apkalpošanas centra darbības kvalitāti. Izmantojot apvērses metodi jūs jautātu: “Kā es varētu samazināt klientu apmierinātību?”

Apdomājot šo jautājumu, jūs iespējams atbildētu šādi:

  • Neatbildot uz klientu zvaniem
  • Nepārzvanot
  • Ļaut cilvēkiem bez jebkādām zināšanām par produktu atbildēt uz telefonu
  • Nolīgt rupju personālu
  • Dod nepareizos padomus

Pēc apvērses metodes izmantošanas jūs nodrošināsieties, ka uz ienākošajiem zvaniem atbildēs piemērots personāls, turklāt prasmīgi un laipni. Tāpat jūs izveidosiet apmācības programmas, lai pārliecinātos, ka personāls sniedz precīzus un iedarbīgus padomus.

Secinājumi

Apvērse ir vienkāršs un noderīgs process, ar kura palīdzību uzlabot produktus un pakalpojumus. Lai to izmantotu, uzdodiet tieši pretējo jautājumu tam, kura atbildi jūs meklējat, un iegūtās atbildes izmantojiet atbilstoši vajadzībām.

Saistošas tēmas publikācijas

Start your journey to a meaningful relationship
What Now ? Whenever Your Specialist Is Homophobic?
Transferring To LGBT Spokane, Arizona? How To Locate The Perfect Gay Region!
Meet new individuals and explore the number of choices of mature ladies chat
Get started today and discover the love you deserve