Apvērses metode pakalpojumu uzlabošanai

Dainis Locāns

Apvērse ir noderīgs instruments produkta vai pakalpojuma uzlabošanai. To izmantot nozīmē sev pajautāt pretējo tam jautājumam, ko vēlaties uzdot, un iegūtos rezultātus piemērot produkta vai pakalpojuma pilnveidei.

Piemērs

Iedomājieties, ka jūs vēlaties uzlabot klientu apkalpošanas centra darbības kvalitāti. Izmantojot apvērses metodi jūs jautātu: “Kā es varētu samazināt klientu apmierinātību?”

Apdomājot šo jautājumu, jūs iespējams atbildētu šādi:

  • Neatbildot uz klientu zvaniem
  • Nepārzvanot
  • Ļaut cilvēkiem bez jebkādām zināšanām par produktu atbildēt uz telefonu
  • Nolīgt rupju personālu
  • Dod nepareizos padomus

Pēc apvērses metodes izmantošanas jūs nodrošināsieties, ka uz ienākošajiem zvaniem atbildēs piemērots personāls, turklāt prasmīgi un laipni. Tāpat jūs izveidosiet apmācības programmas, lai pārliecinātos, ka personāls sniedz precīzus un iedarbīgus padomus.

Secinājumi

Apvērse ir vienkāršs un noderīgs process, ar kura palīdzību uzlabot produktus un pakalpojumus. Lai to izmantotu, uzdodiet tieši pretējo jautājumu tam, kura atbildi jūs meklējat, un iegūtās atbildes izmantojiet atbilstoši vajadzībām.

Saistošas tēmas publikācijas

Biznesa Klase
Biznesa klase ir atzītākā biznesa programma Latvijā jeb biznesa esence un svarīgākais, kas jāzina vadītājam par uzņēmuma, darbinieku un sevis vadīšanu. Augstu novērtētas mācības, ko augstu novērtējuši vairāk kā 1500 vadītāji. Tiek dēvēta par mūsdienīgu un praktisku alternatīvu augstskolu biznesa pamatu programmām.
Fishin Frenzy The major Hook Free Gamble In the Demo Function
Bejeweled 2 Deluxe
Inoffizieller mitarbeiter Online Kasino Unter einsatz von Natel and Telefonrechnung Bezahlen