Apvērses metode pakalpojumu uzlabošanai

Dainis Locāns

Apvērse ir noderīgs instruments produkta vai pakalpojuma uzlabošanai. To izmantot nozīmē sev pajautāt pretējo tam jautājumam, ko vēlaties uzdot, un iegūtos rezultātus piemērot produkta vai pakalpojuma pilnveidei.

Piemērs

Iedomājieties, ka jūs vēlaties uzlabot klientu apkalpošanas centra darbības kvalitāti. Izmantojot apvērses metodi jūs jautātu: “Kā es varētu samazināt klientu apmierinātību?”

Apdomājot šo jautājumu, jūs iespējams atbildētu šādi:

  • Neatbildot uz klientu zvaniem
  • Nepārzvanot
  • Ļaut cilvēkiem bez jebkādām zināšanām par produktu atbildēt uz telefonu
  • Nolīgt rupju personālu
  • Dod nepareizos padomus

Pēc apvērses metodes izmantošanas jūs nodrošināsieties, ka uz ienākošajiem zvaniem atbildēs piemērots personāls, turklāt prasmīgi un laipni. Tāpat jūs izveidosiet apmācības programmas, lai pārliecinātos, ka personāls sniedz precīzus un iedarbīgus padomus.

Secinājumi

Apvērse ir vienkāršs un noderīgs process, ar kura palīdzību uzlabot produktus un pakalpojumus. Lai to izmantotu, uzdodiet tieši pretējo jautājumu tam, kura atbildi jūs meklējat, un iegūtās atbildes izmantojiet atbilstoši vajadzībām.

Saistošas tēmas publikācijas

Spring Valley
Radošā pieeja uzņēmuma konkurētspējas veicināšanā
Kā sadarboties ar radošiem darbiniekiem un kā vaidot radošumu veicinošu uzņēmuma vidi?
Dainis Locāns
Apvērses metode pakalpojumu uzlabošanai
Kā var uzlabot produktu vai pakalpojumu, izmantojot apvērses metodi?
Dainis Locāns
SCAMPER - produktu un pakalpojumu uzlabošana
Šis rīks palīdz ģenerēt idejas jauniem produktiem un pakalpojumiem, mudinot jūs domāt par to, kā uzlabot jau esošos.
Viesturs Meikšāns
Klusums komandā nav zelta vērtībā – tas ir ...
Vai zinājāt, ka starp darba apstākļiem, kas potenciāli var radīt psihosociālos riskus, tai skaitā stresu un izdegšanu, ir neefektīva komunikācija darba vietā?
Māra Špicberga
Pasaki man, ar ko Tu sarunājies, un es pateikšu, kur Tu esi
Praktiski vingrinājumi Lielā Apjukuma laikā.
Mārtiņš Martinsons
Multitaskings un steidzamība ir ceļš uz izdegšanu
Harvard Business Review pētījums atklāj diezgan nepatīkamu ainu.
Dainis Locāns
Pārdošanas piltuve pret Klienta pieredzes karti
Kāpēc uzņēmumu īpašniekiem un produktu vadītājiem pētīt klienta pieredzi?
Inta Santa
Izdegšana
Zaķis un bruņurupucis tur nokļūst katrs pa savu ceļu.
Dainis Locāns
Kas ir klientu pieredzes karte un ar ko sākt?
Kā vizualizēt organizācijas mijiedarbību ar klientiem.
Māra Špicberga
Dvēseles antropoloģija
Vēlēšanās tikt saprastam ir viena no galvenajām vajadzībām, kuras dēļ mēs veidojam attiecības.