Kurss-Laika-planosanas-pamati-Reinis-Druvietis-19
Komercizglītības centrs
Komercizglītības centrs | KIC
18.oktobris, 2024
275.00 +PVN
8 stundas
Klātienē
67 240 562
Komercizglītības centrs | KIC
67 240 562
Darba izpildes vadīšana un attīstīšana ikdienā
18.oktobris, 2024
8 stundas
Klātienē
275.00 +PVN

Pārsteidzoši daudz vadītāju vēl joprojām labprātāk izvēlas “vadīt” procesus un iegrimt ikdienas operatīvos darbos, atstājot attīstības sarunas ar darbiniekiem kā atsevišķu kampaņveida pasākumu reizi gadā. Strauji mainīgajā un prasīgajā biznesa vidē darbinieku efektivitāte, iesaiste un labsajūta ir kritiski svarīgs resurss organizācijas veiksmes stāstam. Regulāras sarunas par darba sniegumu un veidiem, kā to attīstīt, stiprina šo resursu. Darbinieki aug caur to, ko viņi dara un piedzīvo.
Kursa vadītāja ir Sandra Lāce, kura ir pieredzējusi biznesa trenere darbinieku vadīšanas un attīstības tēmās, supervizore un KBT terapijas speciāliste.

Kursa dalībniekiem ieguvumi ir šādi:
• Izpratne par darba izpildes (snieguma) attīstības būtību un jēgu.
• Prasme novērot un analizēt darbinieka sniegumu un darba rezultātus atbilstoši viņu pieredzei un kompetencei.
• Izpratne par snieguma attīstības sarunas struktūru.
• Uz sasniegumiem orientēta, godīga un precīza atgriezeniskā saite.
• Kompetenču pilnveides un nākotnes attīstības plānošana, prasme runāt par to.

PROGRAMMA:
Darba izpildes (snieguma) attīstības vadīšana:
• Darba izpildes (snieguma) attīstības būtība un jēga.
• Sagaidāmais rezultāts, ja darbinieki piedzīvo labu darba izpildes (snieguma) vadīšanu.
Darba izpildes (snieguma) attīstības sarunas kā laba vadīšanas prakse:
• Prasme novērot un analizēt darbinieka sniegumu un darba rezultātus atbilstoši viņu pieredzei un kompetencei.
• Snieguma attīstības sarunas struktūra.
• Uz sasniegumiem orientēta, godīga un precīza atgriezeniskā saite.
• Iespējamās grūtības attīstības sarunās.
• Kompetenču pilnveides un nākotnes attīstības plānošana, prasme runāt par to.
Vadītāja personība un nepieciešamās kompetences labai darbinieku snieguma vadīšanas praksei.

Lai pieteiktos, lūdzu, sazinieties – kic@kic.lv

https://www.kic.lv/macibas/darba-snieguma-vadisana-un-attistisana-ikdiena

Pieteikties

Vārds*
Tālrunis*
E-pasts*
Komentāri

Saistītās tēmas tuvākie notikumi

Klātienē
20.septembris, 2024 (piektdien)
Konfliktu vadība | Ceļš cauri sarežģītām sarunām
Komercizglītības centrs | KIC
Mācībās dalībniekiem būs iespēja apgūt gan padziļinātu ieskatu sarežģītu sarunu un konfliktu būtībā – kāpēc tie rodas, kādas ir to sekas, kas ir veiksmīgas stratēģijas dažādu situāciju risināšanā, gan apgūt konkrētas prasmes, kas ikdienā palīdzētu daudz veiksmīgāk risināt šādas situācijas.
7 stundas
275.00 +PVN
Klātienē
24.septembris, 2024 (otrdien)
DDMRP – digitālās metodes ražošanas un iepirkumu sabalansēšanai
Komercizglītības centrs | KIC
Mācības balstītas uz DDMRP (Demand Driven Material Requirements Planning) vadības metodi, kur informācijas jeb datu apstrāde notiek izmantojot MS Excel to saintegrējot ar uzņēmumā esošo ERP sistēmu.
8 stundas
275.00 +PVN
Klātienē
1.oktobris, 2024 (otrdien)
Mākslīgā intelekta 10 praktiskie risinājumi produktivitātei
Komercizglītības centrs | KIC
Tēma, kas satricinājusi efektivitātes pasauli. Vienkārši un garšīgi par to, kā mākslīgo intelektu izmantot uzņēmuma efektivitātei. Praktiski rīki, uzņēmumu piemēri un absolūti pielietojama izpratne par 10 mākslīgā intelekta (AI) lietojumprogrammām, kas palīdzēs palielināt uzņēmuma darbinieku produktivitāti.
8 stundas
275.00 +PVN
Klātienē & Tiešsaistē
9.oktobris, 2024 (trešdien)
Biznesa Klase
Komercizglītības centrs | KIC
Visu laiku pieprasītākā vadītāju biznesa pamatu programma. Biznesa klase ir unikāla programma vadītājiem, kam nepieciešami praktiski instrumenti uzņēmuma un darbinieku vadīšanai, kā arī sevis attīstībai. Vairāk kā 1200 vadītāji to atzinuši par praktiskāko vadītprasmju programmu un tā jau tiek uzskatīta par mūsdienīgu alternatīvu uzņēmējdarbības programmām augstskolās.
176 stundas
4,590.00 +PVN
Klātienē
15.oktobris, 2024 (otrdien)
Rakstiskā komunikācija | praktiskie padomi un rīki
Komercizglītības centrs | KIC
Arvien lielāku nozīmi gan lietišķajā vidē, gan personiskajā komunikācijā iegūst saziņa rakstiskā formā – vēstulēs, e-pastu sarakstē, arī dažādās saziņas platformās un sociālajos tīklos. Pieprasīta kļūst prasme uzrakstīt labu tekstu un novērtēt valodas kultūru. Abreviatūru, emocijzīmju un copy-paste laikā labā valodā uzrakstīts teksts piesaista uzmanību un rada cieņu pret rakstītāju.
8 stundas
275.00 +PVN
Klātienē
17.oktobris, 2024 (ceturtdien)
Pārdošana mūsdienās, izmantojot digitālos rīkus
Komercizglītības centrs | KIC
Pārdošana piedzīvo būtiskas pārmaiņas, darījumu kārtošanas apjoms pa telefonu un attālinātos formātos ir četrkāršojies. Mūsdienās cilvēki saņem ļoti daudz telefona zvanus. Panākumus gūst tie, kuri spēj piesaistīt klienta uzmanību un atvērt sarunu.
16 stundas
499.00 +PVN