triviums-apmaciba-ieva-vaine-klientu-serviss
TRIVIUMS
30. March , 2023
210.00 +PVN
6 stundas
Klātienē
67 282 219
TRIVIUMS
67 282 219
Darbs ar "grūto" klientu
30. March , 2023
6 stundas
Klātienē
210.00 +PVN

Komunikācijas prasmes ir spēja saprasties ar visdažādākajiem cilvēkiem, sadzirdēt viņu vajadzības un atrast tām optimālo risinājumu. Tas ir arī universāls rīks katra profesionāļa produktivitātei. Taču katram no mums palaikam gadās piedzīvot situācijas, kad mūsu profesionālisms tiek izaicināts – īpaši tas notiek, komunicējot ar tā saucamo “grūto” klientu.

Šis seminārs piedāvā dziļāk izpētīt “grūto” klientu fenomenu, sniedzot praktiskas atbildes uz sekojošiem jautājumiem: kas ir kopējs visiem “grūtajiem” klientiem? Kādas komunikācijas stratēģijas un kā pielietot saskarsmē ar tiem? Kā pilnveidot savu personību, lai “grūtie” klienti saskarsmē kļūtu nevis par problēmu, bet izaicinājumu, kuru Jūs spējat konstruktīvi pieņemt un atrisināt?

Mērķauditorija: klientu apkalpošanas speciālisti.

Kursa mērķis: attīstīt prasmi komunicēt ar dažāda veida “grūtajiem” klientiem, novērst un risināt konfliktsituācijas.

Ieguvumi:

  • zināšanas par dažādiem saskarsmes partneru tipiem, komunikācijas stratēģijām ar tiem;
  • labāka spēja veidot sadarbības attiecības ar sarežģītiem komunikāciju partneriem;
  • labāka izpratne par savām stiprajām pusēm komunikācijā, kā tās attīstīt ikdienā.

Kursa ilgums: 1 diena, 6 stundas.

Darba metode: interaktīva, elastīga darba forma ar mērķi jaunās zināšanas pielietot praksē – apmācība tiek veidota, pamīšus sniedzot dalībniekiem teoriju, gadījumu analīzes, diskusijas un praktiskus uzdevumus individuāli un grupās. Seminārā tiek integrēti video treniņa elementi.

Programma:

1. Iepazīšanās:

  • darba kārtība, organizatoriskie jautājumi;
  • dalībnieku gaidas.

2. Efektīvas komunikācijas “zelta” likumi:

  • ko mēs sagaidām komunikācijā, un ko no mums sagaida citi – iekšējie un ārējie klienti, vadība;
  • komunikācijas racionālie un emocionālie aspekti. Kā tie ietekmē komunikācijas kvalitāti, produktivitāti.

3. Dažādi cilvēki, dažādi informācijas uztveres kanāli:

  • verbālā un neverbālā komunikācija;
  • dažādas cilvēku tipoloģijas;
  • temperamenta ietekme uz komunikācijas stilu.

4. “Grūtais” klients:

  • dažādi sarežģītu klientu tipi;
  • tiešie un netiešie faktori, kas provocē konfliktu;
  • prasme atpazīt sarunas biedrā “grūtā” klienta potenciālu un transformēt destruktīvo enerģiju sadarbībā.

5. Konfliktu risināšanas stratēģijas:

  • sarunas tehnikas;
  • emocionālās inteliģences potenciāls konstruktīva dialoga veidošanā;
  • iekšējā miera atgūšana intensīvas saskarsmes apstākļos.

6. Semināra nobeigums:

  • dalībnieku secinājumi, idejas tālākam darbam ar sevi, saviem kolēģiem;
  • individuālais rīcības plāns – konkrētas darbības, kuras tiks ieviestas dzīvē, sekojot semināra atziņām;
  • atgriezeniskā saite.

Norises vieta: TRIVIUMS mācību telpas, Blaumaņa ielā 11/13-12, 4. stāvs, Rīga

Dalības maksā ir iekļauti izdales materiāli un kafijas pauzes.

Realizējot korporatīvi, programmu var pieskaņot uzņēmuma specifikai un vajadzībām.

Trenere: Ieva Vaine

Psiholoģe, komunikāciju trenere un konsultante ar vairāk nekā 10 gadu pieredzi. Šobrīd ir lektore RSU Sarkanā Krusta medicīnas koledžā.

Ar TRIVIUMS sadarbojas kopš 2010. gada. Vada efektīvas komunikācijas, klientu apkalpošanas, stresa un laika vadības, personiskās efektivitātes kursus, kā arī komandas sadarbības treniņus latviešu un krievu valodā.

Izglītība:

  • Viļņas Humānistiskās un eksistenciālās psiholoģijas institūta eksistenciālās psihoterapijas programma;
  • Latvijas Universitātes maģistra grāds klīniskajā psiholoģijā.

Profesionālā attīstība:

  • Lektore RSU Sarkanā Krusta medicīnas koledžā;
  • Pasniedzēja SIA “Progressive projects”, biedrībā “I-dejas māja”, SIA “Eiro
  • Personāls”, biedrība “Apeirons”;
  • Vieslektore LLU Mūžizglītības centrā;
  • Karjeras konsultante, psiholoģe Profesionālās karjeras izvēles valsts aģentūras
  • Informācijas un sabiedrisko attiecību daļas vadītāja;
  • Psiholoģe NRC “Vaivari”, krīzes centrā “Skalbes”, privātprakse;
  • Piedalījusies metodisko materiālu izstrādē.

Pieteikties

Vārds*
Tālrunis*
E-pasts*
Komentāri

Saistošie tēmas tuvākie notikumi

Klātienē
16. February
Praktiska un iedvesmojoša attīstības programma mūsdienīgam vadītājam ''LĪDERĪBAS DAŽĀDĀS SEJAS''
TRIVIUMS
Jaudīgākai komandai un sezonai, šodienas vadītājam nepieciešama būtiska domāšanas maiņa, jaunas zināšanas, praktiskas iemaņas un rīki. Tas organizācijām palīdzēs sekmīgi konkurēt un nodrošinās ilgtspējīgu attīstību pieredzes ekonomikā. Jaudīgākam vadītājam ir jāprot parūpēties par savu ķermeni, prātu un iekšējo spēku, lai sasniegtu savus un organizācijas mērķus.
15 stundas
650.00 +PVN
Klātienē
15. February
Dizaina domāšana. JAUNUMS
TRIVIUMS
Dizaina domāšana ir ieguvusi milzīgu popularitāti pasaules veiksmīgāko uzņēmumu vidū. Google, Apple, Siemens, Lufthansa, General Eletric ir tikai daži no uzņēmumiem, kuri šo pieeju izmanto gan jaunu produktu un pakalpojumu izstrādei, gan iekšējo procesu uzlabošanai.
6 stundas
295.00 +PVN
Klātienē
21. February
Efektīvs darbs ar klientu pa tālruni
TRIVIUMS
Klientu apkalpošana pa tālruni prasa īpašu uzmanību un empātiju, lai mēs varētu sniegt izcilu servisu, neatkarīgi no sarunas tēmas un emocionālās intensitātes – vai tā ir informatīva, klientam palīdzoša vai par klienta neizpildītajām saistībām atgādinoša. Šis kurss piedāvā dziļāk izpētīt uz klientu orientētu servisu, fokusējoties uz telekomunikācijas specifiku.
6 stundas
210.00 +PVN
Klātienē
27. April
Efektīva laika plānošana un darba organizēšana
TRIVIUMS
Apzināta laika plānošana un darbu organizēšana palielina gan personīgo efektivitāti, gan darba produktivitāti, sniedz līdzsvara sajūtu un apmierinātību ar sevi un dzīvi kopumā. Mūsdienās laika plānošana ir kā sistēma, kuru veido dažādas tehnikas, instrumenti, tehnoloģijas un metodes.
6 stundas
210.00 +PVN
Klātienē
25. April
Pārliecinoša prezentācija ©
TRIVIUMS
Lai prezentācija būtu pārliecinoša, tai jābūt mērķtiecīgai un strukturētai. Ir jāievēro zināmi nosacījumi savā stājā, ķermeņa valodā un runas veidā. Taču reizēm notiek tā, ka, pat rūpīgi gatavojoties un ievērojot šos priekšrakstus, mēs jūtamies ne savā ādā, un šķiet, ka klausītāji teiktajam tā īsti nenotic. Taču kāds cits, gluži “nepareizs” runātājs aizrauj, iedvesmo un pārliecina. Kāpēc tā?
12 stundas
495.00 +PVN
Klātienē
5. December
Darbinieka uzplaukums. Vērtībās orientēta personāla vadības metode
TRIVIUMS
Šobrīd aizvien vairāk tiek runāts par labklājību gan personīgās dzīves, gan darba dzīves kontekstā. Labklājību raksturo darbinieku motivācija darboties un justies laimīgam darbā, kas, savukārt, veicina darbinieka uzplaukumu, kas ir laba sajūta, efektīva funkcionēšana un teicama darba izpilde. Vadītāja izaicinājums ir sabalansēt uzņēmuma stratēģiskos mērķus un uzdevumus ar šo darbinieku uzplaukumu.
9 stundas
250.00 +PVN

Individuālās konsultācijas

Pieteikšanās līdz: 31. December, 2022
Funkciju audits
FORCEO
Organizācijas funkciju audits ir komplekss un uz ekspertu kompetenci balstīts novērtēšanas process, kura ietvaros uzņēmuma īpašnieki, padome vai valde iegūst strukturētas atbildes uz ...
Pieteikšanās līdz: 29. December, 2022
Stratēģiskās plānošanas moderēšana
FORCEO
Stratēģiskā plānošana ir pasākumu kopums, kas vērsts uz vienošanos par uzņēmumā sasniedzamajiem mērķiem. It kā vienkārši, tomēr mūsu pieredze rāda, ka šādam darbam ir būtiskas nianses un ir reizes, kad ir vērts veikt pirmssagatavošanos un ...
Pieteikšanās līdz: 30. November, 2023
Dažādību vadība: Kā sadzīvot un izdzīvot komandā
Komercizglītības centrs (KIC)
Personību novērtēšana, personības profilu sistēmas: DiSC, Structogram, komandu testi, 360 grādu vērtēšana, C.A.R.E., komandas vērtību tests
Pieteikšanās līdz: 26. February, 2021
Kā vadīt savas un citu emocijas?
Komercizglītības centrs (KIC)
Kā būt empātiskam un kā rīkoties emocionāli pārsātinātās situācijās. Praktisko psihoterapeitu un vadības konsultantu supervīzijas, lai treneru savu reakciju, uztveri un paradumus komunikācija ar grūtajiem klientiem, kolēģiem, ģimeni un sevi.
Pieteikšanās līdz: 30. April, 2021
Kā plānot stratēģiju?
Komercizglītības centrs (KIC)
Īstermiņā vai ilgtermiņā, taču par turpmākajiem uzņēmuma plāniem ir jādomā jāveido konkrēti uzdevumi un rīcība. Bieži, tas notiek ātrāk un vieglāk ar ārēja moderatora palīdzību. Attālinātās konsultācijas vai vadības grupas stratēģijas moderācija.
Pieteikšanās līdz: 18. June, 2021
Kā plānot laiku laicīgi?
Komercizglītības centrs (KIC)
Klasiskā un digitālā laika un dzīves mērķu plānošana. Tehniskie un psiholoģiskie aspekti pieredzējušu uzņēmuma vadītāju, plānotāju, kouču vadībā.