triviums-apmaciba-pardosana-fight-club
TRIVIUMS
250.00 +PVN
6 stundas
Klātienē
67 282 219
TRIVIUMS
67 282 219
Pārdošanas un pārrunu treniņš Fight Club (H2H Sales)
6 stundas
Klātienē
250.00 +PVN
  • Vai Jūs ikdienā strādājat ar klientiem?
  • Vai gadās, ka Jūs saņemat iebildumus un atteikumus?
  • Vai Jūs gribētu justies pārliecinošāk un nebaidīties no iebildumiem?
  • Vai Jūs gribētu, lai pārdošanas process Jums sagādā prieku un gandarījumu?
  • Vai tādēļ esat gatavs/gatava iziet ārpus savas komforta zonas?

Ja uz šiem jautājumiem Jūs atbildējāt ar nepārprotamu „Jā!”, Jums ir vērts apmeklēt Fight Club!

Kas ir Fight Club?

  • Ilgtermiņa pārdošanas prasmju treniņš, kas pārvērš zināšanas iemaņās.
  • Iespēja izvēlēties aktuālāko tēmu.
  • Individuāls darbs ar nodarbības dalībniekiem.
  • Regulāra prasmju atjaunošana, kas neļauj speciālistam apstāties savā attīstības ceļā.
  • Pārdošanas komandas motivācija.

Mērķauditorija:

  • pārdošanas speciālisti, kuri ikdienā strādā ar korporatīvajiem un privātajiem klientiem;
  • pārdošanas speciālisti, kuri strādā ar VIP klientiem;
  • pārdošanas speciālisti, kuri piesaista jaunus klientus.

Ilgums: 1 diena, 6 stundas

Tēmas:

Klienta iebildumi:

  • kāpēc klienti iebilst?
  • kā cilvēks pats izraisa iebildumus;
  • universāls algoritms darbā ar klienta iebildumiem;
  • klienta topošo iebildumu noņemšana;
  • telefonsaruna ar klientu – kā tikt pāri iebildumiem;
  • sarunas mērķa formulēšana.

Klienta atrunas:

  • kā atšķirt iebildumus no atrunām;
  • klienta iemesls atrunām;
  • darbs ar klienta atrunām – algoritmi.

Jautājumu tehnikas:

  • atvērtie jautājumi – to nozīme un pielietojums;
  • slēgtie jautājumi – nozīme un pielietojums;
  • pretjautājumi – nozīme un pielietojums;
  • interpretācijas jautājumi – nozīme un pielietojums;
  • kā pārņemt iniciatīvu sarunas laikā.

Sarunas struktūra:

  • kā un kad klients pieņem lēmumu pirkt;
  • sarunas struktūra līdz lēmuma pieņemšanai;
  • kā saprast cik klients ir gatavs tērēt darījumam;
  • sarunas programmēšana;
  • klientu iebildumu tipoloģija;
  • kā strādāt ar iebildumu “Neko negribu mainīt”.

Emocionālā noturība sarežģītu sarunu gadījumos:

  • klienta emocionālā pretestība un to neitralizācijas tehnikas;
  • iebildumi “rūgta pieredze” un to neitralizācija;
  • pārdevēja “emocionālā inteliģence”.

Norises vieta: TRIVIUMS mācību telpas, Blaumaņa ielā 11/13-12, 4. stāvs, Rīga. Dalības maksā ir iekļauti izdales materiāli un kafijas pauzes.

Realizējot korporatīvi, programmu var pieskaņot uzņēmuma specifikai un vajadzībām.   

Lektors: Pāvels Hafizovs

Pārdošanas praktiķis, treneris un konsultants ar 10 gadu praktisko pieredzi B2B pārdošanā. Kā bizness treneris specializējas pārdošanas un pārrunu vešanas tehnikās, darbā ar klienta iebildumiem un “auksto zvanu” tēmās. 

Ar TRIVIUMS sadarbojas kopš 2017. gada. Vada pārdošanas un lietišķās komunikācijas treniņus latviešu, krievu un angļu valodās. 

 

Informēt par plānoto datumu

Notikums tiek drīzumā plānots. Ja vēlaties, lai mēs informējam par plānoto norises datumu, atsūtiet savus kontaktus.

Vārds*
Tālrunis*
E-pasts*
Komentāri

Saistošie tēmas tuvākie notikumi

Klātienē
26.septembris, 2023 (otrdien)
Pārliecinoša uzstāšanās un ideju pārdošana ©
TRIVIUMS
Lai prezentācija būtu pārliecinoša, tai jābūt mērķtiecīgai un strukturētai. Ir jāievēro zināmi nosacījumi savā stājā, ķermeņa valodā un runas veidā. Taču reizēm notiek tā, ka, pat rūpīgi gatavojoties un ievērojot šos priekšrakstus, mēs jūtamies ne savā ādā, un šķiet, ka klausītāji teiktajam tā īsti nenotic. Taču kāds cits, gluži “nepareizs” runātājs aizrauj, iedvesmo un pārliecina. Kāpēc tā?
12 stundas
495.00 +PVN
Klātienē
3.oktobris, 2023 (otrdien)
Efektīvs darbs ar klientu pa tālruni
TRIVIUMS
Klientu apkalpošana pa tālruni prasa īpašu uzmanību un empātiju, lai mēs varētu sniegt izcilu servisu, neatkarīgi no sarunas tēmas un emocionālās intensitātes – vai tā ir informatīva, klientam palīdzoša vai par klienta neizpildītajām saistībām atgādinoša. Šis kurss piedāvā dziļāk izpētīt uz klientu orientētu servisu, fokusējoties uz telekomunikācijas specifiku.
6 stundas
210.00 +PVN
Klātienē
10.oktobris, 2023 (otrdien)
Projektu vadīšanas meistarklase | Sagatavošanās IPMA sertifikācijai
Komercizglītības centrs | KIC
Izcila pieredze kopā ar pasaules klases projektu vadības ekspertu Ivaru Ruņģi. Intensīvs 5 dienu triecienkurss projektu vadībā, kas pieredzējušiem projektu vadītājiem ļaus pāriet nākamajā profesionalitātes līmenī, kā arī sagatavoties starptautiskajai IPMA sertifikācijai. No projektu vadības aspektiem, riskiem, organizācijas reālajā praksē līdz kompetenču stiprināšanai praktiķa vadībā.
40 stundas
1,380.00 +PVN
Klātienē
15.novembris, 2023 (trešdien)
Komunikācijas pamati | Klientu pieredze. Saskarsme. Emocijas.
Komercizglītības centrs | KIC
Laikā, kad nokopēt produktu īpašības un tehnoloģijas bieži prasa tikai dažus mēnešus, klientu serviss ir kļuvis par vienu no galvenajām konkurētspējas priekšrocībām. Piesaistīt jaunu klientu izmaksā 6-7x dārgāk kā noturēt esošu, tāpēc ne velti 40% augsto tehnoloģiju uzņēmumu pasaulē izveidojuši pozīciju Customer Success Manager, kas rūpējas par servisa attīstību jaunā līmenī.
8 stundas
275.00 +PVN
Klātienē
5.decembris, 2023 (otrdien)
Darbs ar "grūto" klientu
TRIVIUMS
Attīstiet spēju saprasties ar visdažādākajiem cilvēkiem, sadzirdēt viņu vajadzības un atrast tām optimālo risinājumu.
6 stundas
210.00 +PVN

Individuālās konsultācijas

Funkciju audits
FORCEO
Organizācijas funkciju audits ir komplekss un uz ekspertu kompetenci balstīts novērtēšanas process, kura ietvaros uzņēmuma īpašnieki, padome vai valde iegūst strukturētas atbildes uz ...
Stratēģiskās plānošanas moderēšana
FORCEO
Stratēģiskā plānošana ir pasākumu kopums, kas vērsts uz vienošanos par uzņēmumā sasniedzamajiem mērķiem. It kā vienkārši, tomēr mūsu pieredze rāda, ka šādam darbam ir būtiskas nianses un ir reizes, kad ir vērts veikt pirmssagatavošanos un ...
Kā vadīt savas un citu emocijas?
Komercizglītības centrs | KIC
Kā būt empātiskam un kā rīkoties emocionāli pārsātinātās situācijās. Praktisko psihoterapeitu un vadības konsultantu supervīzijas, lai treneru savu reakciju, uztveri un paradumus komunikācija ar grūtajiem klientiem, kolēģiem, ģimeni un sevi.
Kā vadīt biznesu digitālajā laikmetā?
Komercizglītības centrs | KIC
Konsultācijas par digitālo transformāciju un biznesa pielāgošanu, stratēģija, digitālais mārketings, pārdošana, procesu digitalizācija, datu drošība u.c.
Vides pārvaldības standarts ISO 14001
Leilands un Putnis
Uzzini, kā izveidot un ieviest vides pārvaldības sistēmu organizācijā, kas nodrošina tās darbības atbilstību likumdošanas prasībām, un liecina par organizācijas spēju pielāgoties mūsdienu vides aizsardzības tendencēm.
Kvalitātes vadība un tās ieviešana
Leilands un Putnis
Kā ieviest un uzturēt piemērotākos kvalitātes vadības risinājumus atbilstoši organizācijas darbības jomai, vajadzībām un iespējām?