- Vai Jūs ikdienā strādājat ar klientiem?
- Vai gadās, ka Jūs saņemat iebildumus un atteikumus?
- Vai Jūs gribētu justies pārliecinošāk un nebaidīties no iebildumiem?
- Vai Jūs gribētu, lai pārdošanas process Jums sagādā prieku un gandarījumu?
- Vai tādēļ esat gatavs/gatava iziet ārpus savas komforta zonas?
Ja uz šiem jautājumiem Jūs atbildējāt ar nepārprotamu „Jā!”, Jums ir vērts apmeklēt Fight Club!
Kas ir Fight Club?
- Ilgtermiņa pārdošanas prasmju treniņš, kas pārvērš zināšanas iemaņās.
- Iespēja izvēlēties aktuālāko tēmu.
- Individuāls darbs ar nodarbības dalībniekiem.
- Regulāra prasmju atjaunošana, kas neļauj speciālistam apstāties savā attīstības ceļā.
- Pārdošanas komandas motivācija.
Mērķauditorija:
- pārdošanas speciālisti, kuri ikdienā strādā ar korporatīvajiem un privātajiem klientiem;
- pārdošanas speciālisti, kuri strādā ar VIP klientiem;
- pārdošanas speciālisti, kuri piesaista jaunus klientus.
Ilgums: 1 diena, 6 stundas
Tēmas:
Klienta iebildumi:
- kāpēc klienti iebilst?
- kā cilvēks pats izraisa iebildumus;
- universāls algoritms darbā ar klienta iebildumiem;
- klienta topošo iebildumu noņemšana;
- telefonsaruna ar klientu – kā tikt pāri iebildumiem;
- sarunas mērķa formulēšana.
Klienta atrunas:
- kā atšķirt iebildumus no atrunām;
- klienta iemesls atrunām;
- darbs ar klienta atrunām – algoritmi.
Jautājumu tehnikas:
- atvērtie jautājumi – to nozīme un pielietojums;
- slēgtie jautājumi – nozīme un pielietojums;
- pretjautājumi – nozīme un pielietojums;
- interpretācijas jautājumi – nozīme un pielietojums;
- kā pārņemt iniciatīvu sarunas laikā.
Sarunas struktūra:
- kā un kad klients pieņem lēmumu pirkt;
- sarunas struktūra līdz lēmuma pieņemšanai;
- kā saprast cik klients ir gatavs tērēt darījumam;
- sarunas programmēšana;
- klientu iebildumu tipoloģija;
- kā strādāt ar iebildumu “Neko negribu mainīt”.
Emocionālā noturība sarežģītu sarunu gadījumos:
- klienta emocionālā pretestība un to neitralizācijas tehnikas;
- iebildumi “rūgta pieredze” un to neitralizācija;
- pārdevēja “emocionālā inteliģence”.
Norises vieta: TRIVIUMS mācību telpas, Blaumaņa ielā 11/13-12, 4. stāvs, Rīga. Dalības maksā ir iekļauti izdales materiāli un kafijas pauzes.
Realizējot korporatīvi, programmu var pieskaņot uzņēmuma specifikai un vajadzībām.
Lektors: Pāvels Hafizovs
Pārdošanas praktiķis, treneris un konsultants ar 10 gadu praktisko pieredzi B2B pārdošanā. Kā bizness treneris specializējas pārdošanas un pārrunu vešanas tehnikās, darbā ar klienta iebildumiem un “auksto zvanu” tēmās.
Ar TRIVIUMS sadarbojas kopš 2017. gada. Vada pārdošanas un lietišķās komunikācijas treniņus latviešu, krievu un angļu valodās.
Informēt par plānoto datumu
Notikums tiek drīzumā plānots. Ja vēlaties, lai mēs informējam par plānoto norises datumu, atsūtiet savus kontaktus.
Saistītās tēmas tuvākie notikumi