triviums-apmaciba-pardosana-fight-club
Triviums
TRIVIUMS
250.00 +PVN
6 stundas
Klātienē
67 282 219
TRIVIUMS
67 282 219
Pārdošanas un pārrunu treniņš Fight Club (H2H Sales)
6 stundas
Klātienē
250.00 +PVN
  • Vai Jūs ikdienā strādājat ar klientiem?
  • Vai gadās, ka Jūs saņemat iebildumus un atteikumus?
  • Vai Jūs gribētu justies pārliecinošāk un nebaidīties no iebildumiem?
  • Vai Jūs gribētu, lai pārdošanas process Jums sagādā prieku un gandarījumu?
  • Vai tādēļ esat gatavs/gatava iziet ārpus savas komforta zonas?

Ja uz šiem jautājumiem Jūs atbildējāt ar nepārprotamu „Jā!”, Jums ir vērts apmeklēt Fight Club!

Kas ir Fight Club?

  • Ilgtermiņa pārdošanas prasmju treniņš, kas pārvērš zināšanas iemaņās.
  • Iespēja izvēlēties aktuālāko tēmu.
  • Individuāls darbs ar nodarbības dalībniekiem.
  • Regulāra prasmju atjaunošana, kas neļauj speciālistam apstāties savā attīstības ceļā.
  • Pārdošanas komandas motivācija.

Mērķauditorija:

  • pārdošanas speciālisti, kuri ikdienā strādā ar korporatīvajiem un privātajiem klientiem;
  • pārdošanas speciālisti, kuri strādā ar VIP klientiem;
  • pārdošanas speciālisti, kuri piesaista jaunus klientus.

Ilgums: 1 diena, 6 stundas

Tēmas:

Klienta iebildumi:

  • kāpēc klienti iebilst?
  • kā cilvēks pats izraisa iebildumus;
  • universāls algoritms darbā ar klienta iebildumiem;
  • klienta topošo iebildumu noņemšana;
  • telefonsaruna ar klientu – kā tikt pāri iebildumiem;
  • sarunas mērķa formulēšana.

Klienta atrunas:

  • kā atšķirt iebildumus no atrunām;
  • klienta iemesls atrunām;
  • darbs ar klienta atrunām – algoritmi.

Jautājumu tehnikas:

  • atvērtie jautājumi – to nozīme un pielietojums;
  • slēgtie jautājumi – nozīme un pielietojums;
  • pretjautājumi – nozīme un pielietojums;
  • interpretācijas jautājumi – nozīme un pielietojums;
  • kā pārņemt iniciatīvu sarunas laikā.

Sarunas struktūra:

  • kā un kad klients pieņem lēmumu pirkt;
  • sarunas struktūra līdz lēmuma pieņemšanai;
  • kā saprast cik klients ir gatavs tērēt darījumam;
  • sarunas programmēšana;
  • klientu iebildumu tipoloģija;
  • kā strādāt ar iebildumu “Neko negribu mainīt”.

Emocionālā noturība sarežģītu sarunu gadījumos:

  • klienta emocionālā pretestība un to neitralizācijas tehnikas;
  • iebildumi “rūgta pieredze” un to neitralizācija;
  • pārdevēja “emocionālā inteliģence”.

Norises vieta: TRIVIUMS mācību telpas, Blaumaņa ielā 11/13-12, 4. stāvs, Rīga. Dalības maksā ir iekļauti izdales materiāli un kafijas pauzes.

Realizējot korporatīvi, programmu var pieskaņot uzņēmuma specifikai un vajadzībām.   

Lektors: Pāvels Hafizovs

Pārdošanas praktiķis, treneris un konsultants ar 10 gadu praktisko pieredzi B2B pārdošanā. Kā bizness treneris specializējas pārdošanas un pārrunu vešanas tehnikās, darbā ar klienta iebildumiem un “auksto zvanu” tēmās. 

Ar TRIVIUMS sadarbojas kopš 2017. gada. Vada pārdošanas un lietišķās komunikācijas treniņus latviešu, krievu un angļu valodās. 

 

Informēt par plānoto datumu

Notikums tiek drīzumā plānots. Ja vēlaties, lai mēs informējam par plānoto norises datumu, atsūtiet savus kontaktus.

Vārds*
Tālrunis*
E-pasts*
Komentāri

Saistītās tēmas tuvākie notikumi

Klātienē
23.maijs, 2024 (ceturtdien)
Dažādības vadība | Iekļaujoša vide komandā un organizācijā
Komercizglītības centrs | KIC
Šobrīd darba vidē komandās satiekas atšķirīgu vecumposmu, tautību, uztveres veidu un dzīves pieredzes cilvēki, katram no viņiem ir savs privātās dzīves un profesionālā darba cikls, katram ir savas fizisko spēju robežas, ieradumi, pārliecības un vajadzības.
8 stundas
300.00 +PVN
Klātienē
24.maijs, 2024 (piektdien)
Publiskā komunikācija | Kā būt efektīvam, pārliecinošam un dabiskam
Komercizglītības centrs | KIC
Kā savas idejas un ziņu ietērpt pārliecinošās detaļās, lai ne tikai ieinteresētu, pārliecinātu un aizrautu citus ar savu prezentāciju, bet arī sasniegtu savas runas mērķi biznesā un dzīvē. To apgūsiet treniņā pie ekspertes, kura konsultējusi ne tikai lielu daļu Latvijas uzņēmumu vadītāju, bet arī augsta ranga politiskas personas.
16 stundas
599.00 +PVN
Klātienē
11.jūnijs, 2024 (otrdien)
Rakstiskā komunikācija | praktiskie padomi un rīki
Komercizglītības centrs | KIC
Arvien lielāku nozīmi gan lietišķajā vidē, gan personiskajā komunikācijā iegūst saziņa rakstiskā formā – vēstulēs, e-pastu sarakstē, arī dažādās saziņas platformās un sociālajos tīklos. Pieprasīta kļūst prasme uzrakstīt labu tekstu un novērtēt valodas kultūru. Abreviatūru, emocijzīmju un copy-paste laikā labā valodā uzrakstīts teksts piesaista uzmanību un rada cieņu pret rakstītāju.
8 stundas
275.00 +PVN
Klātienē
18.septembris, 2024 (trešdien)
Biznesa simulācija Decision Base
Komercizglītības centrs | KIC
DecisionBase™ biznesa simulācija palīdzēs komandai dziļāk izprast uzņēmumu biznesa būtību, operatīvo vadīšanu, konkurētspējas veidošanu un resursu ierobežojumus, t.i., faktorus, kas ietekmē uzņēmumu vadītāju biznesa lēmumus.
16 stundas
549.00 +PVN
Klātienē
30.oktobris, 2024 (trešdien)
Cilvēkfaktora pārvaldība ar Structogram®
Komercizglītības centrs | KIC
Uzņēmumam vislielākā vērtība ir cilvēki, un pārzinot cilvēku uztveri un domāšanas veidu, kas savukārt formē to rīcību, mēs varam paredzēt darba rezultātus un zināt, kurš ir spējīgs izpildīt noteiktus uzdevumus un kur šajā ziņā ir ierobežojumi.
16 stundas
599.00 +PVN