triviums-apmaciba-pardosana-fight-club
Triviums
TRIVIUMS
250.00 +PVN
6 stundas
Klātienē
67 282 219
TRIVIUMS
67 282 219
Pārdošanas un pārrunu treniņš Fight Club (H2H Sales)
6 stundas
Klātienē
250.00 +PVN
  • Vai Jūs ikdienā strādājat ar klientiem?
  • Vai gadās, ka Jūs saņemat iebildumus un atteikumus?
  • Vai Jūs gribētu justies pārliecinošāk un nebaidīties no iebildumiem?
  • Vai Jūs gribētu, lai pārdošanas process Jums sagādā prieku un gandarījumu?
  • Vai tādēļ esat gatavs/gatava iziet ārpus savas komforta zonas?

Ja uz šiem jautājumiem Jūs atbildējāt ar nepārprotamu „Jā!”, Jums ir vērts apmeklēt Fight Club!

Kas ir Fight Club?

  • Ilgtermiņa pārdošanas prasmju treniņš, kas pārvērš zināšanas iemaņās.
  • Iespēja izvēlēties aktuālāko tēmu.
  • Individuāls darbs ar nodarbības dalībniekiem.
  • Regulāra prasmju atjaunošana, kas neļauj speciālistam apstāties savā attīstības ceļā.
  • Pārdošanas komandas motivācija.

Mērķauditorija:

  • pārdošanas speciālisti, kuri ikdienā strādā ar korporatīvajiem un privātajiem klientiem;
  • pārdošanas speciālisti, kuri strādā ar VIP klientiem;
  • pārdošanas speciālisti, kuri piesaista jaunus klientus.

Ilgums: 1 diena, 6 stundas

Tēmas:

Klienta iebildumi:

  • kāpēc klienti iebilst?
  • kā cilvēks pats izraisa iebildumus;
  • universāls algoritms darbā ar klienta iebildumiem;
  • klienta topošo iebildumu noņemšana;
  • telefonsaruna ar klientu – kā tikt pāri iebildumiem;
  • sarunas mērķa formulēšana.

Klienta atrunas:

  • kā atšķirt iebildumus no atrunām;
  • klienta iemesls atrunām;
  • darbs ar klienta atrunām – algoritmi.

Jautājumu tehnikas:

  • atvērtie jautājumi – to nozīme un pielietojums;
  • slēgtie jautājumi – nozīme un pielietojums;
  • pretjautājumi – nozīme un pielietojums;
  • interpretācijas jautājumi – nozīme un pielietojums;
  • kā pārņemt iniciatīvu sarunas laikā.

Sarunas struktūra:

  • kā un kad klients pieņem lēmumu pirkt;
  • sarunas struktūra līdz lēmuma pieņemšanai;
  • kā saprast cik klients ir gatavs tērēt darījumam;
  • sarunas programmēšana;
  • klientu iebildumu tipoloģija;
  • kā strādāt ar iebildumu “Neko negribu mainīt”.

Emocionālā noturība sarežģītu sarunu gadījumos:

  • klienta emocionālā pretestība un to neitralizācijas tehnikas;
  • iebildumi “rūgta pieredze” un to neitralizācija;
  • pārdevēja “emocionālā inteliģence”.

Norises vieta: TRIVIUMS mācību telpas, Blaumaņa ielā 11/13-12, 4. stāvs, Rīga. Dalības maksā ir iekļauti izdales materiāli un kafijas pauzes.

Realizējot korporatīvi, programmu var pieskaņot uzņēmuma specifikai un vajadzībām.   

Lektors: Pāvels Hafizovs

Pārdošanas praktiķis, treneris un konsultants ar 10 gadu praktisko pieredzi B2B pārdošanā. Kā bizness treneris specializējas pārdošanas un pārrunu vešanas tehnikās, darbā ar klienta iebildumiem un “auksto zvanu” tēmās. 

Ar TRIVIUMS sadarbojas kopš 2017. gada. Vada pārdošanas un lietišķās komunikācijas treniņus latviešu, krievu un angļu valodās. 

 

Informēt par plānoto datumu

Notikums tiek drīzumā plānots. Ja vēlaties, lai mēs informējam par plānoto norises datumu, atsūtiet savus kontaktus.

Vārds*
Tālrunis*
E-pasts*
Komentāri

Saistītās tēmas tuvākie notikumi

Klātienē
24.septembris, 2024 (otrdien)
DDMRP – digitālās metodes ražošanas un iepirkumu sabalansēšanai
Komercizglītības centrs | KIC
Mācības balstītas uz DDMRP (Demand Driven Material Requirements Planning) vadības metodi, kur informācijas jeb datu apstrāde notiek izmantojot MS Excel to saintegrējot ar uzņēmumā esošo ERP sistēmu.
8 stundas
275.00 +PVN
Klātienē
1.oktobris, 2024 (otrdien)
Mākslīgā intelekta 10 praktiskie risinājumi produktivitātei
Komercizglītības centrs | KIC
Tēma, kas satricinājusi efektivitātes pasauli. Vienkārši un garšīgi par to, kā mākslīgo intelektu izmantot uzņēmuma efektivitātei. Praktiski rīki, uzņēmumu piemēri un absolūti pielietojama izpratne par 10 mākslīgā intelekta (AI) lietojumprogrammām, kas palīdzēs palielināt uzņēmuma darbinieku produktivitāti.
8 stundas
275.00 +PVN
Klātienē & Tiešsaistē
9.oktobris, 2024 (trešdien)
Biznesa Klase
Komercizglītības centrs | KIC
Visu laiku pieprasītākā vadītāju biznesa pamatu programma. Biznesa klase ir unikāla programma vadītājiem, kam nepieciešami praktiski instrumenti uzņēmuma un darbinieku vadīšanai, kā arī sevis attīstībai. Vairāk kā 1200 vadītāji to atzinuši par praktiskāko vadītprasmju programmu un tā jau tiek uzskatīta par mūsdienīgu alternatīvu uzņēmējdarbības programmām augstskolās.
176 stundas
4,590.00 +PVN
Klātienē
15.oktobris, 2024 (otrdien)
Rakstiskā komunikācija | praktiskie padomi un rīki
Komercizglītības centrs | KIC
Arvien lielāku nozīmi gan lietišķajā vidē, gan personiskajā komunikācijā iegūst saziņa rakstiskā formā – vēstulēs, e-pastu sarakstē, arī dažādās saziņas platformās un sociālajos tīklos. Pieprasīta kļūst prasme uzrakstīt labu tekstu un novērtēt valodas kultūru. Abreviatūru, emocijzīmju un copy-paste laikā labā valodā uzrakstīts teksts piesaista uzmanību un rada cieņu pret rakstītāju.
8 stundas
275.00 +PVN
Klātienē
17.oktobris, 2024 (ceturtdien)
Pārdošana mūsdienās, izmantojot digitālos rīkus
Komercizglītības centrs | KIC
Pārdošana piedzīvo būtiskas pārmaiņas, darījumu kārtošanas apjoms pa telefonu un attālinātos formātos ir četrkāršojies. Mūsdienās cilvēki saņem ļoti daudz telefona zvanus. Panākumus gūst tie, kuri spēj piesaistīt klienta uzmanību un atvērt sarunu.
16 stundas
499.00 +PVN
Klātienē
18.oktobris, 2024 (piektdien)
Darba izpildes vadīšana un attīstīšana ikdienā
Komercizglītības centrs | KIC
Vadītāja galvenais uzdevums ir vadīt darbinieku darba izpildi (sniegumu) un sasniegumus ik dienu, lai tā rezultātā piepildītos visas organizācijas ieceres.
8 stundas
275.00 +PVN