5
Triviums
TRIVIUMS
210.00 +PVN
6 stundas
Klātienē
67 282 219
TRIVIUMS
67 282 219
Darbs ar "grūto" klientu
6 stundas
Klātienē
210.00 +PVN

Komunikācijas prasmes ir spēja saprasties ar visdažādākajiem cilvēkiem, sadzirdēt viņu vajadzības un atrast tām optimālo risinājumu. Tas ir arī universāls rīks katra profesionāļa produktivitātei. Taču katram no mums palaikam gadās piedzīvot situācijas, kad mūsu profesionālisms tiek izaicināts – īpaši tas notiek, komunicējot ar tā saucamo “grūto” klientu.

Šis seminārs piedāvā dziļāk izpētīt “grūto” klientu fenomenu, sniedzot praktiskas atbildes uz sekojošiem jautājumiem: kas ir kopējs visiem “grūtajiem” klientiem? Kādas komunikācijas stratēģijas un kā pielietot saskarsmē ar tiem? Kā pilnveidot savu personību, lai “grūtie” klienti saskarsmē kļūtu nevis par problēmu, bet izaicinājumu, kuru Jūs spējat konstruktīvi pieņemt un atrisināt?

Mērķauditorija: klientu apkalpošanas speciālisti.

Kursa mērķis: attīstīt prasmi komunicēt ar dažāda veida “grūtajiem” klientiem, novērst un risināt konfliktsituācijas.

Ieguvumi:

  • zināšanas par dažādiem saskarsmes partneru tipiem, komunikācijas stratēģijām ar tiem;
  • labāka spēja veidot sadarbības attiecības ar sarežģītiem komunikāciju partneriem;
  • labāka izpratne par savām stiprajām pusēm komunikācijā, kā tās attīstīt ikdienā.

Kursa ilgums: 1 diena, 6 stundas.

Darba metode: interaktīva, elastīga darba forma ar mērķi jaunās zināšanas pielietot praksē – apmācība tiek veidota, pamīšus sniedzot dalībniekiem teoriju, gadījumu analīzes, diskusijas un praktiskus uzdevumus individuāli un grupās. Seminārā tiek integrēti video treniņa elementi.

Programma:

1. Iepazīšanās:

  • darba kārtība, organizatoriskie jautājumi;
  • dalībnieku gaidas.

2. Efektīvas komunikācijas “zelta” likumi:

  • ko mēs sagaidām komunikācijā, un ko no mums sagaida citi – iekšējie un ārējie klienti, vadība;
  • komunikācijas racionālie un emocionālie aspekti. Kā tie ietekmē komunikācijas kvalitāti, produktivitāti.

3. Dažādi cilvēki, dažādi informācijas uztveres kanāli:

  • verbālā un neverbālā komunikācija;
  • dažādas cilvēku tipoloģijas;
  • temperamenta ietekme uz komunikācijas stilu.

4. “Grūtais” klients:

  • dažādi sarežģītu klientu tipi;
  • tiešie un netiešie faktori, kas provocē konfliktu;
  • prasme atpazīt sarunas biedrā “grūtā” klienta potenciālu un transformēt destruktīvo enerģiju sadarbībā.

5. Konfliktu risināšanas stratēģijas:

  • sarunas tehnikas;
  • emocionālās inteliģences potenciāls konstruktīva dialoga veidošanā;
  • iekšējā miera atgūšana intensīvas saskarsmes apstākļos.

6. Semināra nobeigums:

  • dalībnieku secinājumi, idejas tālākam darbam ar sevi, saviem kolēģiem;
  • individuālais rīcības plāns – konkrētas darbības, kuras tiks ieviestas dzīvē, sekojot semināra atziņām;
  • atgriezeniskā saite.

Norises vieta: TRIVIUMS mācību telpas, Blaumaņa ielā 11/13-12, 4. stāvs, Rīga

Dalības maksā ir iekļauti izdales materiāli un kafijas pauzes.

Realizējot korporatīvi, programmu var pieskaņot uzņēmuma specifikai un vajadzībām.

Trenere: Ieva Vaine

Psiholoģe, komunikāciju trenere un konsultante ar vairāk nekā 10 gadu pieredzi. Šobrīd ir lektore RSU Sarkanā Krusta medicīnas koledžā.

Ar TRIVIUMS sadarbojas kopš 2010. gada. Vada efektīvas komunikācijas, klientu apkalpošanas, stresa un laika vadības, personiskās efektivitātes kursus, kā arī komandas sadarbības treniņus latviešu un krievu valodā.

Izglītība:

  • Viļņas Humānistiskās un eksistenciālās psiholoģijas institūta eksistenciālās psihoterapijas programma;
  • Latvijas Universitātes maģistra grāds klīniskajā psiholoģijā.

Profesionālā attīstība:

  • Lektore RSU Sarkanā Krusta medicīnas koledžā;
  • Pasniedzēja SIA “Progressive projects”, biedrībā “I-dejas māja”, SIA “Eiro
  • Personāls”, biedrība “Apeirons”;
  • Vieslektore LLU Mūžizglītības centrā;
  • Karjeras konsultante, psiholoģe Profesionālās karjeras izvēles valsts aģentūras
  • Informācijas un sabiedrisko attiecību daļas vadītāja;
  • Psiholoģe NRC “Vaivari”, krīzes centrā “Skalbes”, privātprakse;
  • Piedalījusies metodisko materiālu izstrādē.

Informēt par plānoto datumu

Notikums tiek drīzumā plānots. Ja vēlaties, lai mēs informējam par plānoto norises datumu, atsūtiet savus kontaktus.

Vārds*
Tālrunis*
E-pasts*
Komentāri

Saistītās tēmas tuvākie notikumi

Klātienē & Tiešsaistē
23.oktobris, 2024 (trešdien)
Digitālā mārketinga un pārdošanas vadīšana
Komercizglītības centrs | KIC
13 dienu programma pārdošanas vadītājiem, kas vēlas sasniegt vairāk, pārdot vairāk un virzīt komandu uz jauniem augstumiem. Sistemātiska pieeja, daudz rīku un absolūti praktiskas mācības ar Meistardarba izstrādi.
104 stundas
3,390.00 +PVN
Klātienē
24.oktobris, 2024 (ceturtdien)
Izaugsmes grupa vadītājiem. 6 nodarbību cikls
TRIVIUMS
Vadītājs bieži savos izaicinājumos ir viens. Dažādu iemeslu dēļ var nebūt iespējams ar citiem pārrunāt ar vadītāja pienākumiem un atbildību saistītās situācijas, saņemt atgriezenisko saiti, iedrošinājumu vai citu skatupunktu.
3 stundas
1,000.00 +PVN
Klātienē
29.oktobris, 2024 (otrdien)
Atgriezeniskās saites spēks
TRIVIUMS
Atgriezeniskā saite ir, iespējams, viens no efektīvākajiem vadītāja instrumentiem veiksmīgai komunikācijai, komandas attīstībai un darba efektivitātes uzlabošanai. Kursā iegūsi zināšanas, lai prasmīgi sniegtu un arī saņemtu atgriezenisko saiti.
6 stundas
250.00 +PVN
Klātienē
29.oktobris, 2024 (otrdien)
Mentoru sagatavošana. Prasmes. Kompetence.
Komercizglītības centrs | KIC
Mentora loma uzņēmumā ir būtiska, un ir svarīgi, lai šāds darbinieks būtu sagatavots un zinātu, kā efektīvi nodot zināšanas un prasmes citiem. Šī programma nodrošina dalībniekiem pilnveidošanos gan kā mentoriem, gan kā pieredzes saņēmējiem, palīdzot tiem labāk izprast un pielietot mentoringa procesa prasmes un zināšanas savā darbā un personiskajā attīstībā.
8 stundas
275.00 +PVN
Klātienē
30.oktobris, 2024 (trešdien)
Vadītājs un vadītprasme
Komercizglītības centrs | KIC
Intensīvs pamatu kurss vadītājiem ar nelielu pieredzi, vadītājiem, kas par tādiem kļuvuši pierādot sevi kā izcilus speciālistus, kā arī vadītājiem, kas nesen nodibinājuši savu uzņēmumu vai vēlas apgūt vadītājiem būtiskākās pamatprasmes.
16 stundas
499.00 +PVN
Klātienē
5.novembris, 2024 (otrdien)
Efektīva struktūrvienības vadīšana | metodes un digitālie rīki
Komercizglītības centrs | KIC
Kā būt par efektīvu vadītāju? Būtiskākie vadītāja pašefektivitātes rīki no laika plānošanas līdz LEAN, pārmaiņu vadībai un motivācijai. Svarīgākais, kas nepieciešams nodaļu, struktūrvienību vadītājiem. Unikāls 4 dienu triecienkurss kopā ar pieredzējušu vadītāju un efektivitātes treneri Aldi Cimošku un Rimi Baltic LEAN eksperti Baibu Drēgeri – Vaivodi.
32 stundas
1,150.00 +PVN