Procesu vadības izcilības kritēriji

Grāmatā ir aprakstīts procesu vadības darbības modelis un izklāstīti priekšnosacījumi tā veiksmīgai īstenošanai. Grāmatā ietverti jautājumi, kas palīdzēs novērtēt jūsu organizācijas vadības pieeju un salīdzināt to ar procesu vadības modeli.

Piegāde BEZ MAKSAS
ar OMNIVA pakomātiem
3 darba dienu laikā

10,00

Kad rodas problēmas, pirmā, kas piedzīvo pārmaiņas, ir organizācija. Tās darbību decentralizē vai centralizē, pārveidojot par pilnīgi funkcionālu vai uz produktiem vērstu organizāciju. Parasti Problēmas cenšas risināt, veicot pārmaiņas organizācijā.

Taču nekas nemainās. Vieni un tie paši cilvēki tiek pārcelti no vienas struktūras otrā, taču viņu uzskati un attieksme nemainās, un uzņēmums turpina darboties pēc vecajiem principiem.

Daudzos uzņēmumos apzinās tradicionālās organizācijas nepilnības un atsakās no organizācijas funkcionālās struktūras shēmām. Citos savukārt to zīmē kā apļus, kuri savstarpēji pārklājas, uzsverot sadarbību un elastību. Tomēr, neraugoties uz dažādajiem struktūras definēšanas paņēmieniem, pārmaiņas nenotiek.

Lai kā mēs raksturotu organizāciju, klientu iespaids veidojas un vienmēr ir veidojies atkarībā no organizācijā notiekošajiem procesiem. Visiem procesiem un to rezultātiem – produktiem, piegādei, uzturēšanai, apkalpošanai utt. – ir savi klienti ar konkrētām vajadzībām un vēlmēm.

Galvenais jautājums ir – kā organizēt procesu attīstību tā, lai palielinātu to kvalitāti un efektivitāti, kā arī attīstītu organizācijai nepieciešamās spējas konkurētspējīgā tempā?

Šī grāmata ir mācību līdzeklis tiem cilvēkiem, kuri vēlas novērtēt savu organizāciju. Grāmatā ir aprakstīts procesu vadības darbības modelis un izklāstīti priekšnosacījumi tā veiksmīgai īstenošanai. Grāmatā ietverti jautājumi, kas palīdzēs novērtēt jūsu organizācijas vadības pieeju un salīdzināt to ar procesu vadības modeli.

Saistoši izdevumi

Iesakām arī citus tēmas izdevumus