Korporatīvā sociālā atbildība un priekšrocības konkurencē

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Kari Tominens
Izdevējs: LBKA
Izdošanas gads: 2006
Lappušu skaits: 88

Piegāde BEZ MAKSAS
ar OMNIVA pakomātiem
3 darba dienu laikā

10,00

Noliktavā 12 prece/-es

Organizācijas novērtēšanas rokasgrāmata. 21 pārbaudes jautājumi un salīdzinoši piemēri. ​ Ja organizācija nepārprotami labāk par citiem atbalsta korporatīvās sociālās atbildības ieviešanu un par to informē arī sabiedrību, tad tā, īstenojot tikai šo darbību vien, joprojām arī šajā desmitgadē var iegūt priekšrocības konkurencē.

Līdz nākamajai desmitgadei korporatīvā sociālā atbildība nešaubīgi būs kļuvusi par jaunu standartu, kas jāsasniedz, lai vispār spētu konkurēt. Šīs sacensības notiks jaunās arēnās. Katrai organizācijai sev ir jādefinē ar korporatīvo sociālo atbildību saistītie jautājumi, kas tai palīdzētu radīt priekšrocības konkurencē.