Klientu stāsti: “Mums jau ir ieviests Lean”, “Mēs pie sevis ieviesām, bet īsti nesajutām ieguvumu”, “Pie mums šāda pieeja nestrādās”, “Ja tu redzētu kā pie mums izskatījās iepriekš, tad saprastu, cik daudz esam izdarījuši”, “Sāksim ieviest Lean, kad būs vairāk brīva laika” u.tml. Bet šīs ir tikai atrunas! Mērķis aicināt neapstāties pie sasniegtā, bet meklēt aizvien jaunas pieejas/risinājumus procesu uzlabošanai pielietojot nepārtraukto uzlabojumu metodi Kaizen. Ar šo metodi Jūsu uzņēmumā tiks iesaistīts ikviens darbinieks no operatora līdz vadītājam! Seminārā būs gan teorija, gan pieredzes stāsti, gan praktiski uzdevumi.
Programma:
Kultūras lomas izpratne
• Kaizen kultūras nozīme uzņēmuma ilgtermiņa panākumos
• Darbinieku iesaiste kā galvenais virzītājspēks
Vadības loma Kaizen uzlabojumu ieviešanā
• Līderu uzdevumi komunikācijas un mācīšanās veicināšanā
• Iesaistoša vadības stila veidošana
Darbinieku iesaistes stratēģijas un rīki
• Kā motivēt katru darbinieku iesaistīties
• Praktiskie rīki: Kaizen sesijas, akcijas un 5S attīstīšana
Izaicinājumi un to pārvarēšana organizācijas pārmaiņu procesā
• Iespējamie šķēršļi kultūras maiņai un efektīvi risinājumi
• Darbinieku pretestības pārvarēšana un uzlabojumu uzturēšana
Uzlabojumu noturēšana ilgtermiņā
• Datu analīzes un veiktspējas uzraudzības loma
• Ilgtspējīgas sistēmas izveide
Laiks:
26. februārī
9.00 – 16.30
Pieteikšanās:
kic@kic.lv
https://www.kic.lv/macibas/nepartraukto-uzlabojumu-kulturas-radisana-kaizen
Pieteikties
Saistītās tēmas tuvākie notikumi