jeka
Triviums
TRIVIUMS
185.00 +PVN
4 stundas
Klātienē
+37167282219
TRIVIUMS
+37167282219
Izcilas klienta ​pieredzes veidošana
4 stundas
Klātienē
185.00 +PVN

Šis kurss ir veidots izpratnes radīšanai un zināšanu iegūšanai, lai veicinātu Jūsu virzību uz veiksmīgāku sadarbību ar Jūsu organizācijas klientiem – viņu pieredzes veidošanu. ​

Mērķauditorija: Klientu pieredzes veidošanas procesos tieši vai netieši ir iesaistītas visas organizācijas struktūrvienības, tomēr šo kursu iesakām tiem, kuri uzņemas vadošo lomu organizācijas produktu un pakalpojumu veidošanā, klientu servisa nodrošināšanā un biznesa attīstībā.

Mērķi un ieguvumi:

  • Veicināt uz klientu orientētu domāšanu organizācijā;​
  • Mācīties no labās prakses – Latvijas un starptautisko uzņēmumu piemēriem;​
  • Gūt izpratni par nepieciešamajām aktivitātēm, lai veicinātu klientu pieredzi un apmierinātību;​
  • Veicināt sadarbību starp struktūrvienībām;​
  • Iesaistīt darbiniekus organizācijas procesos;​
  • Gūt ieskatu metodēs, ar kurām mēra klientu apmierinātību un kā tā ietekmē uzņēmuma peļņu.

Ilgums: 3,5 stundas.

Dalībnieki: Līdz 12 cilvēkiem grupā.

Darba metode: Praktisku un teorētisku atziņu kopums – iesaistošs saturs, grupu diskusijas.

Programma:

1. Kas ir klientu pieredze (KP):​

  • Kādēļ šodien uzņēmumi runā par KP;​
  • Kas ir pieredzes ekonomika;​
  • Kādēļ KP ir svarīga.​

2. Kas veido KP:​

  • Kāda ir konkurences vide?​
  • Kādas ir šodienas klienta vajadzības un pieredze?​
  • Kā uzņēmumiem pielāgoties? ​

3. Klientu lojalitātes tipi.​

​4. Kā mēra klientu pieredzi:​

  • Uzņēmumu reālie rādītāji, klientu komentāri – slavējošie, kritizējošie, ar ieteikumu raksturu; ​
  • Atsauksmju reģistrēšanas prakses;​
  • Platformas klientu apmierinātības mērīšanai;​
  • Ieteikumi, kā strādāt ar klientu komentāriem.

Norises vieta: TRIVIUMS mācību telpas, Blaumaņa ielā 11/13-12, 4. stāvs, Rīga.

Trenere: Jekaterina Mehtijeva – trenere, mentore un klientu “advokāts” ar vairāk nekā 15 gadu pieredzi. Palīdz uzņēmumiem uzlabot klientu pieredzi, apkalpošanu, pārdošanu, un ieviest Dizaina domāšanu. Fokusējas uz klientorientētu pieeju un darbinieku prasmju attīstīšanu, lai uzlabotu klientu apmierinātību un īstenotu jaunas idejas biznesa attīstībai.

Vada mācības un radošas, praktiskas darbnīcas, kas palīdz risināt konkrētas organizācijas problēmas un izaicinājumus.

Informēt par plānoto datumu

Notikums tiek drīzumā plānots. Ja vēlaties, lai mēs informējam par plānoto norises datumu, atsūtiet savus kontaktus.

Vārds*
Tālrunis*
E-pasts*
Komentāri

Saistītās tēmas tuvākie notikumi

Klātienē
24.septembris, 2024 (otrdien)
DDMRP – digitālās metodes ražošanas un iepirkumu sabalansēšanai
Komercizglītības centrs | KIC
Mācības balstītas uz DDMRP (Demand Driven Material Requirements Planning) vadības metodi, kur informācijas jeb datu apstrāde notiek izmantojot MS Excel to saintegrējot ar uzņēmumā esošo ERP sistēmu.
8 stundas
275.00 +PVN
Klātienē
1.oktobris, 2024 (otrdien)
Mākslīgā intelekta 10 praktiskie risinājumi produktivitātei
Komercizglītības centrs | KIC
Tēma, kas satricinājusi efektivitātes pasauli. Vienkārši un garšīgi par to, kā mākslīgo intelektu izmantot uzņēmuma efektivitātei. Praktiski rīki, uzņēmumu piemēri un absolūti pielietojama izpratne par 10 mākslīgā intelekta (AI) lietojumprogrammām, kas palīdzēs palielināt uzņēmuma darbinieku produktivitāti.
8 stundas
275.00 +PVN
Klātienē & Tiešsaistē
9.oktobris, 2024 (trešdien)
Biznesa Klase
Komercizglītības centrs | KIC
Visu laiku pieprasītākā vadītāju biznesa pamatu programma. Biznesa klase ir unikāla programma vadītājiem, kam nepieciešami praktiski instrumenti uzņēmuma un darbinieku vadīšanai, kā arī sevis attīstībai. Vairāk kā 1200 vadītāji to atzinuši par praktiskāko vadītprasmju programmu un tā jau tiek uzskatīta par mūsdienīgu alternatīvu uzņēmējdarbības programmām augstskolās.
176 stundas
4,590.00 +PVN
Klātienē
15.oktobris, 2024 (otrdien)
Rakstiskā komunikācija | praktiskie padomi un rīki
Komercizglītības centrs | KIC
Arvien lielāku nozīmi gan lietišķajā vidē, gan personiskajā komunikācijā iegūst saziņa rakstiskā formā – vēstulēs, e-pastu sarakstē, arī dažādās saziņas platformās un sociālajos tīklos. Pieprasīta kļūst prasme uzrakstīt labu tekstu un novērtēt valodas kultūru. Abreviatūru, emocijzīmju un copy-paste laikā labā valodā uzrakstīts teksts piesaista uzmanību un rada cieņu pret rakstītāju.
8 stundas
275.00 +PVN
Klātienē
17.oktobris, 2024 (ceturtdien)
Pārdošana mūsdienās, izmantojot digitālos rīkus
Komercizglītības centrs | KIC
Pārdošana piedzīvo būtiskas pārmaiņas, darījumu kārtošanas apjoms pa telefonu un attālinātos formātos ir četrkāršojies. Mūsdienās cilvēki saņem ļoti daudz telefona zvanus. Panākumus gūst tie, kuri spēj piesaistīt klienta uzmanību un atvērt sarunu.
16 stundas
499.00 +PVN
Klātienē
18.oktobris, 2024 (piektdien)
Darba izpildes vadīšana un attīstīšana ikdienā
Komercizglītības centrs | KIC
Vadītāja galvenais uzdevums ir vadīt darbinieku darba izpildi (sniegumu) un sasniegumus ik dienu, lai tā rezultātā piepildītos visas organizācijas ieceres.
8 stundas
275.00 +PVN