Biznesa un organizāciju vadības risinājumu publicēšana

Organizāciju un personāla attīstības pakalpojumu sniedzējiem

Ērtai komunikācijai ar interesentiem

Mēs labi apzināmies, ka zināšanu pārdošana ir patstāvīgs un individuāls darbs un komunikācija ar katru klientu, tāpēc mēs nākam talkā, lai informācija par jūsu sniegtajiem pakalpojumiem būtu aktuāla, plaši pieejama un ērti izmantojama katram interesentam

Mācību risinājumu un notikumi

Klātienē
23.aprīlis, 2024 (otrdien)
Izcilas klienta ​pieredzes veidošana
TRIVIUMS
Kāda ir atšķirība starp izcilu klientu servisu un izcilu klientu pieredzi? ​ Vai atceries ēšanas vietu, kurā, iegriežoties jebkurā pasaules valstī, vienmēr zini, kas Tevi sagaida? ​ Vai zini, cik reižu vairāk apmierināts klients ir gatavs nopirkt no uzņēmuma salīdzinoši ar klientiem, kas uzņēmumu izvēlas tikai lētākās cenas dēļ? ​ Vai zināji, ka ir vismaz 3 klientu lojalitātes tipi?​
4 stundas
185.00 +PVN
Klātienē
27.februāris, 2024 (otrdien)
Lietišķo pārrunu vadīšana
TRIVIUMS
Vai ikdienas formālajā un neformālajā pārrunu vadīšanā mēdzat sastapties ar pārpratumiem, pārrunu vadības grožu zaudēšanu, nonākšanu konfliktsituācijā ar pārrunu pretējo pusi ... ?
14 stundas
480.00 +PVN
Klātienē
7.marts, 2024 (ceturtdien)
Izaugsmes grupa vadītājiem. 6 nodarbību cikls
TRIVIUMS
Vadītājs bieži savos izaicinājumos ir viens. Dažādu iemeslu dēļ var nebūt iespējams ar citiem pārrunāt ar vadītāja pienākumiem un atbildību saistītās situācijas, saņemt atgriezenisko saiti, iedrošinājumu vai citu skatupunktu.
3 stundas
1,200.00 +PVN

Digitālās reklāmas kampaņas un video satura izveide

Mācību video tīzeri

Notikumu tiešraides

Notikumu apskati

Konsultāciju pakalpojumi

Funkciju audits
FORCEO
Organizācijas funkciju audits ir komplekss un uz ekspertu kompetenci balstīts novērtēšanas process, kura ietvaros uzņēmuma īpašnieki, padome vai valde iegūst strukturētas atbildes uz ...
Stratēģiskās plānošanas moderēšana
FORCEO
Stratēģiskā plānošana ir pasākumu kopums, kas vērsts uz vienošanos par uzņēmumā sasniedzamajiem mērķiem. It kā vienkārši, tomēr mūsu pieredze rāda, ka šādam darbam ir būtiskas nianses un ir reizes, kad ir vērts veikt pirmssagatavošanos un ...
Kā vadīt savas un citu emocijas?
Komercizglītības centrs | KIC
Kā būt empātiskam un kā rīkoties emocionāli pārsātinātās situācijās. Praktisko psihoterapeitu un vadības konsultantu supervīzijas, lai treneru savu reakciju, uztveri un paradumus komunikācija ar grūtajiem klientiem, kolēģiem, ģimeni un sevi.

Dinamiska satura komunikācijas platformu izstrāde

Mācību risinājumiem, publikācijām, digitālā satura popularizēšanai un tirdzniecībai