Šobrīd arvien aktuālāka kļūst vajadzība attīstīt vadītāja prasmes, lai veiksmīgāk novadītu ikgadējās darba izpildes un attīstības pārrunas ar saviem darbiniekiem. Šim nolūkam Spring Valley piedāvā tiešsaistes mācību semināru “Sarunu vadīšana ar darbinieku un atgriezeniskās saites sniegšana”.
Continue Reading
Sarunu vadīšana ar darbinieku un atgriezeniskās saites sniegšana
7 dienu mācību programma pakalpojumu jomas uzņēmumu dažādu līmeņu vadītājiem,
kuru mērķis ir veicināt uzņēmuma produktivitātes paaugstināšanu.
Continue Reading
Produktīva pakalpojumu vadīšana
Programma piedāvā dziļāk izpētīt uz klientu orientētu servisu, fokusējoties uz telekomunikācijas specifiku. Kursa ietvaros saņemsim atbildes uz jautājumiem:
Kas īsti ir labs serviss? Kas ir kopējs visiem „grūtajiem” klientiem? Kādas komunikācijas stratēģijas pielietot saskarsmē ar tiem? Kā pilnveidot savu personību, lai „grūtie” klienti saskarsmē kļūtu nevis par problēmu, bet izaicinājumu, kuru Jūs spējat konstruktīvi pieņemt un atrisināt?
Continue Reading
Efektīvs darbs ar klientu pa tālruni