

Pasaules un Latvijas ekspertu praksē balstīta mācību programma pakalpojumu jomas uzņēmumu dažāda līmeņa vadītājiem. 7 dienu efektivitātes mācības klientu apkalpošanas un uzņēmuma pakalpojumu procesa uzlabošanai. SIX Sigma DMAIC metodikā balstīti rīki ikdienas problēmu risināšanai un pakalpojumu uzlabošanai.
- Iegūstiet algoritmu problēmu risināšanai
- Risiniet sava uzņēmuma izaicinājumus un apgūstiet efektivitātes principus
- No problēmu definēšanas līdz uzlabojumu ieviešanai 7 dienās!
PROGRAMMA:
1# diena: Produktīvas pakalpojuma kultūras pamatnosacījumi
2# diena: Problēmas definēšana (DEFINE). Uzlabojumu projektu pamatsoļi
3# diena: Informācijas un datu vākšana pamatotu lēmumu pieņemšanai (MEASURE)
4# diena: Datu analīze (ANALYSE)
5# diena: Uzlabojumu ieviešana (IMPROVE)
6# diena: Ieviesto uzlabojumu uzraudzība un kontrole (CONTROL)
7# diena: Nepārtrauktu uzlabojumu kultūras veidošana un uzturēšana. Dalībnieku projektu prezentācijas
KAM PIEMĒROTAS MĀCĪBAS?
Pakalpojumu/ servisa jomas uzņēmumu dažādu līmeņu vadītāji, kuru mērķis ir veicināt uzņēmuma produktivitātes un efektivitātes paaugstināšanu.
Visi, kurus interesē:
produktivitātes paaugstināšana un efektivitāte,
procesu pilnveide,
LEAN metožu pielietojums un
nepārtrauktu uzlabojumu kultūras veidošana un nostiprināšana.
Dalības maksai pieejams ERAF līdzfinansējums 30-70 % apjomā.
Informēt par plānoto datumu
Notikums tiek drīzumā plānots. Ja vēlaties, lai mēs informējam par plānoto norises datumu, atsūtiet savus kontaktus.
Saistošie tēmas tuvākie notikumi
Individuālās konsultācijas