triviums-apmaciba-kursi-pardosana-sales
Triviums
TRIVIUMS
165.00 +PVN
5 stundas
Tiešsaistē
+371 67 282 219
TRIVIUMS
+371 67 282 219
Strukturēta pārdošana
5 stundas
Tiešsaistē
165.00 +PVN

Lai sasniegtu izcilību pārdošanā, uzņēmumiem vairs nepietiek, ka pārdevēji strādā pēc labākās sirdsapziņas, nepietiek ar spilgtu un patīkamu personību, kaut arī tas nav maz.

Šodienas pārdevējiem jāspēj darboties jēgpilni – pielāgoties mainīgajiem apstākļiem, izprast, kas ir “sarunu galda” otrā pusē, precīzi zināt, ko vēlas sasniegt un kā to panākt.

Aicinām apmeklēt treniņu “Strukturētā pārdošana”!

Treniņa gaitā – par to, kā būvēt kvalitatīvi jaunas un mūsdienīgas attiecības ar klientu strukturēta pārdošanas procesa ietvaros.

Treniņš ir balstīts uz mācīšanos caur pieredzi (experience based training), kur dalībniekiem ir iespēja ne tikai sadzirdēt, bet arī piedzīvot. Tas ir par attieksmi, par prasmēm, par plānošanu, par atrunām, par visu, kas liedz mums kļūt laimīgākiem un sniegt gandarījumu – sev, uzņēmumam un, protams, klientam, kuru bieži vien paši esam apveltījuši ar dažādiem mītiem, tādējādi apgrūtinot sev dzīvi.

Treniņa mērķis: sniegt reālus, pārbaudītus instrumentus, kas palīdz būtiski uzlabot pārdošanas rezultātus, vienlaikus ietaupot laiku.

Darba forma: lekcijas, diskusijas, praktiski uzdevumi un vingrinājumi, kuros dalībnieki gūs kvalitatīvi jaunu pieredzi un mācīsies apzināti pielietot jaunus paņēmienus un tehnikas.

Ilgums: 3 x 1, 5 stunda.

Dalībnieku aktīva iesaiste ir priekšnoteikums veiksmīgai mācību norisei!

Mērķauditorija: ikviens, kurš vēlas attīstīt savu pārdošanas un sarunu vadīšanas meistarību.

Programma:

1.sesija. TAKTIKAS.

Taktikas ir pats nepieciešamākais katram kārtīgam pārdošanas amatniekam, lai efektīvi un jaudīgi komunicētu šeit un tagad, būtiski palielinot vēlamā rezultāta sasniegšanas iespējas.

Ķermeņa valoda. Īsi un efektīvi.

Ķermeņa valoda nenoliedzami ir galvenais vēstījuma nesējs. Tā ietekmē mūsu domas un garīgo stāvokli – pat rakstot! Sarunā 1:1 tai ir milzīga nozīme, pat lielāka, nekā mēs ikdienā varam iedomāties.

Šajā sadaļā atdalīsim mītus no patiesības. Iegūsiet zināšanas, kuras varēsiet pielietot uzreiz, nedomājot katru sekundi par to, “kā es izskatos un kur ir manas rokas”. Ķermeņa valoda ir pamats jebkurai komunikācijai, jebkādā formātā.

Pārdošanas komunikācijas struktūra.

Šī ir universāla, vienkārša un viegli uztverama sistēma, kas palīdzēs strukturēt jebkuru klientu servisa/pārdošanas/iepirkumu komunikāciju. Tās būtiskie elementi:

  • ķermeņa valoda (vēlreiz)
  • pirmais kontakts,
  • features & benefits,
  • izdevīguma formulēšana,
  • kaulēšanās elementi (cenas komunicēšana, palielināšana/ samazināšana)
  • darījuma noslēgšana/palielināšana

2.sesija. STRATĒĢIJA.

Stratēģija ir pats svarīgākais elements, lai labi sagatavotos pārdošanas sarunai un uzturētu veiksmīgas ilgtermiņa attiecības. Tā padara Tevi par pārdošanas profesionāli.

Ietekmes veidi. Analīze un piemēri.

Ir 6 ietekmes veidi (ne vairāk), un mēs tos visus zinām. Komunikācijā  tie darbojas kā trigeri, kuriem grūti pretoties pat tad, ja apzināmies, ka tie tiek pielietoti.

Parasti pārdēvēji ietekmes paņēmienus izmanto neapzināti, turklāt reti vairāk par 2-3. Apzināta  ietekmes pielietošana būtiski uzlabos sniegumu – no “pārdot pēc vislabākās sirdsapziņas” uz “pārdot profesionāli”. 

Kā pārdot visiem?

Ir starpība rezultātā, vai pārdodam tiem, kas mums patīk (it sevišķi, ja patika ir abpusēja), vai tiem, ar kuriem nesaprotamies un kur šīs abpusējās patikas nav. 

Saprotot, kāpēc tā ir, varam lauzt šo paradigmu, nedaudz pielāgojoties otrai pusei, un – ievērojami uzlabot savu sniegumu. 

3.sesija. MEISTARĪBA.

Pārdod kā Steve Jobs un Elon Masks! Šī sesija būs īpaši noderīga tiem, kuriem ir lieli plāni un ambīcijas pārdošanā.

Prieka pārdošanas modelis.

Šajā sadaļā runāsim par to:

  • kāpēc dažas organizācijas ir veiksmīgākas par citām, neskatoties uz to, ka to produkts ir acīmredzami vājāks nekā konkurentiem?
  • kādas īpašības ir “sexy” un kur rodas “WOW” faktors?
  • un, protams, kā to visu komunicēt un panākt situāciju, kad Tavi klienti kļūst par taviem labākiem pārdošanas aģentiem?

Noslēgums, kopsavilkums, atgriezeniskā saite.

Tiešsaistes seminārs notiks Zoom platformā. Nodrošiniet datoru ar labu interneta pieslēgumu, kameru, austiņām un mikrofonu. Tiešsaistes links jums tiks nosūtīts e-pastā.

Realizējot korporatīvi, programmu var pieskaņot uzņēmuma specifikai un vajadzībām.

Treneris: Aleksejs Romanovs

Biznesa konsultants, uzņēmējs, starptautiski sertificēts pārdošanas un klientu servisa treneris.

Šobrīd ir lielo klientu vadītājs (Key Account Manager) SIA “Airo Catering Services Latvija”. 

Ar TRIVIUMS sadarbojas kopš 2014. gada. Vada pārdošanas, pārrunu vadības un motivācijas treniņus. Mācības vada latviešu, angļu un krievu valodā.

Izglītība:

  • Biznesa psiholoģija Rīgas Starptautiskā ekonomikas un biznesa administrācijas augstskolā;
  • IATA (International Air Transport Association) sertificēts pārdošanas konsultants aviācijā;
  • IATA sertificēts treneris aviācijā;
  • “Capita Consulting” sertificēts pārdošanas treneris aviācijā.

Profesionālā attīstība:

  • Vieslektors Rīgas Starptautiskā ekonomikas un biznesa administrācijas augstskolā;
  • SIA “Airo Catering Services Latvija” projektu vadītājs, servisa un pārdošanas treneris;
  • SIA “Lighthouse Media” valdes priekšsēdētājs un izpilddirektors;
  • AS “AirBaltic” pārdošanas un servisa treneris, eksaminators;
  • SIA “Fitness Media Holding” dibinātājs un izpilddirektors;
  • SIA “Laimīgie cilvēki” mārketinga speciālists un iekšējās pārdošanas treneris.

 

Informēt par plānoto datumu

Notikums tiek drīzumā plānots. Ja vēlaties, lai mēs informējam par plānoto norises datumu, atsūtiet savus kontaktus.

Vārds*
Tālrunis*
E-pasts*
Komentāri

Saistošie tēmas tuvākie notikumi

Klātienē
7.marts, 2024 (ceturtdien)
Izaugsmes grupa vadītājiem. 6 nodarbību cikls
TRIVIUMS
Vadītājs bieži savos izaicinājumos ir viens. Dažādu iemeslu dēļ var nebūt iespējams ar citiem pārrunāt ar vadītāja pienākumiem un atbildību saistītās situācijas, saņemt atgriezenisko saiti, iedrošinājumu vai citu skatupunktu.
3 stundas
1,200.00 +PVN
Klātienē
23.aprīlis, 2024 (otrdien)
Izcilas klienta ​pieredzes veidošana
TRIVIUMS
Kāda ir atšķirība starp izcilu klientu servisu un izcilu klientu pieredzi? ​ Vai atceries ēšanas vietu, kurā, iegriežoties jebkurā pasaules valstī, vienmēr zini, kas Tevi sagaida? ​ Vai zini, cik reižu vairāk apmierināts klients ir gatavs nopirkt no uzņēmuma salīdzinoši ar klientiem, kas uzņēmumu izvēlas tikai lētākās cenas dēļ? ​ Vai zināji, ka ir vismaz 3 klientu lojalitātes tipi?​
4 stundas
185.00 +PVN

Individuālās konsultācijas

Funkciju audits
FORCEO
Organizācijas funkciju audits ir komplekss un uz ekspertu kompetenci balstīts novērtēšanas process, kura ietvaros uzņēmuma īpašnieki, padome vai valde iegūst strukturētas atbildes uz ...
Stratēģiskās plānošanas moderēšana
FORCEO
Stratēģiskā plānošana ir pasākumu kopums, kas vērsts uz vienošanos par uzņēmumā sasniedzamajiem mērķiem. It kā vienkārši, tomēr mūsu pieredze rāda, ka šādam darbam ir būtiskas nianses un ir reizes, kad ir vērts veikt pirmssagatavošanos un ...
Kā vadīt savas un citu emocijas?
Komercizglītības centrs | KIC
Kā būt empātiskam un kā rīkoties emocionāli pārsātinātās situācijās. Praktisko psihoterapeitu un vadības konsultantu supervīzijas, lai treneru savu reakciju, uztveri un paradumus komunikācija ar grūtajiem klientiem, kolēģiem, ģimeni un sevi.
Kā vadīt biznesu digitālajā laikmetā?
Komercizglītības centrs | KIC
Konsultācijas par digitālo transformāciju un biznesa pielāgošanu, stratēģija, digitālais mārketings, pārdošana, procesu digitalizācija, datu drošība u.c.
Vides pārvaldības standarts ISO 14001
Leilands un Putnis
Uzzini, kā izveidot un ieviest vides pārvaldības sistēmu organizācijā, kas nodrošina tās darbības atbilstību likumdošanas prasībām, un liecina par organizācijas spēju pielāgoties mūsdienu vides aizsardzības tendencēm.
Kvalitātes vadība un tās ieviešana
Leilands un Putnis
Kā ieviest un uzturēt piemērotākos kvalitātes vadības risinājumus atbilstoši organizācijas darbības jomai, vajadzībām un iespējām?