triviums-apmaciba-kursi-pardosana-sales
TRIVIUMS
165.00 +PVN
5 stundas
Tiešsaistē
+371 67 282 219
TRIVIUMS
+371 67 282 219
Strukturēta pārdošana
5 stundas
Tiešsaistē
165.00 +PVN

Lai sasniegtu izcilību pārdošanā, uzņēmumiem vairs nepietiek, ka pārdevēji strādā pēc labākās sirdsapziņas, nepietiek ar spilgtu un patīkamu personību, kaut arī tas nav maz.

Šodienas pārdevējiem jāspēj darboties jēgpilni – pielāgoties mainīgajiem apstākļiem, izprast, kas ir “sarunu galda” otrā pusē, precīzi zināt, ko vēlas sasniegt un kā to panākt.

Aicinām apmeklēt treniņu “Strukturētā pārdošana”!

Treniņa gaitā – par to, kā būvēt kvalitatīvi jaunas un mūsdienīgas attiecības ar klientu strukturēta pārdošanas procesa ietvaros.

Treniņš ir balstīts uz mācīšanos caur pieredzi (experience based training), kur dalībniekiem ir iespēja ne tikai sadzirdēt, bet arī piedzīvot. Tas ir par attieksmi, par prasmēm, par plānošanu, par atrunām, par visu, kas liedz mums kļūt laimīgākiem un sniegt gandarījumu – sev, uzņēmumam un, protams, klientam, kuru bieži vien paši esam apveltījuši ar dažādiem mītiem, tādējādi apgrūtinot sev dzīvi.

Treniņa mērķis: sniegt reālus, pārbaudītus instrumentus, kas palīdz būtiski uzlabot pārdošanas rezultātus, vienlaikus ietaupot laiku.

Darba forma: lekcijas, diskusijas, praktiski uzdevumi un vingrinājumi, kuros dalībnieki gūs kvalitatīvi jaunu pieredzi un mācīsies apzināti pielietot jaunus paņēmienus un tehnikas.

Ilgums: 3 x 1, 5 stunda.

Dalībnieku aktīva iesaiste ir priekšnoteikums veiksmīgai mācību norisei!

Mērķauditorija: ikviens, kurš vēlas attīstīt savu pārdošanas un sarunu vadīšanas meistarību.

Programma:

1.sesija. TAKTIKAS.

Taktikas ir pats nepieciešamākais katram kārtīgam pārdošanas amatniekam, lai efektīvi un jaudīgi komunicētu šeit un tagad, būtiski palielinot vēlamā rezultāta sasniegšanas iespējas.

Ķermeņa valoda. Īsi un efektīvi.

Ķermeņa valoda nenoliedzami ir galvenais vēstījuma nesējs. Tā ietekmē mūsu domas un garīgo stāvokli – pat rakstot! Sarunā 1:1 tai ir milzīga nozīme, pat lielāka, nekā mēs ikdienā varam iedomāties.

Šajā sadaļā atdalīsim mītus no patiesības. Iegūsiet zināšanas, kuras varēsiet pielietot uzreiz, nedomājot katru sekundi par to, “kā es izskatos un kur ir manas rokas”. Ķermeņa valoda ir pamats jebkurai komunikācijai, jebkādā formātā.

Pārdošanas komunikācijas struktūra.

Šī ir universāla, vienkārša un viegli uztverama sistēma, kas palīdzēs strukturēt jebkuru klientu servisa/pārdošanas/iepirkumu komunikāciju. Tās būtiskie elementi:

  • ķermeņa valoda (vēlreiz)
  • pirmais kontakts,
  • features & benefits,
  • izdevīguma formulēšana,
  • kaulēšanās elementi (cenas komunicēšana, palielināšana/ samazināšana)
  • darījuma noslēgšana/palielināšana

2.sesija. STRATĒĢIJA.

Stratēģija ir pats svarīgākais elements, lai labi sagatavotos pārdošanas sarunai un uzturētu veiksmīgas ilgtermiņa attiecības. Tā padara Tevi par pārdošanas profesionāli.

Ietekmes veidi. Analīze un piemēri.

Ir 6 ietekmes veidi (ne vairāk), un mēs tos visus zinām. Komunikācijā  tie darbojas kā trigeri, kuriem grūti pretoties pat tad, ja apzināmies, ka tie tiek pielietoti.

Parasti pārdēvēji ietekmes paņēmienus izmanto neapzināti, turklāt reti vairāk par 2-3. Apzināta  ietekmes pielietošana būtiski uzlabos sniegumu – no “pārdot pēc vislabākās sirdsapziņas” uz “pārdot profesionāli”. 

Kā pārdot visiem?

Ir starpība rezultātā, vai pārdodam tiem, kas mums patīk (it sevišķi, ja patika ir abpusēja), vai tiem, ar kuriem nesaprotamies un kur šīs abpusējās patikas nav. 

Saprotot, kāpēc tā ir, varam lauzt šo paradigmu, nedaudz pielāgojoties otrai pusei, un – ievērojami uzlabot savu sniegumu. 

3.sesija. MEISTARĪBA.

Pārdod kā Steve Jobs un Elon Masks! Šī sesija būs īpaši noderīga tiem, kuriem ir lieli plāni un ambīcijas pārdošanā.

Prieka pārdošanas modelis.

Šajā sadaļā runāsim par to:

  • kāpēc dažas organizācijas ir veiksmīgākas par citām, neskatoties uz to, ka to produkts ir acīmredzami vājāks nekā konkurentiem?
  • kādas īpašības ir “sexy” un kur rodas “WOW” faktors?
  • un, protams, kā to visu komunicēt un panākt situāciju, kad Tavi klienti kļūst par taviem labākiem pārdošanas aģentiem?

Noslēgums, kopsavilkums, atgriezeniskā saite.

Tiešsaistes seminārs notiks Zoom platformā. Nodrošiniet datoru ar labu interneta pieslēgumu, kameru, austiņām un mikrofonu. Tiešsaistes links jums tiks nosūtīts e-pastā.

Realizējot korporatīvi, programmu var pieskaņot uzņēmuma specifikai un vajadzībām.

Treneris: Aleksejs Romanovs

Biznesa konsultants, uzņēmējs, starptautiski sertificēts pārdošanas un klientu servisa treneris.

Šobrīd ir lielo klientu vadītājs (Key Account Manager) SIA “Airo Catering Services Latvija”. 

Ar TRIVIUMS sadarbojas kopš 2014. gada. Vada pārdošanas, pārrunu vadības un motivācijas treniņus. Mācības vada latviešu, angļu un krievu valodā.

Izglītība:

  • Biznesa psiholoģija Rīgas Starptautiskā ekonomikas un biznesa administrācijas augstskolā;
  • IATA (International Air Transport Association) sertificēts pārdošanas konsultants aviācijā;
  • IATA sertificēts treneris aviācijā;
  • “Capita Consulting” sertificēts pārdošanas treneris aviācijā.

Profesionālā attīstība:

  • Vieslektors Rīgas Starptautiskā ekonomikas un biznesa administrācijas augstskolā;
  • SIA “Airo Catering Services Latvija” projektu vadītājs, servisa un pārdošanas treneris;
  • SIA “Lighthouse Media” valdes priekšsēdētājs un izpilddirektors;
  • AS “AirBaltic” pārdošanas un servisa treneris, eksaminators;
  • SIA “Fitness Media Holding” dibinātājs un izpilddirektors;
  • SIA “Laimīgie cilvēki” mārketinga speciālists un iekšējās pārdošanas treneris.

 

Informēt par plānoto datumu

Notikums tiek drīzumā plānots. Ja vēlaties, lai mēs informējam par plānoto norises datumu, atsūtiet savus kontaktus.

Vārds*
Tālrunis*
E-pasts*
Komentāri

Saistošie tēmas tuvākie notikumi

Tiešsaistē
27.marts, 2023 (pirmdien)
6 būtiskas rīcības komandu vadītājiem
FranklinCovey Latvia
Palīdzi vadītājiem gūt panākumus savā lomā, attīstot prasmes, kas ir fundamentālas efektīvai komandas vadībai. Šis treniņš ir ideāli piemērots gan jaunajiem vadītājiem, kuri vēlas veikt veiksmīgu pāreju no rezultātu sasniegšanas individuālā līmenī uz efektīvu komandas vadīšanu, gan arī jau pieredzējušiem vadītājiem, kuri meklē praktiskus un pārbaudītus padomus, kā efektīvi vadīt savas komandas.
9 stundas
440.00 +PVN
Klātienē
18.maijs, 2023 (ceturtdien)
Līderības prasmju attīstības programma
TRIVIUMS
Kurss visu līmeņu vadītājiem, speciālistiem, kam nepieciešams attīstīt un nostiprināt līderības un komandas vadības kompetences.
12 stundas
420.00 +PVN
Klātienē
20.aprīlis, 2023 (ceturtdien)
Ievads ilgtspējā & ESG. Galvenie jēdzieni, koncepti, to nozīme
TRIVIUMS
Uzņēmuma laba pārvaldība, kā arī atbildība pret vidi un sabiedrību (jeb ESG) šodienas ģeopolitisko notikumu un straujo klimata pārmaiņu notikumu kontekstā ir kļuvis teju izšķirošs biznesa veiksmes faktors. Ir sācies jauns – ilgtspējīgas un atbildīgas ekonomikas – laikmets, kurā ilgtspējīga biznesa darbība nu ir būtiska konkurētspējas priekšrocība.
2 stundas
110.00 +PVN
Tiešsaistē
13.marts, 2023 (pirmdien)
Galvassāpes: mīti un patiesības
TRIVIUMS
Šķiet, ka lielākajai daļai cilvēku kaut reizi dzīvē ir sāpējusi galva. Pēc jaunākajiem Latvijas iedzīvotāju paraduma pētījuma datiem 45% cilvēku ir sūdzības par galvassāpēm dažādu iemeslu dēļ. Daļai cilvēku galvassāpes mēdz būt pat tik spēcīgas, ka īslaicīgi rada darba nespēju un kopumā ievērojami pasliktina dzīves kvalitāti. Vienas no pasaulē biežāk sastopamajām galvassāpēm ir migrēna.
1 stundas
50.00 +PVN
Klātienē
15.februāris, 2023 (trešdien)
Dizaina domāšana. JAUNUMS
TRIVIUMS
Dizaina domāšana ir ieguvusi milzīgu popularitāti pasaules veiksmīgāko uzņēmumu vidū. Google, Apple, Siemens, Lufthansa, General Eletric ir tikai daži no uzņēmumiem, kuri šo pieeju izmanto gan jaunu produktu un pakalpojumu izstrādei, gan iekšējo procesu uzlabošanai.
6 stundas
295.00 +PVN
Klātienē
9.marts, 2023 (ceturtdien)
Efektīvs darbs ar klientu pa tālruni
TRIVIUMS
Klientu apkalpošana pa tālruni prasa īpašu uzmanību un empātiju, lai mēs varētu sniegt izcilu servisu, neatkarīgi no sarunas tēmas un emocionālās intensitātes – vai tā ir informatīva, klientam palīdzoša vai par klienta neizpildītajām saistībām atgādinoša. Šis kurss piedāvā dziļāk izpētīt uz klientu orientētu servisu, fokusējoties uz telekomunikācijas specifiku.
6 stundas
210.00 +PVN

Individuālās konsultācijas

Pieteikšanās līdz: 30. septembra, 2023
Funkciju audits
FORCEO
Organizācijas funkciju audits ir komplekss un uz ekspertu kompetenci balstīts novērtēšanas process, kura ietvaros uzņēmuma īpašnieki, padome vai valde iegūst strukturētas atbildes uz ...
Pieteikšanās līdz: 29. decembra, 2022
Stratēģiskās plānošanas moderēšana
FORCEO
Stratēģiskā plānošana ir pasākumu kopums, kas vērsts uz vienošanos par uzņēmumā sasniedzamajiem mērķiem. It kā vienkārši, tomēr mūsu pieredze rāda, ka šādam darbam ir būtiskas nianses un ir reizes, kad ir vērts veikt pirmssagatavošanos un ...
Pieteikšanās līdz: 26. februāra, 2021
Kā vadīt savas un citu emocijas?
Komercizglītības centrs (KIC)
Kā būt empātiskam un kā rīkoties emocionāli pārsātinātās situācijās. Praktisko psihoterapeitu un vadības konsultantu supervīzijas, lai treneru savu reakciju, uztveri un paradumus komunikācija ar grūtajiem klientiem, kolēģiem, ģimeni un sevi.
Pieteikšanās līdz: 31. marta, 2021
Kā vadīt biznesu digitālajā laikmetā?
Komercizglītības centrs (KIC)
Konsultācijas par digitālo transformāciju un biznesa pielāgošanu, stratēģija, digitālais mārketings, pārdošana, procesu digitalizācija, datu drošība u.c.
Pieteikšanās līdz: 30. decembra, 2023
Vides pārvaldības standarts ISO 14001
Leilands un Putnis
Uzzini, kā izveidot un ieviest vides pārvaldības sistēmu organizācijā, kas nodrošina tās darbības atbilstību likumdošanas prasībām, un liecina par organizācijas spēju pielāgoties mūsdienu vides aizsardzības tendencēm.
Pieteikšanās līdz: 10. februāra, 2023
Kvalitātes vadība un tās ieviešana
Leilands un Putnis
Kā ieviest un uzturēt piemērotākos kvalitātes vadības risinājumus atbilstoši organizācijas darbības jomai, vajadzībām un iespējām?