
Kādas ir tipiskākās reakcijas konfliktu vai sarežģītu sarunu risināšanas laikā?
Pirmā ir izvairīšanās – labāk par to nerunāt, izvairīties no konkrētā cilvēka.
Otrā – tieša, dažkārt pat agresīva uzbrukšana, lai pilnīgi noteikti pārliecinātu otru pusi par sava viedokļa un nodoma pareizumu. Diemžēl ne viena, ne otra stratēģija nav palīdzoša nevienai no iesaistītajām pusēm un sekmē tikai to, ka izaicinājumi eskalē citā līmenī.
Sarežģītu sarunu un konfliktu risināšanu varētu dēvēt arī par mākslu. Tā ir māksla saprast sevi, situāciju, otru cilvēku, tā ir arī maksla būt sarunā tādā veidā, lai fokuss ir uz mērķi un kopīgu risinājumu, tajā pašā laikā sadzirdot otru cilvēku un argumentēti izskaidrojot savu skatījumu. Teorētiski tas vienmēr skan vienkāršāk kā praksē.
Kursa vadītāja ir Lauma Žubule, kura ir organizāciju psiholoģe un supervizors, kā arī emocionālās inteliģences virzītāja.
Kursa dalībnieku ieguvumi ir šādi:
• Izpratne par konfliktiem (neveselīgiem un veselīgiem) un kāpēc tie rodas.
• Spēja apgūt neveselīgo un nerisināto konfliktu sekas.
• Izpratne par izaicinošām sarunām konflikta laikā.
• Konflikta risināšanas stratēģijas.
• Sagatavošanās izaicinošai sarunai.
• Konfliktu risināšanas soļi un praktiski rīki.
Programma:
• Kas ir konflikti un kāpēc tie rodas?
• Veselīgie un neveselīgie konflikti.
• Neveselīgo un nerisināto konfliktu sekas.
• Tipiskākās reakcijas izaicinošās situācijās.
• Izaicinošas sarunas konflikta laikā un kas notiek to laikā?
• Konflikta risināšanas stratēģijas.
• Sagatavošanās izaicinošai sarunai.
• Konfliktu risināšanas soļi un praktiski rīki.
Dalības maksa: 275 EUR + PVN
Piesakoties mēnesi pirms saņem -10% atlaidi!
🖋Lai pieteiktos, lūdzu, sazinieties – kic@kic.lv
Informēt par plānoto datumu
Notikums tiek drīzumā plānots. Ja vēlaties, lai mēs informējam par plānoto norises datumu, atsūtiet savus kontaktus.
Saistošie tēmas tuvākie notikumi
Individuālās konsultācijas