
Mēs bieži domājam, kā izcelties starp konkurentiem un kā tikt pamanītiem, kā nodrošināt, ka tieši mūs pašus vai mūsu komandas ekspertu, klientu apkalpošanas speciālistu, pārdevēju atceras potenciālais klients. Mēs prātojam, kā panākt, lai mūsu darbiniekus uzskata par ekspertiem savā jomā un uzticas. Katram no mums ir savs kapitāls, kas nav naudas vai nekustamo īpašumu formā, bet kuru varam likt lietā, lai izveidotu “magnētisku” personīgo zīmolu. Izkopts personīgais zīmols var būt tieši tas, kas tev nepieciešams, lai pārspētu savus konkurentus.
Šajā kursā tu uzzināsi, kā veidojas personīgais zīmols, kā to izkopt, kāpēc mārketingā “cilvēka” faktors spēlē aizvien lielāku lomu un kā tu vari izmantot savu zīmolu, lai veicinātu sava produkta, pakalpojuma, organizācijas konkurētspēju vai personīgo karjeru. Definēsi savu unikalitāti un personīgā zīmola spēku, izveidosi zīmola pozicionējumu, noteiksi savu mērķauditoriju un, lai to sasniegtu un uzrunātu, piemeklēsi labākos instrumentus un kanālus.
Kursa mērķis: Iepazīstot personīgā zīmola izkopšanas praksi un sniegtās iespējas, stiprināt savu konkurētspēju darba vai produktu/pakalpojumu tirgū vai arī palīdzēt saviem darbiniekiem – ekspertiem, klientu apkalpošanas speciālistiem, pārdevējiem, vadītājiem – izcelties starp konkurentiem, būt pamanītiem, palikt potenciālo klientu atmiņā, kā arī tikt uzskatītiem par ekspertiem savā jomā.
Mērķauditorija: Uzņēmuma darbinieki un eksperti savā jomā, kam rūp sava reputācija un kas ar sava pozitīvā tēla stiprināšanu vēlas piesaistīt klientus un celt savu un sava uzņēmuma konkurētspēju.
Ieguvumi:
- Izpratne par to, kas ir personīgais zīmols un kādus ieguvumus tas sniedz gan profesionālim, gan organizācijai, kurā viņš/viņa darbojas
- Spēja izmantot personīgo kapitālu savas konkurētspējas stiprināšanai tirgū
- Iepazītas tehnikas, kā atklāt savu unikalitāti tirgū
- Prasmes izveidot sava zīmola pozicionējumu un stāstu
- Definēta sava unikalitāte, vērtība un spēks
- Izpratne par dažādiem personīgās zīmolvedības instrumentiem
- Izveidot savas mērķauditorijas sasniegšanai atbilstošāko instrumentu klāstu
- Izpratne par to, kā veiksmīgāk izmantot sociālos medijus sava zīmola stiprināšanā
- Padomi eksperta, viedokļu veidotāja, profesionāļa tēla veidošanai tirgū
Ilgums: 2 x 3 stundas
Darba metode: lekcija, atbildes uz jautājumiem, piemēri un prakses novērojumi, praktiskais darbs individuāli vai grupās. Dalībnieku aktīva iesaiste ir priekšnoteikums veiksmīgai mācību norisei!
Programma: Kursa pirmajā daļā mēs iepazīsimies ar personīgās zīmolvedības pamatiem un kā veidot savu zīmolu, lai stiprinātu savu tēlu un konkurētspēju. Kursa otrajā daļā iepazīsim dažādus instrumentus un kanālus, kurus izmanto zīmola stiprināšanas gaitā, uzrunājot savas mērķauditorijas.
1. sesija. Personīgā zīmola stāsts. Kas es esmu? (3 stundas)
- Personīgās zīmolvedība – tās nozīme un loma mūsdienu darba un pakalpojumu tirgū
- Personīgā zīmolvedība un uzņēmuma zīmolvedība: konkurenti vai tandēms?
- Human-to-Human mārketinga komunikācijas virziena lomas pieaugums
- Personīgā zīmola pozicionējums
- Personīgā zīmola stāsts, tā izveide un praktiskais pielietojums
- Praktiskais darbs: personīgā zīmola stāsta veidošana (individuāli vai grupās)
- Atgriezeniskā saite
2. sesija. Personīga zīmola izkopšanas instrumenti (3 stundas)
- Klātienes un neklātienes personīgā zīmola izkopšanas instrumenti
- Reputācija un tās izvērtēšana
- Personīgās zīmolvedības instrumentu arsenāls, ko var piedāvāt uzņēmums
- Personīgās zīmolvedības instrumenti, kurus varu izveidot pats
- Personīgā zīmolvedība un sociālie mediji
- Praktiskais darbs: mērķauditoriju sasniegšanas plāna izstrāde
- Atgriezeniskā saite
Tiešsaistes seminārs notiks Zoom platformā. Nodrošiniet datoru ar labu interneta pieslēgumu, kameru, austiņām un mikrofonu. Tiešsaistes links jums tiks nosūtīts e-pastā.
Realizējot korporatīvi, programmu var pieskaņot uzņēmuma specifikai un vajadzībām.
Lektors: Ilze Rassa
Komunikācijas arhitekte un personīgā zīmola meistare ar 20 gadu praktisko pieredzi.
Šo gadu laikā enerģiski un mērķtiecīgi rūpējusies gan par Baltijas uzņēmumu, to vadītāju, gan Latvijas Valsts prezidenta reputāciju. Darbojusies uzņēmumu vadības grupās un piedalījusies biznesa stratēģiskā plānošanā. Ilzei ir nacionāla, starptautiska, privātā un publiskā sektora pieredze komunikācijas nozarē.
Ar TRIVIUMS uzsākta sadarbība 2021. gadā. Vada personīgā zīmola izkopšanas kursus un treniņus augstākā un vidējā līmeņa vadītājiem, ekspertiem un darbiniekiem latviešu un angļu valodā.
Izglītība
- Maģistra grāds miera studijās (konfliktu risināšana, mediācija), Bredfordas Universitāte (Lielbritānija)
- Bakalaura grāds politikas zinātnē, Latvijas Universitāte (2000)
Profesionālā pieredze
- Komunikācijas un attiecību ar valsts iestādēm vadītāja, vadības grupas pārstāve, Baltijas valstu kopuzņēmums RB RAIL AS
- Starptautiskās komunikācijas vadītāja, Latvijas Komercbanku asociācija
- Komunikācijas vadītāja, vadības grupas pārstāve, BALTA AS
- Latvijas Valsts prezidenta mediju padomniece, preses sekretāre
- Komunikācijas vadītāja, vadības grupas pārstāve, STATOIL LATVIJA SIA
- NATO samita Rīgā organizācijas komitejas preses un sabiedrisko attiecību departamenta vadītāja, aizsardzības ministra padomniece, LR Aizsardzības Ministrija
- Pirmā sekretāre, (publiskās diplomātijas eksperte un preses sekretāre), LR patstāvīgā delegācija NATO Briselē
- ASV prezidenta vizītes Latvijā preses centra direktore, prezidenta vizītes sagatavošanas komandas pārstāve
- NATO kandidātvalstu samita Rīga preses centra vadītāja
- Otrā sekretāre (preses sekretāre un publiskās informācijas eksperta pienākumi), NATO integrācijas departamentā/ preses centrā | LR Ārlietu Ministrija
Informēt par plānoto datumu
Notikums tiek drīzumā plānots. Ja vēlaties, lai mēs informējam par plānoto norises datumu, atsūtiet savus kontaktus.
Saistošie tēmas tuvākie notikumi
Individuālās konsultācijas