triviums-apmaciba-kursi-ilze-rassa-personigais-zimols
TRIVIUMS
210.00 +PVN
6 stundas
Tiešsaistē
67 282 219
TRIVIUMS
67 282 219
Personīgais zīmols. Jauns rīks konkurētspējas stiprināšanai
6 stundas
Tiešsaistē
210.00 +PVN

Mēs bieži domājam, kā izcelties starp konkurentiem un kā tikt pamanītiem, kā nodrošināt, ka tieši mūs pašus vai mūsu komandas ekspertu, klientu apkalpošanas speciālistu, pārdevēju atceras potenciālais klients. Mēs prātojam, kā panākt, lai mūsu darbiniekus uzskata par ekspertiem savā jomā un uzticas. Katram no mums ir savs kapitāls, kas nav naudas vai nekustamo īpašumu formā, bet kuru varam likt lietā, lai izveidotu “magnētisku” personīgo zīmolu. Izkopts personīgais zīmols var būt tieši tas, kas tev nepieciešams, lai pārspētu savus konkurentus.

Šajā kursā tu uzzināsi, kā veidojas personīgais zīmols, kā to izkopt, kāpēc mārketingā “cilvēka” faktors spēlē aizvien lielāku lomu un kā tu vari izmantot savu zīmolu, lai veicinātu sava produkta, pakalpojuma, organizācijas konkurētspēju vai personīgo karjeru. Definēsi savu unikalitāti un personīgā zīmola spēku, izveidosi  zīmola pozicionējumu, noteiksi savu mērķauditoriju un, lai to sasniegtu un uzrunātu, piemeklēsi labākos instrumentus un kanālus.

Kursa mērķis: Iepazīstot personīgā zīmola izkopšanas praksi un sniegtās iespējas, stiprināt savu konkurētspēju darba vai produktu/pakalpojumu tirgū vai arī palīdzēt saviem darbiniekiem – ekspertiem, klientu apkalpošanas speciālistiem, pārdevējiem, vadītājiem – izcelties starp konkurentiem, būt pamanītiem, palikt potenciālo klientu atmiņā, kā arī tikt uzskatītiem par ekspertiem savā jomā.

Mērķauditorija: Uzņēmuma darbinieki un eksperti savā jomā, kam rūp sava reputācija un kas ar sava pozitīvā tēla stiprināšanu vēlas piesaistīt klientus un celt savu un sava uzņēmuma konkurētspēju.

Ieguvumi:

  • Izpratne par to, kas ir personīgais zīmols un kādus ieguvumus tas sniedz gan profesionālim, gan organizācijai, kurā viņš/viņa darbojas
  • Spēja izmantot personīgo kapitālu savas konkurētspējas stiprināšanai tirgū
  • Iepazītas tehnikas, kā atklāt savu unikalitāti tirgū
  • Prasmes izveidot sava zīmola pozicionējumu un stāstu
  • Definēta sava unikalitāte, vērtība un spēks
  • Izpratne par dažādiem personīgās zīmolvedības instrumentiem
  • Izveidot savas mērķauditorijas sasniegšanai atbilstošāko instrumentu klāstu
  • Izpratne par to, kā veiksmīgāk izmantot sociālos medijus sava zīmola stiprināšanā
  • Padomi eksperta, viedokļu veidotāja, profesionāļa tēla veidošanai tirgū

Ilgums: 2 x 3 stundas

Darba metode: lekcija, atbildes uz jautājumiem, piemēri un prakses novērojumi, praktiskais darbs individuāli vai grupās. Dalībnieku aktīva iesaiste ir priekšnoteikums veiksmīgai mācību norisei!

Programma: Kursa pirmajā daļā mēs iepazīsimies ar personīgās zīmolvedības pamatiem un kā veidot savu zīmolu, lai stiprinātu savu tēlu un konkurētspēju. Kursa otrajā daļā iepazīsim dažādus instrumentus un kanālus, kurus izmanto zīmola stiprināšanas gaitā, uzrunājot savas mērķauditorijas.  

1. sesija. Personīgā zīmola stāsts. Kas es esmu? (3 stundas)

  • Personīgās zīmolvedība – tās nozīme un loma mūsdienu darba un pakalpojumu tirgū
  • Personīgā zīmolvedība un uzņēmuma zīmolvedība: konkurenti vai tandēms?
  • Human-to-Human mārketinga komunikācijas virziena lomas pieaugums
  • Personīgā zīmola pozicionējums
  • Personīgā zīmola stāsts, tā izveide un praktiskais pielietojums
  • Praktiskais darbs: personīgā zīmola stāsta veidošana (individuāli vai grupās)
  • Atgriezeniskā saite

2. sesija. Personīga zīmola izkopšanas instrumenti (3 stundas)

  • Klātienes un neklātienes personīgā zīmola izkopšanas instrumenti
  • Reputācija un tās izvērtēšana
  • Personīgās zīmolvedības instrumentu arsenāls, ko var piedāvāt uzņēmums
  • Personīgās zīmolvedības instrumenti, kurus varu izveidot pats
  • Personīgā zīmolvedība un sociālie mediji
  • Praktiskais darbs: mērķauditoriju sasniegšanas plāna izstrāde
  • Atgriezeniskā saite

Tiešsaistes seminārs notiks Zoom platformā. Nodrošiniet datoru ar labu interneta pieslēgumu, kameru, austiņām un mikrofonu. Tiešsaistes links jums tiks nosūtīts e-pastā.

Realizējot korporatīvi, programmu var pieskaņot uzņēmuma specifikai un vajadzībām.  

Lektors: Ilze Rassa

Komunikācijas arhitekte un personīgā zīmola meistare ar 20 gadu praktisko pieredzi.

Šo gadu laikā enerģiski un mērķtiecīgi rūpējusies gan par Baltijas uzņēmumu, to vadītāju, gan Latvijas Valsts prezidenta reputāciju. Darbojusies uzņēmumu vadības grupās un piedalījusies  biznesa stratēģiskā plānošanā. Ilzei ir nacionāla, starptautiska, privātā un publiskā sektora pieredze komunikācijas nozarē.

Ar TRIVIUMS uzsākta sadarbība 2021. gadā. Vada personīgā zīmola izkopšanas kursus un treniņus augstākā un vidējā līmeņa vadītājiem, ekspertiem un darbiniekiem latviešu un angļu valodā.

Izglītība

  • Maģistra grāds miera studijās (konfliktu risināšana, mediācija), Bredfordas Universitāte (Lielbritānija)
  • Bakalaura grāds politikas zinātnē, Latvijas Universitāte (2000)

Profesionālā pieredze

  • Komunikācijas un attiecību ar valsts iestādēm vadītāja, vadības grupas pārstāve, Baltijas valstu kopuzņēmums RB RAIL AS
  • Starptautiskās komunikācijas vadītāja, Latvijas Komercbanku asociācija
  • Komunikācijas vadītāja, vadības grupas pārstāve, BALTA AS
  • Latvijas Valsts prezidenta mediju padomniece, preses sekretāre
  • Komunikācijas vadītāja, vadības grupas pārstāve, STATOIL LATVIJA SIA
  • NATO samita Rīgā organizācijas komitejas preses un sabiedrisko attiecību departamenta vadītāja, aizsardzības ministra padomniece, LR Aizsardzības Ministrija
  • Pirmā sekretāre, (publiskās diplomātijas eksperte un preses sekretāre), LR patstāvīgā delegācija NATO Briselē
  • ASV prezidenta vizītes Latvijā preses centra direktore, prezidenta vizītes sagatavošanas komandas  pārstāve
  • NATO kandidātvalstu samita Rīga preses centra vadītāja
  • Otrā sekretāre (preses sekretāre un publiskās informācijas eksperta pienākumi), NATO integrācijas departamentā/ preses centrā | LR Ārlietu Ministrija

 

Informēt par plānoto datumu

Notikums tiek drīzumā plānots. Ja vēlaties, lai mēs informējam par plānoto norises datumu, atsūtiet savus kontaktus.

Vārds*
Tālrunis*
E-pasts*
Komentāri

Saistošie tēmas tuvākie notikumi

Tiešsaistē
27.marts, 2023 (pirmdien)
6 būtiskas rīcības komandu vadītājiem
FranklinCovey Latvia
Palīdzi vadītājiem gūt panākumus savā lomā, attīstot prasmes, kas ir fundamentālas efektīvai komandas vadībai. Šis treniņš ir ideāli piemērots gan jaunajiem vadītājiem, kuri vēlas veikt veiksmīgu pāreju no rezultātu sasniegšanas individuālā līmenī uz efektīvu komandas vadīšanu, gan arī jau pieredzējušiem vadītājiem, kuri meklē praktiskus un pārbaudītus padomus, kā efektīvi vadīt savas komandas.
9 stundas
440.00 +PVN
Klātienē
18.maijs, 2023 (ceturtdien)
Līderības prasmju attīstības programma
TRIVIUMS
Kurss visu līmeņu vadītājiem, speciālistiem, kam nepieciešams attīstīt un nostiprināt līderības un komandas vadības kompetences.
12 stundas
420.00 +PVN
Klātienē
20.aprīlis, 2023 (ceturtdien)
Ievads ilgtspējā & ESG. Galvenie jēdzieni, koncepti, to nozīme
TRIVIUMS
Uzņēmuma laba pārvaldība, kā arī atbildība pret vidi un sabiedrību (jeb ESG) šodienas ģeopolitisko notikumu un straujo klimata pārmaiņu notikumu kontekstā ir kļuvis teju izšķirošs biznesa veiksmes faktors. Ir sācies jauns – ilgtspējīgas un atbildīgas ekonomikas – laikmets, kurā ilgtspējīga biznesa darbība nu ir būtiska konkurētspējas priekšrocība.
2 stundas
110.00 +PVN
Tiešsaistē
13.marts, 2023 (pirmdien)
Galvassāpes: mīti un patiesības
TRIVIUMS
Šķiet, ka lielākajai daļai cilvēku kaut reizi dzīvē ir sāpējusi galva. Pēc jaunākajiem Latvijas iedzīvotāju paraduma pētījuma datiem 45% cilvēku ir sūdzības par galvassāpēm dažādu iemeslu dēļ. Daļai cilvēku galvassāpes mēdz būt pat tik spēcīgas, ka īslaicīgi rada darba nespēju un kopumā ievērojami pasliktina dzīves kvalitāti. Vienas no pasaulē biežāk sastopamajām galvassāpēm ir migrēna.
1 stundas
50.00 +PVN
Klātienē
15.februāris, 2023 (trešdien)
Dizaina domāšana. JAUNUMS
TRIVIUMS
Dizaina domāšana ir ieguvusi milzīgu popularitāti pasaules veiksmīgāko uzņēmumu vidū. Google, Apple, Siemens, Lufthansa, General Eletric ir tikai daži no uzņēmumiem, kuri šo pieeju izmanto gan jaunu produktu un pakalpojumu izstrādei, gan iekšējo procesu uzlabošanai.
6 stundas
295.00 +PVN
Klātienē
9.marts, 2023 (ceturtdien)
Efektīvs darbs ar klientu pa tālruni
TRIVIUMS
Klientu apkalpošana pa tālruni prasa īpašu uzmanību un empātiju, lai mēs varētu sniegt izcilu servisu, neatkarīgi no sarunas tēmas un emocionālās intensitātes – vai tā ir informatīva, klientam palīdzoša vai par klienta neizpildītajām saistībām atgādinoša. Šis kurss piedāvā dziļāk izpētīt uz klientu orientētu servisu, fokusējoties uz telekomunikācijas specifiku.
6 stundas
210.00 +PVN

Individuālās konsultācijas

Pieteikšanās līdz: 30. septembra, 2023
Funkciju audits
FORCEO
Organizācijas funkciju audits ir komplekss un uz ekspertu kompetenci balstīts novērtēšanas process, kura ietvaros uzņēmuma īpašnieki, padome vai valde iegūst strukturētas atbildes uz ...
Pieteikšanās līdz: 29. decembra, 2022
Stratēģiskās plānošanas moderēšana
FORCEO
Stratēģiskā plānošana ir pasākumu kopums, kas vērsts uz vienošanos par uzņēmumā sasniedzamajiem mērķiem. It kā vienkārši, tomēr mūsu pieredze rāda, ka šādam darbam ir būtiskas nianses un ir reizes, kad ir vērts veikt pirmssagatavošanos un ...
Pieteikšanās līdz: 26. februāra, 2021
Kā vadīt savas un citu emocijas?
Komercizglītības centrs (KIC)
Kā būt empātiskam un kā rīkoties emocionāli pārsātinātās situācijās. Praktisko psihoterapeitu un vadības konsultantu supervīzijas, lai treneru savu reakciju, uztveri un paradumus komunikācija ar grūtajiem klientiem, kolēģiem, ģimeni un sevi.
Pieteikšanās līdz: 31. marta, 2021
Kā vadīt biznesu digitālajā laikmetā?
Komercizglītības centrs (KIC)
Konsultācijas par digitālo transformāciju un biznesa pielāgošanu, stratēģija, digitālais mārketings, pārdošana, procesu digitalizācija, datu drošība u.c.
Pieteikšanās līdz: 30. decembra, 2023
Vides pārvaldības standarts ISO 14001
Leilands un Putnis
Uzzini, kā izveidot un ieviest vides pārvaldības sistēmu organizācijā, kas nodrošina tās darbības atbilstību likumdošanas prasībām, un liecina par organizācijas spēju pielāgoties mūsdienu vides aizsardzības tendencēm.
Pieteikšanās līdz: 10. februāra, 2023
Kvalitātes vadība un tās ieviešana
Leilands un Putnis
Kā ieviest un uzturēt piemērotākos kvalitātes vadības risinājumus atbilstoši organizācijas darbības jomai, vajadzībām un iespējām?