triviums-apmaciba-kursi-ilze-rassa-personigais-zimols
Triviums
TRIVIUMS
210.00 +PVN
6 stundas
Tiešsaistē
67 282 219
TRIVIUMS
67 282 219
Personīgais zīmols. Jauns rīks konkurētspējas stiprināšanai
6 stundas
Tiešsaistē
210.00 +PVN

Mēs bieži domājam, kā izcelties starp konkurentiem un kā tikt pamanītiem, kā nodrošināt, ka tieši mūs pašus vai mūsu komandas ekspertu, klientu apkalpošanas speciālistu, pārdevēju atceras potenciālais klients. Mēs prātojam, kā panākt, lai mūsu darbiniekus uzskata par ekspertiem savā jomā un uzticas. Katram no mums ir savs kapitāls, kas nav naudas vai nekustamo īpašumu formā, bet kuru varam likt lietā, lai izveidotu “magnētisku” personīgo zīmolu. Izkopts personīgais zīmols var būt tieši tas, kas tev nepieciešams, lai pārspētu savus konkurentus.

Šajā kursā tu uzzināsi, kā veidojas personīgais zīmols, kā to izkopt, kāpēc mārketingā “cilvēka” faktors spēlē aizvien lielāku lomu un kā tu vari izmantot savu zīmolu, lai veicinātu sava produkta, pakalpojuma, organizācijas konkurētspēju vai personīgo karjeru. Definēsi savu unikalitāti un personīgā zīmola spēku, izveidosi  zīmola pozicionējumu, noteiksi savu mērķauditoriju un, lai to sasniegtu un uzrunātu, piemeklēsi labākos instrumentus un kanālus.

Kursa mērķis: Iepazīstot personīgā zīmola izkopšanas praksi un sniegtās iespējas, stiprināt savu konkurētspēju darba vai produktu/pakalpojumu tirgū vai arī palīdzēt saviem darbiniekiem – ekspertiem, klientu apkalpošanas speciālistiem, pārdevējiem, vadītājiem – izcelties starp konkurentiem, būt pamanītiem, palikt potenciālo klientu atmiņā, kā arī tikt uzskatītiem par ekspertiem savā jomā.

Mērķauditorija: Uzņēmuma darbinieki un eksperti savā jomā, kam rūp sava reputācija un kas ar sava pozitīvā tēla stiprināšanu vēlas piesaistīt klientus un celt savu un sava uzņēmuma konkurētspēju.

Ieguvumi:

  • Izpratne par to, kas ir personīgais zīmols un kādus ieguvumus tas sniedz gan profesionālim, gan organizācijai, kurā viņš/viņa darbojas
  • Spēja izmantot personīgo kapitālu savas konkurētspējas stiprināšanai tirgū
  • Iepazītas tehnikas, kā atklāt savu unikalitāti tirgū
  • Prasmes izveidot sava zīmola pozicionējumu un stāstu
  • Definēta sava unikalitāte, vērtība un spēks
  • Izpratne par dažādiem personīgās zīmolvedības instrumentiem
  • Izveidot savas mērķauditorijas sasniegšanai atbilstošāko instrumentu klāstu
  • Izpratne par to, kā veiksmīgāk izmantot sociālos medijus sava zīmola stiprināšanā
  • Padomi eksperta, viedokļu veidotāja, profesionāļa tēla veidošanai tirgū

Ilgums: 2 x 3 stundas

Darba metode: lekcija, atbildes uz jautājumiem, piemēri un prakses novērojumi, praktiskais darbs individuāli vai grupās. Dalībnieku aktīva iesaiste ir priekšnoteikums veiksmīgai mācību norisei!

Programma: Kursa pirmajā daļā mēs iepazīsimies ar personīgās zīmolvedības pamatiem un kā veidot savu zīmolu, lai stiprinātu savu tēlu un konkurētspēju. Kursa otrajā daļā iepazīsim dažādus instrumentus un kanālus, kurus izmanto zīmola stiprināšanas gaitā, uzrunājot savas mērķauditorijas.  

1. sesija. Personīgā zīmola stāsts. Kas es esmu? (3 stundas)

  • Personīgās zīmolvedība – tās nozīme un loma mūsdienu darba un pakalpojumu tirgū
  • Personīgā zīmolvedība un uzņēmuma zīmolvedība: konkurenti vai tandēms?
  • Human-to-Human mārketinga komunikācijas virziena lomas pieaugums
  • Personīgā zīmola pozicionējums
  • Personīgā zīmola stāsts, tā izveide un praktiskais pielietojums
  • Praktiskais darbs: personīgā zīmola stāsta veidošana (individuāli vai grupās)
  • Atgriezeniskā saite

2. sesija. Personīga zīmola izkopšanas instrumenti (3 stundas)

  • Klātienes un neklātienes personīgā zīmola izkopšanas instrumenti
  • Reputācija un tās izvērtēšana
  • Personīgās zīmolvedības instrumentu arsenāls, ko var piedāvāt uzņēmums
  • Personīgās zīmolvedības instrumenti, kurus varu izveidot pats
  • Personīgā zīmolvedība un sociālie mediji
  • Praktiskais darbs: mērķauditoriju sasniegšanas plāna izstrāde
  • Atgriezeniskā saite

Tiešsaistes seminārs notiks Zoom platformā. Nodrošiniet datoru ar labu interneta pieslēgumu, kameru, austiņām un mikrofonu. Tiešsaistes links jums tiks nosūtīts e-pastā.

Realizējot korporatīvi, programmu var pieskaņot uzņēmuma specifikai un vajadzībām.  

Lektors: Ilze Rassa

Komunikācijas arhitekte un personīgā zīmola meistare ar 20 gadu praktisko pieredzi.

Šo gadu laikā enerģiski un mērķtiecīgi rūpējusies gan par Baltijas uzņēmumu, to vadītāju, gan Latvijas Valsts prezidenta reputāciju. Darbojusies uzņēmumu vadības grupās un piedalījusies  biznesa stratēģiskā plānošanā. Ilzei ir nacionāla, starptautiska, privātā un publiskā sektora pieredze komunikācijas nozarē.

Ar TRIVIUMS uzsākta sadarbība 2021. gadā. Vada personīgā zīmola izkopšanas kursus un treniņus augstākā un vidējā līmeņa vadītājiem, ekspertiem un darbiniekiem latviešu un angļu valodā.

Izglītība

  • Maģistra grāds miera studijās (konfliktu risināšana, mediācija), Bredfordas Universitāte (Lielbritānija)
  • Bakalaura grāds politikas zinātnē, Latvijas Universitāte (2000)

Profesionālā pieredze

  • Komunikācijas un attiecību ar valsts iestādēm vadītāja, vadības grupas pārstāve, Baltijas valstu kopuzņēmums RB RAIL AS
  • Starptautiskās komunikācijas vadītāja, Latvijas Komercbanku asociācija
  • Komunikācijas vadītāja, vadības grupas pārstāve, BALTA AS
  • Latvijas Valsts prezidenta mediju padomniece, preses sekretāre
  • Komunikācijas vadītāja, vadības grupas pārstāve, STATOIL LATVIJA SIA
  • NATO samita Rīgā organizācijas komitejas preses un sabiedrisko attiecību departamenta vadītāja, aizsardzības ministra padomniece, LR Aizsardzības Ministrija
  • Pirmā sekretāre, (publiskās diplomātijas eksperte un preses sekretāre), LR patstāvīgā delegācija NATO Briselē
  • ASV prezidenta vizītes Latvijā preses centra direktore, prezidenta vizītes sagatavošanas komandas  pārstāve
  • NATO kandidātvalstu samita Rīga preses centra vadītāja
  • Otrā sekretāre (preses sekretāre un publiskās informācijas eksperta pienākumi), NATO integrācijas departamentā/ preses centrā | LR Ārlietu Ministrija

 

Informēt par plānoto datumu

Notikums tiek drīzumā plānots. Ja vēlaties, lai mēs informējam par plānoto norises datumu, atsūtiet savus kontaktus.

Vārds*
Tālrunis*
E-pasts*
Komentāri

Saistošie tēmas tuvākie notikumi

Klātienē
7.marts, 2024 (ceturtdien)
Efektīva vadītāja ABC
TRIVIUMS
Kursā par to, kā uzņēmuma/struktūrvienības vadītājam efektīvi vadīt darbiniekus: skaidrot uzņēmuma mērķus un norises, dot darba uzdevumus un kontrolēt izpildi, motivēt darbiniekus, sniegt atbalstu ikdienā un veicināt sadarbību. Un arī par to, kādi ir vadītājam pieejamie resursi un kā tos izmantot, lai mazinātu spriedzi sarežģītās situācijās; kā iedvesmot un veicināt darbinieku proaktivitāti.
12 stundas
450.00 +PVN
Klātienē
7.marts, 2024 (ceturtdien)
Izaugsmes grupa vadītājiem. 6 nodarbību cikls
TRIVIUMS
Vadītājs bieži savos izaicinājumos ir viens. Dažādu iemeslu dēļ var nebūt iespējams ar citiem pārrunāt ar vadītāja pienākumiem un atbildību saistītās situācijas, saņemt atgriezenisko saiti, iedrošinājumu vai citu skatupunktu.
3 stundas
1,200.00 +PVN
Klātienē
21.marts, 2024 (ceturtdien)
Efektīva laika plānošana un darba organizēšana
TRIVIUMS
Apzināta laika plānošana un darbu organizēšana palielina gan personīgo efektivitāti, gan darba produktivitāti, sniedz līdzsvara sajūtu un apmierinātību ar sevi un dzīvi kopumā. Mūsdienās laika plānošana ir kā sistēma, kuru veido dažādas tehnikas, instrumenti, tehnoloģijas un metodes.
6 stundas
210.00 +PVN
Klātienē
16.aprīlis, 2024 (otrdien)
Pārliecinoša uzstāšanās un ideju pārdošana ©
TRIVIUMS
Lai prezentācija būtu pārliecinoša, tai jābūt mērķtiecīgai un strukturētai. Ir jāievēro zināmi nosacījumi savā stājā, ķermeņa valodā un runas veidā. Taču reizēm notiek tā, ka, pat rūpīgi gatavojoties un ievērojot šos priekšrakstus, mēs jūtamies ne savā ādā, un šķiet, ka klausītāji teiktajam tā īsti nenotic. Taču kāds cits, gluži “nepareizs” runātājs aizrauj, iedvesmo un pārliecina. Kāpēc tā?
12 stundas
495.00 +PVN
Klātienē
23.aprīlis, 2024 (otrdien)
Izcilas klienta ​pieredzes veidošana
TRIVIUMS
Kāda ir atšķirība starp izcilu klientu servisu un izcilu klientu pieredzi? ​ Vai atceries ēšanas vietu, kurā, iegriežoties jebkurā pasaules valstī, vienmēr zini, kas Tevi sagaida? ​ Vai zini, cik reižu vairāk apmierināts klients ir gatavs nopirkt no uzņēmuma salīdzinoši ar klientiem, kas uzņēmumu izvēlas tikai lētākās cenas dēļ? ​ Vai zināji, ka ir vismaz 3 klientu lojalitātes tipi?​
4 stundas
185.00 +PVN

Individuālās konsultācijas

Funkciju audits
FORCEO
Organizācijas funkciju audits ir komplekss un uz ekspertu kompetenci balstīts novērtēšanas process, kura ietvaros uzņēmuma īpašnieki, padome vai valde iegūst strukturētas atbildes uz ...
Stratēģiskās plānošanas moderēšana
FORCEO
Stratēģiskā plānošana ir pasākumu kopums, kas vērsts uz vienošanos par uzņēmumā sasniedzamajiem mērķiem. It kā vienkārši, tomēr mūsu pieredze rāda, ka šādam darbam ir būtiskas nianses un ir reizes, kad ir vērts veikt pirmssagatavošanos un ...
Kā vadīt savas un citu emocijas?
Komercizglītības centrs | KIC
Kā būt empātiskam un kā rīkoties emocionāli pārsātinātās situācijās. Praktisko psihoterapeitu un vadības konsultantu supervīzijas, lai treneru savu reakciju, uztveri un paradumus komunikācija ar grūtajiem klientiem, kolēģiem, ģimeni un sevi.
Kā vadīt biznesu digitālajā laikmetā?
Komercizglītības centrs | KIC
Konsultācijas par digitālo transformāciju un biznesa pielāgošanu, stratēģija, digitālais mārketings, pārdošana, procesu digitalizācija, datu drošība u.c.
Vides pārvaldības standarts ISO 14001
Leilands un Putnis
Uzzini, kā izveidot un ieviest vides pārvaldības sistēmu organizācijā, kas nodrošina tās darbības atbilstību likumdošanas prasībām, un liecina par organizācijas spēju pielāgoties mūsdienu vides aizsardzības tendencēm.
Kvalitātes vadība un tās ieviešana
Leilands un Putnis
Kā ieviest un uzturēt piemērotākos kvalitātes vadības risinājumus atbilstoši organizācijas darbības jomai, vajadzībām un iespējām?