KIC_PVM_logo_reverss_RGB - Komercizglītības centrs KIC
Komercizglītības centrs
Komercizglītības centrs | KIC
2,990.00 +PVN
104 stundas
Tiešsaistē
+371 67 24 05 62
Komercizglītības centrs | KIC
+371 67 24 05 62
Pārdošanas Vadīšanas Meistarklase
104 stundas
Tiešsaistē
2,990.00 +PVN

13 dienu mācību programma Pārdošanas Vadīšanas Meistarklase ir izveidota, lai sistematizētu pārdošanas vadītāju zināšanas un iedotu praktiskus instrumentus, kā sasniegt augstākus rezultātus ar esošiem resursiem. Programmas moduļos dalībnieki atklās, kā personības spēks, efektīvu procesu izveide, mērķtiecīgas pārdošanas aktivitātes, kā arī iesaistīts pārdošanas personāls palīdz pārdošanas vadītājam sasniegt aizvien labākus rezultātus.  

Par kādu pārdošanu ir runa? – B2B

  • Kvalitatīva – plānveida, mērķtiecīga, proaktīva, uz klientu vajadzībām orientēta
  • Ilgtermiņa – pieprasa sadarbības attiecību veidošanu un uz saprašanos un sadarbību vērstu komunikāciju ar klientu
  • Strukturētība – pieprasa pārdošanas un klientu apkalpošanas procesa sakārtotību (atbilst uzņēmuma mērķiem, stratēģijai un vērtībām, kā arī klientiem piedāvātajiem produktiem vai sniegtajiem pakalpojumiem un vēlamajam attiecību modelim ar klientiem)
  • Efektīva – ļauj sasniegt maksimālu pārdošanas efektivitāti, pastāvīgi attīstot pārdošanas speciālistu iemaņas un prasmes

Programmas dalībnieki:

  • Pārdošanas vadītāji ar nelielu pieredzi, kas vēlas kvalitatīvu lēcienu pārdošanas darba vadīšanā
  • Nelielu uzņēmumu vadītāji, kuri uzņēmumā paši vada pārdošanu un kuriem svarīgi sistematizēt savas zināšanas, pieredzi un pārdošanas darbu
  • Pārdošanas vadītāji ar praktisko pieredzi, kuriem nav bijusi iespēja sistemātiski apgūt zināšanas pārdošanas vadīšanas jomā
  • Perspektīvie pārdošanas speciālisti, kurus uzņēmuma vadība vēlas attīstīt par pārdošanas struktūrvienību (grupu, nodaļu) vadītājiem tuvākajā nākotnē

Atsauksmes

IEGUVUMI: 

  • Sistemātiska pieeja, kas ļauj sasniegt izcilus pārdošanas rezultātus mainīgajā un sarežģītajā tirgus situācijā
  • Praktiskas iemaņas un konkrēti instrumenti, ko var pielietot darbā uzreiz un kas dod taustāmu rezultātu
  • Pārdošanas vadītājam būtisko prasmju attīstība (kritiskā domāšana un analītiskās spējas, izpratne par biznesu, orientācija uz rezultātu un klientu vajadzībām, spēja vadīt pārdošanas komandu un pielāgoties mainīgai videi)
  • Savu talantu apzināšanās un iedvesma tālākai attīstībai
  • Jaunas idejas un unikāli risinājumi caur pieredzes apmaiņu ar pieredzējušiem biznesa treneriem un citiem mācību dalībniekiem

Dalības maksa 

Dalības maksa vienam dalībniekam ir EUR 2990 + PVN/ jeb 230 EUR + PVN par dienu

  • Dalība mācībās, materiāli drukātā un elektroniskā veidā, atbilstošas mācību telpas un aprīkojums, biznesa pusdienas, kafijas pauzes, kā arī iespēja iegūt sertifikātu.
  • Digitālais LinkedIn sertifikāts
  • Konsultēšanās ar ekspertiem mācību laikā
  • 3h individuālas konsultācijas meistardarba izstrādes atbalstam
  • Slepena whatssapp grupa pieredzes apmaiņai ar grupas biedriem
  • Pieredzes apmaiņa un dalīšanās ar labas prakses piemēriem
  • Pieeja mācību e-videi un materiāliem elekroniski
  • Iespēja iesaistīties ekskluzīvā Biznesa Klases klubā – domubiedru grupā visiem KIC ilgtermiņa programmu absolventiem, līdzīgi domājošiem uzņēmējiem.

Mūsu kvalitātes garantija

Gadījumā, ja mācību dalībnieks pēc pirmajām divām nodarbībām nav apmierināts ar mācību kvalitāti, viņš ir tiesīgs atteikties no tālākās dalības programmā, atgūstot 100% no iemaksātās summas.

Informēt par plānoto datumu

Notikums tiek drīzumā plānots. Ja vēlaties, lai mēs informējam par plānoto norises datumu, atsūtiet savus kontaktus.

Vārds*
Tālrunis*
E-pasts*
Komentāri

Saistošie tēmas tuvākie notikumi

Klātienē
7.marts, 2024 (ceturtdien)
Izaugsmes grupa vadītājiem. 6 nodarbību cikls
TRIVIUMS
Vadītājs bieži savos izaicinājumos ir viens. Dažādu iemeslu dēļ var nebūt iespējams ar citiem pārrunāt ar vadītāja pienākumiem un atbildību saistītās situācijas, saņemt atgriezenisko saiti, iedrošinājumu vai citu skatupunktu.
3 stundas
1,200.00 +PVN
Klātienē
23.aprīlis, 2024 (otrdien)
Izcilas klienta ​pieredzes veidošana
TRIVIUMS
Kāda ir atšķirība starp izcilu klientu servisu un izcilu klientu pieredzi? ​ Vai atceries ēšanas vietu, kurā, iegriežoties jebkurā pasaules valstī, vienmēr zini, kas Tevi sagaida? ​ Vai zini, cik reižu vairāk apmierināts klients ir gatavs nopirkt no uzņēmuma salīdzinoši ar klientiem, kas uzņēmumu izvēlas tikai lētākās cenas dēļ? ​ Vai zināji, ka ir vismaz 3 klientu lojalitātes tipi?​
4 stundas
185.00 +PVN

Individuālās konsultācijas

Funkciju audits
FORCEO
Organizācijas funkciju audits ir komplekss un uz ekspertu kompetenci balstīts novērtēšanas process, kura ietvaros uzņēmuma īpašnieki, padome vai valde iegūst strukturētas atbildes uz ...
Stratēģiskās plānošanas moderēšana
FORCEO
Stratēģiskā plānošana ir pasākumu kopums, kas vērsts uz vienošanos par uzņēmumā sasniedzamajiem mērķiem. It kā vienkārši, tomēr mūsu pieredze rāda, ka šādam darbam ir būtiskas nianses un ir reizes, kad ir vērts veikt pirmssagatavošanos un ...
Kā vadīt savas un citu emocijas?
Komercizglītības centrs | KIC
Kā būt empātiskam un kā rīkoties emocionāli pārsātinātās situācijās. Praktisko psihoterapeitu un vadības konsultantu supervīzijas, lai treneru savu reakciju, uztveri un paradumus komunikācija ar grūtajiem klientiem, kolēģiem, ģimeni un sevi.
Kā vadīt biznesu digitālajā laikmetā?
Komercizglītības centrs | KIC
Konsultācijas par digitālo transformāciju un biznesa pielāgošanu, stratēģija, digitālais mārketings, pārdošana, procesu digitalizācija, datu drošība u.c.
Vides pārvaldības standarts ISO 14001
Leilands un Putnis
Uzzini, kā izveidot un ieviest vides pārvaldības sistēmu organizācijā, kas nodrošina tās darbības atbilstību likumdošanas prasībām, un liecina par organizācijas spēju pielāgoties mūsdienu vides aizsardzības tendencēm.
Kvalitātes vadība un tās ieviešana
Leilands un Putnis
Kā ieviest un uzturēt piemērotākos kvalitātes vadības risinājumus atbilstoši organizācijas darbības jomai, vajadzībām un iespējām?