biznesam.lv-is-1-1
TRIVIUMS
22.februāris, 2024
180.00 +PVN
6 stundas
Klātienē
67282219
TRIVIUMS
67282219
Pārdošanas ABC lieliskas klienta pieredzes radīšanai
22.februāris, 2024
6 stundas
Klātienē
180.00 +PVN

Kursa mērķis: sniegt un pilnveidot zināšanas par pārdošanas procesu un rast risinājumus dažādām klienta pieredzes situācijām tiešās pārdošanas vidē.

Ieguvumi:

Izpratne par lieliskas klientu pieredzes nozīmi pārdošanas mērķu sasniegšanā;
Izpratne par klientu pieredzes radīšanas pamatprincipiem;
Praktiski rīki un metodes efektīvākai komunikācijai ar klientu;
Iegūtas un uzlabotas pārdošanas prasmes;
Svaiga iedvesma ikdienas pārdošanas darbam.
Ilgums: 1 diena, 6 stundas

Darba metode: Aktīva un iesaistoša darba forma. Pieredzē bāzētā teorētiskā daļa ir papildināta ar piemēriem un praktiskiem uzdevumiem, individuālu un grupu darbu, diskusijām, situāciju analīzi.

Mērķauditorija: Pārdošanas darbinieki un pārdošanas vadītāji, kuru ikdienas darbs saistīts ar veiksmīgas klientu pieredzes radīšanu.

Programma:

Priekšnosacījumi un sagatavošanās darbam ar klientu.
Pārdošanas mērķi un komunikācijas mērķi.
Pārdošanas loģika un sarunas struktūra.
Kā klientam pievērst uzmanību cieņpilni?
Vajadzību izzināšana un produktu demonstrēšana.
Atsevišķi par jautājumu uzdošanu.
Saprātīga piepārdošana.
Kā ar klientu sarunāties empātiski, paužot ieinteresētību un laipnu attieksmi?
Pārdevēju tipi, sava tipa noteikšana, pielāgošanās un atbilstoša prasmju pilnveidošana.
Ilgtermiņa attiecību nozīme un to veidošana.
Kopsavilkums un savstarpējā atgriezeniskā saite.
Norises vieta: TRIVIUMS mācību telpas, Blaumaņa ielā 11/13–12, 4. stāvs, Rīga.

Dalības maksā ir iekļauti izdales materiāli, kafijas pauzes un pusdienas.

Realizējot korporatīvi, programmu var pieskaņot uzņēmuma specifikai un vajadzībām.

Treneris: Imants Šmits

Pieredzējis, enerģisks un iedvesmojošs pārdošanas praktiķis, pārdošanas treneris un komandu līderis ar spēju uzrunāt un aizraut arī Z paaudzi.

Vada pārdošanas kursus dažāda līmeņa pārdošanas speciālistiem un pārdošanas komandu vadītājiem.

Izglītība:

Projektu vadība ar Agile, Kanban, Scrum un Lean Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskolā RISEBA
Mārketinga un tirdzniecības vadītāja kvalifikācija Biznesa augstskolā Turība
Profesionālā pieredze:

TET mazumtirdzniecības daļas direktors, digitālās transformācijas biznesa pārmaiņu vadības līderis, apmācību vadītājs;
MK Trade apmācību vadītājs, pārdevējs, konsultants.

Pieteikties

Vārds*
Tālrunis*
E-pasts*
Komentāri

Saistošie tēmas tuvākie notikumi

Individuālās konsultācijas

Funkciju audits
FORCEO
Organizācijas funkciju audits ir komplekss un uz ekspertu kompetenci balstīts novērtēšanas process, kura ietvaros uzņēmuma īpašnieki, padome vai valde iegūst strukturētas atbildes uz ...
Stratēģiskās plānošanas moderēšana
FORCEO
Stratēģiskā plānošana ir pasākumu kopums, kas vērsts uz vienošanos par uzņēmumā sasniedzamajiem mērķiem. It kā vienkārši, tomēr mūsu pieredze rāda, ka šādam darbam ir būtiskas nianses un ir reizes, kad ir vērts veikt pirmssagatavošanos un ...
Kā vadīt savas un citu emocijas?
Komercizglītības centrs | KIC
Kā būt empātiskam un kā rīkoties emocionāli pārsātinātās situācijās. Praktisko psihoterapeitu un vadības konsultantu supervīzijas, lai treneru savu reakciju, uztveri un paradumus komunikācija ar grūtajiem klientiem, kolēģiem, ģimeni un sevi.
Kā vadīt biznesu digitālajā laikmetā?
Komercizglītības centrs | KIC
Konsultācijas par digitālo transformāciju un biznesa pielāgošanu, stratēģija, digitālais mārketings, pārdošana, procesu digitalizācija, datu drošība u.c.
Vides pārvaldības standarts ISO 14001
Leilands un Putnis
Uzzini, kā izveidot un ieviest vides pārvaldības sistēmu organizācijā, kas nodrošina tās darbības atbilstību likumdošanas prasībām, un liecina par organizācijas spēju pielāgoties mūsdienu vides aizsardzības tendencēm.
Kvalitātes vadība un tās ieviešana
Leilands un Putnis
Kā ieviest un uzturēt piemērotākos kvalitātes vadības risinājumus atbilstoši organizācijas darbības jomai, vajadzībām un iespējām?