Kurss-Darbinieku-atlase-musdienas-Sandra-Liepa-2
Komercizglītības centrs | KIC
15.novembris, 2023
275.00 +PVN
8 stundas
Klātienē
67 240 562
Komercizglītības centrs | KIC
67 240 562
Komunikācijas pamati | Klientu pieredze. Saskarsme. Emocijas.
15.novembris, 2023
8 stundas
Klātienē
275.00 +PVN

Unikāls kurss KIC treneres, klientu servisa izcilības praktiķes, Rimi Baltic LEAN ekspertes, kas saņēmusi arī Six Sigma Black Belt sertifikātu, Baibas Drēgeres – Vaivodes, vadībā saņemsiet pārbaudītas metodes un instrumentus, kas palīdzēs komunikācijā ar klientiem veidot pēc iespējas labāku klientu pieredzi.

Uzzināsiet, kā noturēt nemainīgi augsta līmeņa servisu un kā komunikācija var palīdzēt novērst kļūdas un no defekta izveidot efektu. No labās prakses elementiem līdz klientu apkalpošanas situācijām, komunikācijas veidošanai un ierobežojošajām pārliecībām – mūsdienīgi un pēc būtības!

Programma:
Labas klientu pieredzes elementi:
• Ko sevī ietver klientu pieredze?
• 8 principi labas klientu pieredzes nodrošināšanai.
• Ierobežojošās pārliecības darbā ar klientiem. No “visi klienti ir dusmīgi” līdz “es neesmu radīts pārdošanai”.
Veiksmīgas un patīkamas komunikācijas veidošana:
• Strukturēta komunikācija. Skaidra, uz rezultātu orientēta, mērķtiecīgi vadīta.
• Verbālā un neverbālā komunikācija saskarsmē ar klientu. Kā mūs uztver un kā to varam mainīt?
• Klausīšanās līmeņi, aktīvas klausīšanās principi. Kā tos izmantot sarunās, lai sasniegtu vēlamo rezultātu?
• Atvērto un slēgto jautājumu uzdošana. Kā izzināt klienta situāciju un nonākt līdz kopīgam risinājumam?
• Balss tonis sarunās ar klientiem. Praktiski uzdevumi savas balss treniņam.
• Pozitīvas valodas lietošana. Atslēgas vārdi patīkamas saskarsmes radīšanai.
• Empātijas un emocionālās inteliģences nozīme komunikācijā. Īsi par mūsdienu must-have – kā regulēt savas un citu emocijas?
• Biežākās kļūdas komunikācijas procesā. No domāšanas klientu vietā līdz komunikācijas trūkumam, proaktīvai gaidīšanai u.c.

Dalības maksa: 275 EUR + PVN
Piesakoties mēnesi pirms saņem -10% atlaidi!

🖋Lai pieteiktos, lūdzu, sazinieties – kic@kic.lv

Vairāk par kursu šeit

Pieteikties

Vārds*
Tālrunis*
E-pasts*
Komentāri

Saistošie tēmas tuvākie notikumi

Klātienē
26.septembris, 2023 (otrdien)
Pārliecinoša uzstāšanās un ideju pārdošana ©
TRIVIUMS
Lai prezentācija būtu pārliecinoša, tai jābūt mērķtiecīgai un strukturētai. Ir jāievēro zināmi nosacījumi savā stājā, ķermeņa valodā un runas veidā. Taču reizēm notiek tā, ka, pat rūpīgi gatavojoties un ievērojot šos priekšrakstus, mēs jūtamies ne savā ādā, un šķiet, ka klausītāji teiktajam tā īsti nenotic. Taču kāds cits, gluži “nepareizs” runātājs aizrauj, iedvesmo un pārliecina. Kāpēc tā?
12 stundas
495.00 +PVN
Klātienē
28.septembris, 2023 (ceturtdien)
Projektu vadīšanas pamati
Komercizglītības centrs | KIC
Iesaki savam projektu vadītājam! Projektu vadības esence ikdienas efektivitātei jeb pieprasītākais projektu vadības pamatu kurss – no projekta definēšanas līdz riskiem līdz projektu vadītāja kompetencēm – reāli piemēri, pieredze un prakse.
16 stundas
499.00 +PVN
Klātienē
3.oktobris, 2023 (otrdien)
Efektīvs darbs ar klientu pa tālruni
TRIVIUMS
Klientu apkalpošana pa tālruni prasa īpašu uzmanību un empātiju, lai mēs varētu sniegt izcilu servisu, neatkarīgi no sarunas tēmas un emocionālās intensitātes – vai tā ir informatīva, klientam palīdzoša vai par klienta neizpildītajām saistībām atgādinoša. Šis kurss piedāvā dziļāk izpētīt uz klientu orientētu servisu, fokusējoties uz telekomunikācijas specifiku.
6 stundas
210.00 +PVN
Klātienē
4.oktobris, 2023 (trešdien)
Vadītājs un vadītprasme
Komercizglītības centrs | KIC
Latvijā pieprasītākais vadītprasmju pamatu kurss. Svarīgākais, kas jāzina jaunam vadītājam, vadītājam, kas pa tādu kļuvis parādot sevi kā izcilu speciālistu vai nesen nodibinājuši savu uzņēmumu. Būtiskākais vadītāja arsenāls 2 dienu treniņā – no izaicinājumiem vadītāja lomā, personības iezīmēm un ierobežojumiem līdz līderībai, emocionālajai inteliģencei, konfliktu risināšanai, motivācijai.
16 stundas
499.00 +PVN
Klātienē
10.oktobris, 2023 (otrdien)
Projektu vadīšanas meistarklase | Sagatavošanās IPMA sertifikācijai
Komercizglītības centrs | KIC
Izcila pieredze kopā ar pasaules klases projektu vadības ekspertu Ivaru Ruņģi. Intensīvs 5 dienu triecienkurss projektu vadībā, kas pieredzējušiem projektu vadītājiem ļaus pāriet nākamajā profesionalitātes līmenī, kā arī sagatavoties starptautiskajai IPMA sertifikācijai. No projektu vadības aspektiem, riskiem, organizācijas reālajā praksē līdz kompetenču stiprināšanai praktiķa vadībā.
40 stundas
1,380.00 +PVN
Tiešsaistē
11.oktobris, 2023 (trešdien)
Agile pieeja procesu vadībā. Saprast + Izmantot
TRIVIUMS
Kas patiesībā ir Agile? Vai tā ir teorija, filozofija vai praktiska metode, kas dod reālus uzlabojumus? Kad un kā to pielietot? Vai tā der ikvienam uzņēmumam un organizācijai? Vai tās ieviešanā pastāv riski un kādi tie ir?Aicinām gūt atbildes uz šiem un vēl citiem jautājumiem, apmeklējot kursu “Agile pieeja procesu vadībā”!
6 stundas
295.00 +PVN

Individuālās konsultācijas

Funkciju audits
FORCEO
Organizācijas funkciju audits ir komplekss un uz ekspertu kompetenci balstīts novērtēšanas process, kura ietvaros uzņēmuma īpašnieki, padome vai valde iegūst strukturētas atbildes uz ...
Stratēģiskās plānošanas moderēšana
FORCEO
Stratēģiskā plānošana ir pasākumu kopums, kas vērsts uz vienošanos par uzņēmumā sasniedzamajiem mērķiem. It kā vienkārši, tomēr mūsu pieredze rāda, ka šādam darbam ir būtiskas nianses un ir reizes, kad ir vērts veikt pirmssagatavošanos un ...
Kā vadīt savas un citu emocijas?
Komercizglītības centrs | KIC
Kā būt empātiskam un kā rīkoties emocionāli pārsātinātās situācijās. Praktisko psihoterapeitu un vadības konsultantu supervīzijas, lai treneru savu reakciju, uztveri un paradumus komunikācija ar grūtajiem klientiem, kolēģiem, ģimeni un sevi.
Kā vadīt biznesu digitālajā laikmetā?
Komercizglītības centrs | KIC
Konsultācijas par digitālo transformāciju un biznesa pielāgošanu, stratēģija, digitālais mārketings, pārdošana, procesu digitalizācija, datu drošība u.c.
Vides pārvaldības standarts ISO 14001
Leilands un Putnis
Uzzini, kā izveidot un ieviest vides pārvaldības sistēmu organizācijā, kas nodrošina tās darbības atbilstību likumdošanas prasībām, un liecina par organizācijas spēju pielāgoties mūsdienu vides aizsardzības tendencēm.
Kvalitātes vadība un tās ieviešana
Leilands un Putnis
Kā ieviest un uzturēt piemērotākos kvalitātes vadības risinājumus atbilstoši organizācijas darbības jomai, vajadzībām un iespējām?