

Unikāls kurss KIC treneres, klientu servisa izcilības praktiķes, Rimi Baltic LEAN ekspertes, kas saņēmusi arī Six Sigma Black Belt sertifikātu, Baibas Drēgeres – Vaivodes, vadībā saņemsiet pārbaudītas metodes un instrumentus, kas palīdzēs komunikācijā ar klientiem veidot pēc iespējas labāku klientu pieredzi.
Uzzināsiet, kā noturēt nemainīgi augsta līmeņa servisu un kā komunikācija var palīdzēt novērst kļūdas un no defekta izveidot efektu. No labās prakses elementiem līdz klientu apkalpošanas situācijām, komunikācijas veidošanai un ierobežojošajām pārliecībām – mūsdienīgi un pēc būtības!
Programma:
Labas klientu pieredzes elementi:
• Ko sevī ietver klientu pieredze?
• 8 principi labas klientu pieredzes nodrošināšanai.
• Ierobežojošās pārliecības darbā ar klientiem. No “visi klienti ir dusmīgi” līdz “es neesmu radīts pārdošanai”.
Veiksmīgas un patīkamas komunikācijas veidošana:
• Strukturēta komunikācija. Skaidra, uz rezultātu orientēta, mērķtiecīgi vadīta.
• Verbālā un neverbālā komunikācija saskarsmē ar klientu. Kā mūs uztver un kā to varam mainīt?
• Klausīšanās līmeņi, aktīvas klausīšanās principi. Kā tos izmantot sarunās, lai sasniegtu vēlamo rezultātu?
• Atvērto un slēgto jautājumu uzdošana. Kā izzināt klienta situāciju un nonākt līdz kopīgam risinājumam?
• Balss tonis sarunās ar klientiem. Praktiski uzdevumi savas balss treniņam.
• Pozitīvas valodas lietošana. Atslēgas vārdi patīkamas saskarsmes radīšanai.
• Empātijas un emocionālās inteliģences nozīme komunikācijā. Īsi par mūsdienu must-have – kā regulēt savas un citu emocijas?
• Biežākās kļūdas komunikācijas procesā. No domāšanas klientu vietā līdz komunikācijas trūkumam, proaktīvai gaidīšanai u.c.
Dalības maksa: 275 EUR + PVN
Piesakoties mēnesi pirms saņem -10% atlaidi!
🖋Lai pieteiktos, lūdzu, sazinieties – kic@kic.lv
Pieteikties
Saistošie tēmas tuvākie notikumi
Individuālās konsultācijas