jolanta-cihanovica-vaditaja-abc-2limenis
TRIVIUMS
420.00 +PVN
13 stundas
Tiešsaistē
+371 67282219
TRIVIUMS
+371 67282219
Efektīva vadītāja ABC (II līmenis)
13 stundas
Tiešsaistē
420.00 +PVN

Darbs ar cilvēkiem šodienas vadītājiem piedāvā arvien jaunus izaicinājumus. Tehnoloģiju attīstība, globalizācija, nošķirtība, nemitīgās pārmaiņas un darbinieku deficīts ir tikai daži no tiem. Līdz ar to vadītāju prasmju attīstība kļūst par nepieciešamu un nepārtrauktu procesu.

Kas motivē šodienas darbinieku? Kādi ir vadītājam pieejamie rīki? Kā uzturēt augstu komandas enerģijas līmeni un fokusu? Kā vadīt neskaidrības un nemitīgu pārmaiņu apstākļos?

Aicinām meklēt atbildes kursā “Efektīva vadītāja ABC (II līmenis)”!

Kursa mērķis: Sniegt dalībniekiem padziļinātas zināšanas un praktiskas iemaņas efektīvai darbinieku vadīšanai šodienas apstākļos.

Ieguvumi:

  • instrumenti produktīvākai komunikācijai ar darbinieku;
  • zināšanas par vadītāja lomu un iespējām savas komandas sadarbības veicināšanā;
  • labāka prasme darbinieku vadīšanai neskaidrības un pārmaiņu apstākļos;
  • konkrēti rīcības scenāriji dažādām, tai skaitā sarežģītām, situācijām ikdienas darbā.

Ilgums: 4 x 3 stundas

Darba metode: aktīva un interaktīva darba forma; kursā daudz diskusiju, praktisku vingrinājumu un uzdevumu, kuru analīzes gaitā dalībnieki gūs teorētisko ieskatu katrā no tēmām. Dalībnieki aicināti dalīties ar savām situācijām un, apzinot labākās prakses,  kopīgi meklēt dažādus risinājumus un iespējas.

Dalībnieku aktīva iesaiste ir priekšnoteikums veiksmīgai mācību norisei!

Mērķauditorija: Vidējā līmeņa vadītāji ar pieredzi un pamata zināšanām darbinieku vadīšanā.

PROGRAMMA:

Kursa pirmajā daļā runāsim par pārmaiņu kontekstu, lomu maiņu un nosacījumiem izcila rezultāta sasniegšanai. Runāsim par Emocionālo inteliģenci komandas vadībā un praktizēsim noderīgus komunikācijas rīkus.

Kursa otrajā daļā meklēsim risinājumus dažādām sarežģītām, nestandarta situācijām vadītāja darba ikdienā, kā arī runāsim par labbūtības un mentālās higiēnas jautājumiem.

1.sesija (3h)

Ievads. VUCA pasaule un vadība neskaidrības apstākļos:

  • VUCA koncepts, līderība un vadība VUCA apstākļos.
  • Vadītāja un darbinieka lomas jaunajā pasaulē.
  • Kas ir nepieciešams darbiniekam, vadītājam un komandai, lai būtu efektīviem VUCA pasaulē.

Pārmaiņu vadība:

  • Kā cilvēki uztver pārmaiņas, kas viņiem palīdz un kas kavē tās pieņemt.
  • Kā pamanīt nepieciešamību cilvēkus atbalstīt pārmaiņu procesā, un atbilstošu stratēģiju pielietošana.
  • Vadītāja loma un rīki pārmaiņu vadībā.
  • Kā virzīt darbinieku uz attīstību.

2.sesija (3h):

Emocionālā inteliģence vadītāja darbā:

  • Emocijas mūsu dzīvē. Kas ir emocionālā inteliģence un tās pamatprincipi.
  • Ko mums stāsta emocijas, to ietekme uz darba kvalitāti un ko ar tām darīt.
  • Emociju uztvere un izrādīšana darbā. Emocionāli inteliģents vadītājs, kolēģis, darbinieks. Emocionāli inteliģenta komanda.

3.sesija (3 h):

Sarežģītas sarunas un vadītāja komunikācija. Darbs ar dalībnieku situācijām.

  • 21.gadsimtes atgriezeniskā saite.
  • Konfliktu risināšana.
  • Sarunas par naudu.
  • Sarunas par motivāciju.
  • Toksiskā uzvedība un sarunas par to.
  • Kā sarunā praktiski savienot stingrību un cilvēciskumu.

4.sesija (3 h):

Resursu atjaunošana un pašmotivācija.

  • Vadītāja un darbinieka labbūtība un dzīves un darba līdzsvars.
  • Resursu atjaunošana un mentāla higiēna.

Noslēgums, secinājumi un savstarpēja atgriezeniskā saite

Tiešsaistes seminārs notiks ZOOM vietnē. Nodrošiniet datoru ar labu interneta pieslēgumu, kameru, austiņām un mikrofonu. Tiešsaistes links jums tiks nosūtīts e-pastā.

Realizējot korporatīvi, programmu var pieskaņot uzņēmuma specifikai un vajadzībām.

Informēt par plānoto datumu

Notikums tiek drīzumā plānots. Ja vēlaties, lai mēs informējam par plānoto norises datumu, atsūtiet savus kontaktus.

Vārds*
Tālrunis*
E-pasts*
Komentāri

Saistošie tēmas tuvākie notikumi

Tiešsaistē
27.marts, 2023 (pirmdien)
6 būtiskas rīcības komandu vadītājiem
FranklinCovey Latvia
Palīdzi vadītājiem gūt panākumus savā lomā, attīstot prasmes, kas ir fundamentālas efektīvai komandas vadībai. Šis treniņš ir ideāli piemērots gan jaunajiem vadītājiem, kuri vēlas veikt veiksmīgu pāreju no rezultātu sasniegšanas individuālā līmenī uz efektīvu komandas vadīšanu, gan arī jau pieredzējušiem vadītājiem, kuri meklē praktiskus un pārbaudītus padomus, kā efektīvi vadīt savas komandas.
9 stundas
440.00 +PVN
Klātienē
18.maijs, 2023 (ceturtdien)
Līderības prasmju attīstības programma
TRIVIUMS
Kurss visu līmeņu vadītājiem, speciālistiem, kam nepieciešams attīstīt un nostiprināt līderības un komandas vadības kompetences.
12 stundas
420.00 +PVN
Klātienē
20.aprīlis, 2023 (ceturtdien)
Ievads ilgtspējā & ESG. Galvenie jēdzieni, koncepti, to nozīme
TRIVIUMS
Uzņēmuma laba pārvaldība, kā arī atbildība pret vidi un sabiedrību (jeb ESG) šodienas ģeopolitisko notikumu un straujo klimata pārmaiņu notikumu kontekstā ir kļuvis teju izšķirošs biznesa veiksmes faktors. Ir sācies jauns – ilgtspējīgas un atbildīgas ekonomikas – laikmets, kurā ilgtspējīga biznesa darbība nu ir būtiska konkurētspējas priekšrocība.
2 stundas
110.00 +PVN
Tiešsaistē
13.marts, 2023 (pirmdien)
Galvassāpes: mīti un patiesības
TRIVIUMS
Šķiet, ka lielākajai daļai cilvēku kaut reizi dzīvē ir sāpējusi galva. Pēc jaunākajiem Latvijas iedzīvotāju paraduma pētījuma datiem 45% cilvēku ir sūdzības par galvassāpēm dažādu iemeslu dēļ. Daļai cilvēku galvassāpes mēdz būt pat tik spēcīgas, ka īslaicīgi rada darba nespēju un kopumā ievērojami pasliktina dzīves kvalitāti. Vienas no pasaulē biežāk sastopamajām galvassāpēm ir migrēna.
1 stundas
50.00 +PVN
Klātienē
15.februāris, 2023 (trešdien)
Dizaina domāšana. JAUNUMS
TRIVIUMS
Dizaina domāšana ir ieguvusi milzīgu popularitāti pasaules veiksmīgāko uzņēmumu vidū. Google, Apple, Siemens, Lufthansa, General Eletric ir tikai daži no uzņēmumiem, kuri šo pieeju izmanto gan jaunu produktu un pakalpojumu izstrādei, gan iekšējo procesu uzlabošanai.
6 stundas
295.00 +PVN
Klātienē
9.marts, 2023 (ceturtdien)
Efektīvs darbs ar klientu pa tālruni
TRIVIUMS
Klientu apkalpošana pa tālruni prasa īpašu uzmanību un empātiju, lai mēs varētu sniegt izcilu servisu, neatkarīgi no sarunas tēmas un emocionālās intensitātes – vai tā ir informatīva, klientam palīdzoša vai par klienta neizpildītajām saistībām atgādinoša. Šis kurss piedāvā dziļāk izpētīt uz klientu orientētu servisu, fokusējoties uz telekomunikācijas specifiku.
6 stundas
210.00 +PVN

Individuālās konsultācijas

Pieteikšanās līdz: 30. septembra, 2023
Funkciju audits
FORCEO
Organizācijas funkciju audits ir komplekss un uz ekspertu kompetenci balstīts novērtēšanas process, kura ietvaros uzņēmuma īpašnieki, padome vai valde iegūst strukturētas atbildes uz ...
Pieteikšanās līdz: 29. decembra, 2022
Stratēģiskās plānošanas moderēšana
FORCEO
Stratēģiskā plānošana ir pasākumu kopums, kas vērsts uz vienošanos par uzņēmumā sasniedzamajiem mērķiem. It kā vienkārši, tomēr mūsu pieredze rāda, ka šādam darbam ir būtiskas nianses un ir reizes, kad ir vērts veikt pirmssagatavošanos un ...
Pieteikšanās līdz: 26. februāra, 2021
Kā vadīt savas un citu emocijas?
Komercizglītības centrs (KIC)
Kā būt empātiskam un kā rīkoties emocionāli pārsātinātās situācijās. Praktisko psihoterapeitu un vadības konsultantu supervīzijas, lai treneru savu reakciju, uztveri un paradumus komunikācija ar grūtajiem klientiem, kolēģiem, ģimeni un sevi.
Pieteikšanās līdz: 31. marta, 2021
Kā vadīt biznesu digitālajā laikmetā?
Komercizglītības centrs (KIC)
Konsultācijas par digitālo transformāciju un biznesa pielāgošanu, stratēģija, digitālais mārketings, pārdošana, procesu digitalizācija, datu drošība u.c.
Pieteikšanās līdz: 30. decembra, 2023
Vides pārvaldības standarts ISO 14001
Leilands un Putnis
Uzzini, kā izveidot un ieviest vides pārvaldības sistēmu organizācijā, kas nodrošina tās darbības atbilstību likumdošanas prasībām, un liecina par organizācijas spēju pielāgoties mūsdienu vides aizsardzības tendencēm.
Pieteikšanās līdz: 10. februāra, 2023
Kvalitātes vadība un tās ieviešana
Leilands un Putnis
Kā ieviest un uzturēt piemērotākos kvalitātes vadības risinājumus atbilstoši organizācijas darbības jomai, vajadzībām un iespējām?