

Dizaina domāšana ir universāla pieeja ar plašu pielietošanas potenciālu jaunu un uzlabotu risinājumu meklēšanā. Divu dienu praktiskā treniņā saņemsiet rīku komplektu un iemaņas, lai organizētu procesus un izmantotu metodes, kas stiprina neierobežotu radošumu, vienlaikus radot konstruktīvi racionālus rezultātus. Process dod neskaitāmas iespējas vairot idejas un pieejamo izvēļu loku, un tajā pašā laikā arī piespiež apzināto izvēļu loku sašaurināt līdz biznesam racionālākajai izvēlei.
Dizaina domāšana vienlaicīgi ir gan instrumentu komplekts, gan arī domāšanas veids, kas manifestē jaunas vērtības radīšanu. Šīs filozofijas centrā atrodas cilvēks un vērtība, kas ļauj arī biznesa kontekstā vairot pievienoto vērtību. Tikai vērtība lietotājiem ir izšķirošais kritērijs, kas noteiks produkta vai pakalpojuma dzīvotspēju. Tāpat tieši pievienotā vērtība procesa dalībniekiem ir tas panākumu faktors, kas atvieglos jebkuru izmaiņu ieviešanas ciklu.
Dizaina domāšana tiek pielietota jaunu produktu izstrādē, produktu uzlabošanā, uzņēmuma procesu uzlabošanā, kā arī komandas saliedēšanā.
MĒRĶAUDITORIJA
Profesionāļi, kas vēlas izmēģināt un izprast pasaulē augstu novērtētu metodi, lai uzlabotu un izstrādātu jaunus produktus, procesus, kā arī meklētu jaunas, radošas pieejas esošo problēmu risināšanai.
PROGRAMMA
- Dizaina domāšanas filozofija
- Dizaina domāšanas būtiskākie jēdzieni, to nozīme
- Problēmas identificēšanas aktivitātes
- Dizaina domāšanas procesa pārskats: 8 dizaina domāšanas procesa soļi
- Praktiskie uzdevumi katrā no dizaina domāšanas posmiem
- Stāstu stāstīšanas nozīme un iesaiste dizaina domāšanā
IEGUVUMI
Ieguvumi uzņēmumam:
- Izaugsme un jaunas iespējas
- Pozīcijas nostiprināšana
- Saiknes ar klientu stiprināšana
- Iekšējo uzņēmuma saišu stiprināšana
- Jaunas vērtības radīšana
- Jaunas nišas atklāšana
- Jauna tirgus izveidošana
Ieguvumi risinājumam:
- Cilvēku un vajadzību centrēta uzmanība
- Ieguvumu un vajadzību izpratne
- Patiesas vērtības iesakņošanās lēmumu pieņemšanā
- Neierobežotas iespējas caur radošo potenciālu
- Skaidri racionālie un biznesa orientēti kritēriji
- Nepārtraukta atgriezeniskā saite
Ieguvumi dalībniekiem:
- Iesaiste
- Radošums
- Izgudrojumi
- Motivācija
MĀCĪBU PROCESS:
Piedaloties šajā kursā, dalībnieki varēs iepazīties un labāk izprast dizaina domāšanas filozofiju un būtiskākos jēdzienus, kā arī dizaina domāšanas procesus un tā soļus. Kursa praktisko aktivitāšu ietvaros dalībnieki piedalīsies simulētā dizaina domāšanas procesā, risinot izvēlēto problēmu.
Pēc kursa beigām dalībniekiem būs ieskats un praktiska pieredze dizaina domāšanas procesā.
ATSAUKSMES
- Zanes pieredze lielu IT uzņēmumu vadības pozīcijās un praktiskie piemēri iedod kopēju pārliecību, ka tas radošums, kas parādās metodēs, fantastiski iet kopā ar rezultātos orientētu pieeju. Tas ir tas, ko meklēju!
- Aktīva, atvērta un uz dalībnieku vajadzībām orientēta trenere. Enerģija plūst no visām pusēm ????
- Izskaidroja man fantastisku, plaši pielietojamu rīku, ka līdz šim bijis tikai trendīgs vārds, bet nu ir ikdienas elements.
- Iesaku! Vienkārši, skaidri un pielietojami!
Trenere: Zane Segruma
Pieredze: Ekspertei ir vairāk kā 20 gadu pieredze IT industrijā, kur prakse gūta projektu un servisu vadības lomās. Pēdējo gadu pieredze un darbības joma saistās ar Agile metožu ieviešanu, pārmaiņu vadību, kā arī izaugsmes stratēģijas realizēšanu uzņēmumā Accenture Latvia. Dizaina domāšana un vērtības orientētu pakalpojumu ieviešana globālā mērogā ir neatņemama sastāvdaļa darbam, ko Zane ir organizējusi.
Izglītība: Maģistra grāds vadībzinībās (EMBA, Rīgas Ekonomikas augstskola), bakalaura grāds datorzinātnē (Latvijas Universitāte). Sertificēta Agile speciāliste: Certified Product Ower, Certified Scrum Master, Certified Agile Leadership I, Certified SAF5 Program Consultant. Sertificēta Dizaina domāšanas speciāliste: Advanced Design Thinking Certificate by IDEO U.
Pieeja: Savā pieredzē neskaitāmas reizes bijusi lieciniece lieliskām iniciatīvām un idejām, kas tā arī nav spējušas sasniegt savu potenciālu tādēļ, ka ir sekojušas nepareiziem mērķiem un izejot no vērtību ierobežojošiem vadmotīviem. Tajā pašā laikā arvien biežāk dzirdam par pārsteidzošām idejām un projektiem, kas atrod savu vietu tirgū un skaidri spēj definēt vērtību, ko tās rada klientiem. “Uzskatu, ka vērtības noteikšana un nepārtraukta validācija ir galvenais, kam ir jāpievērš uzmanība jebkurā izmaiņu procesā!”
Informēt par plānoto datumu
Notikums tiek drīzumā plānots. Ja vēlaties, lai mēs informējam par plānoto norises datumu, atsūtiet savus kontaktus.
Saistošie tēmas tuvākie notikumi
Individuālās konsultācijas