KIC.LV-FB-event-photo-92
Komercizglītības centrs (KIC)
250.00 +PVN
7 stundas
Tiešsaistē
+371 67 24 05 62
Komercizglītības centrs (KIC)
+371 67 24 05 62
Darbinieku atlase mūsdienās
7 stundas
Tiešsaistē
250.00 +PVN

Kā ieraudzīt un apzināt to, kas ir acīmredzams? Kā atrast un nosargāt dārgāko resursu – cilvēku? Kā atrast atbilstošāko darbinieku un veidot labas attiecības kopš pirmajiem saskarsmes mirkļiem? Kāpēc ir svarīgi nepieciešamības gadījumā darba attiecības izbeigt abpusēji cieņpilni? Nianses ietekmē būtisko.

MĒRĶAUDITORIJA:

  • Darbinieki, kam jārealizē atlases, darbā ievadīšanas un darba attiecību pārtraukšanas procesi.
  • Vadītāji un darbinieki, kam jāvada atlases intervijas.

Programma
Procesa soļi no vakances rašanās brīža līdz pārbaudes laika beigām
o Darba tirgus situācija un darbinieku pieejamība
o Esošo resursu racionāla pārstrukturizēšana, lai samazinātu atlases laiku un izmaksas
o Vēlamā atlases veida izvēles pamatojums
o Sludinājuma izveide atbilstoši vēlamā kandidāta piesaistei un atbilstoši likuma prasībām
o CV “slēptās” informācijas nolasīšanas iespējas
o Atlases rezultātu paziņošana
Retāk pieminētās lietas
o Organizācijas kultūras ietekme uz atlases procesu
o Atlase kā mārketinga “instruments”
o Nedaudz par vērtībām un psiholoģisko “saderību”
o Likuma prasības un datu aizsardzības regula
Dažādu atlases interviju veidi un to sekmīga novadīšana
o Prasme “dzirdēt” kandidātu
o Atlases interviju veidi, to mērķis un sagaidāmais iznākums
o Attālinātās intervijas
o Kandidātu novērtēšanas nepieciešamība un nozīme
o Kandidātu novērtēšanas metodes un to uzticamība
o Atsauksmes, kurām var uzticēties un datu aizsardzība
Jauno darbinieku darbā ievadīšanas (on-boardig) procesa nozīme, vadītāja atbildība
o Vadītāja galvenie uzdevumi darbinieku pārbaudes laikā
o Pārbaudes laika sekas – prakse un likumdošana
Darba attiecību pārtraukšanas nianses
o “Mazāk sāpīga” komunikācija ar darbinieku
o Aprūpētais uzteikums
o Ja darbinieks vēlas atgriezties …

Seminārs, kurā pasniedzējas stāstītais tiks papildināts ar piemēriem, dalībnieki aktīvi darbosies, pildot dažādus praktiskus uzdevumus gan individuāli, gan grupās. Vēlams sagatavot gadījumus vai problēmjautājumus no iepriekšējās pieredzes.

Atsauksmes

  • Darbs ir izcili paveikts!
  • Ļoti interesanti pastāsta par aktuālo tēmu, sniedz labus un uzskatāmus piemērus, atbild uzjautājumiem, precizē vai uzdotais uzdevums ir skaidrs.
  • Nosvērti un akurāti pasniedz semināru- viegli uztvert.
  • Ļoti atsaucīga un atbild uz visiem jautājumiem.
  • Atsvaidzināju atmiņā teoriju, uzzināju par jautājumiem, ko tomēr nedrīkst uzdot darba intervijās, un darbinieka profilā noteikti prasīšu norādi, uz ko cilvēks orientēts, nevis tikai kompetences.
  • Saziņa nevis čatā, kā tas visur notiek, bet tiešām bija sajūta, ka esmu seminārā klātienē.
  • Noderīgs materiāls, tēma ļoti aktuāla.

Treniņu vadīs: KIC trenere Sandra Liepa

Personāla attīstības, motivācijas un darba izpildes vadīšanas eksperte, kas apvieno inovatīvas vadības un cilvēku psiholoģijas aspektus izcilas darbinieku pieredzes radīšanā. Praktisko pieredzi guvusi vairāk kā 20 gadus vadot personāla attīstības un atlases funkcijas dažādu nozaru starptautiskos un vietēja kapitāla uzņēmumos: L-ekspresis, Cido Grupa, Latvijas Balzams, KPMG Baltics, Latvijas Kuģniecība, LPKS LATRAPS.

Izstrādājusi un vadījusi mācības un konsultācijas par darbinieku personīgās izaugsmes veicināšanu, darba izpildes vadīšanas, stratēģiju definēšanas, atalgojuma sistēmas izstrādes un darbinieku motivācijas jomām uzņēmumiem Valpro, Ventamonjaks serviss, Latvijas autoceļu uzturētājs, Latvijas valsts meži, DNB banka, HGF Rīga, LLKIC, Latvijas dzelzceļš, Latvijas valsts ceļi, u.c. KIC vadītāju profesionālās pilnveides programmā Biznesa Klase vada moduli „Darba izpildes vadīšana, darbinieku vadības un attīstības metodes”. Latvijā atzītākajā ražošanas vadīšanas programmā “Produktīva Ražošanas Vadīšana” vada moduli “Darbinieku vadīšana nepātrauktās uzlabošanas procesā.”

Izglītība: MBA grāds (RTU un Buskerud University College (Norvēģija) programma “Inovācijas un uzņēmējdarbība” 2020. gadā iegūta Psihologa – konsultanta kvalifikācija Sanktpēterburgas Geštalta Instutūta programmā “Praktiskie instrumenti un rīki Geštalta metodes izmantošanā” Ārējo sakaru struktūrvienības vadītāja kvalifikācija, Starptautiskās ekonomikās attiecības (LU) Maģistrs bioloģijā, bioķīmijā (LU). 2014. gadā iegūts Sanktpēterburgas psihologu, psihoterapeitu un treneru ģildes sertifikāts „Psiholoģiskā konsultēšana” (Krievija). 2008. gadā iegūts DiSC konsultanta sertifikāts (IPB Partners). 2012. gadā apgūta „Coach training program of International Coach Federation Approved Coach Specific Training Hours” programma (ACSTH). 2017. gadā ir ieguvusi Sanktpēterburgas Geštalt Institūta sertifikātu “Organizāciju konsultēšana” (7 dienu intensīvā mācību programma) . Praktizējošs, sertificēts biznesa un personīgās izaugsmes koučs

Dalībnieku atsauksmes:

  • Sarežģītas tēmas – viegli un interesanti izstāstītas.
  • Treneres pieredze uzņēmumos ļauj izdzīvot reālās situācijas
  • Patīk – caur praktiskiem uzdevumiem iesaista, liek domāt!
  • Veiksmīgi plānots darbs – ideju pilns, spēja iedziļināties klausītāju domās un idejās. Tā turpināt. Paldies!
  • Jūtama pieredzes “bagāža”.
  • Droša, pārzina tēmu, profesionāla.
  • Sniedz izcilu komplektu vadītājam darbam ar personālu.
  • Ļāva apzināties, kā es varu ietekmēt pārmaiņas.
  • Lika pašiem domāt, iesaistīties procesā.Ļoti patīkama un profesionāla pasniegšanas maniere.
  • Pārliecinoša apmācība.
  • Ļoti, ļoti labas un profesionāli novadītas apmācības.

Informēt par plānoto datumu

Notikums tiek drīzumā plānots. Ja vēlaties, lai mēs informējam par plānoto norises datumu, atsūtiet savus kontaktus.

Vārds*
Tālrunis*
E-pasts*
Komentāri

Saistošie tēmas tuvākie notikumi

Tiešsaistē
27.marts, 2023 (pirmdien)
6 būtiskas rīcības komandu vadītājiem
FranklinCovey Latvia
Palīdzi vadītājiem gūt panākumus savā lomā, attīstot prasmes, kas ir fundamentālas efektīvai komandas vadībai. Šis treniņš ir ideāli piemērots gan jaunajiem vadītājiem, kuri vēlas veikt veiksmīgu pāreju no rezultātu sasniegšanas individuālā līmenī uz efektīvu komandas vadīšanu, gan arī jau pieredzējušiem vadītājiem, kuri meklē praktiskus un pārbaudītus padomus, kā efektīvi vadīt savas komandas.
9 stundas
440.00 +PVN
Klātienē
18.maijs, 2023 (ceturtdien)
Līderības prasmju attīstības programma
TRIVIUMS
Kurss visu līmeņu vadītājiem, speciālistiem, kam nepieciešams attīstīt un nostiprināt līderības un komandas vadības kompetences.
12 stundas
420.00 +PVN
Klātienē
20.aprīlis, 2023 (ceturtdien)
Ievads ilgtspējā & ESG. Galvenie jēdzieni, koncepti, to nozīme
TRIVIUMS
Uzņēmuma laba pārvaldība, kā arī atbildība pret vidi un sabiedrību (jeb ESG) šodienas ģeopolitisko notikumu un straujo klimata pārmaiņu notikumu kontekstā ir kļuvis teju izšķirošs biznesa veiksmes faktors. Ir sācies jauns – ilgtspējīgas un atbildīgas ekonomikas – laikmets, kurā ilgtspējīga biznesa darbība nu ir būtiska konkurētspējas priekšrocība.
2 stundas
110.00 +PVN
Tiešsaistē
13.marts, 2023 (pirmdien)
Galvassāpes: mīti un patiesības
TRIVIUMS
Šķiet, ka lielākajai daļai cilvēku kaut reizi dzīvē ir sāpējusi galva. Pēc jaunākajiem Latvijas iedzīvotāju paraduma pētījuma datiem 45% cilvēku ir sūdzības par galvassāpēm dažādu iemeslu dēļ. Daļai cilvēku galvassāpes mēdz būt pat tik spēcīgas, ka īslaicīgi rada darba nespēju un kopumā ievērojami pasliktina dzīves kvalitāti. Vienas no pasaulē biežāk sastopamajām galvassāpēm ir migrēna.
1 stundas
50.00 +PVN
Klātienē
15.februāris, 2023 (trešdien)
Dizaina domāšana. JAUNUMS
TRIVIUMS
Dizaina domāšana ir ieguvusi milzīgu popularitāti pasaules veiksmīgāko uzņēmumu vidū. Google, Apple, Siemens, Lufthansa, General Eletric ir tikai daži no uzņēmumiem, kuri šo pieeju izmanto gan jaunu produktu un pakalpojumu izstrādei, gan iekšējo procesu uzlabošanai.
6 stundas
295.00 +PVN
Klātienē
9.marts, 2023 (ceturtdien)
Efektīvs darbs ar klientu pa tālruni
TRIVIUMS
Klientu apkalpošana pa tālruni prasa īpašu uzmanību un empātiju, lai mēs varētu sniegt izcilu servisu, neatkarīgi no sarunas tēmas un emocionālās intensitātes – vai tā ir informatīva, klientam palīdzoša vai par klienta neizpildītajām saistībām atgādinoša. Šis kurss piedāvā dziļāk izpētīt uz klientu orientētu servisu, fokusējoties uz telekomunikācijas specifiku.
6 stundas
210.00 +PVN

Individuālās konsultācijas

Pieteikšanās līdz: 30. septembra, 2023
Funkciju audits
FORCEO
Organizācijas funkciju audits ir komplekss un uz ekspertu kompetenci balstīts novērtēšanas process, kura ietvaros uzņēmuma īpašnieki, padome vai valde iegūst strukturētas atbildes uz ...
Pieteikšanās līdz: 29. decembra, 2022
Stratēģiskās plānošanas moderēšana
FORCEO
Stratēģiskā plānošana ir pasākumu kopums, kas vērsts uz vienošanos par uzņēmumā sasniedzamajiem mērķiem. It kā vienkārši, tomēr mūsu pieredze rāda, ka šādam darbam ir būtiskas nianses un ir reizes, kad ir vērts veikt pirmssagatavošanos un ...
Pieteikšanās līdz: 26. februāra, 2021
Kā vadīt savas un citu emocijas?
Komercizglītības centrs (KIC)
Kā būt empātiskam un kā rīkoties emocionāli pārsātinātās situācijās. Praktisko psihoterapeitu un vadības konsultantu supervīzijas, lai treneru savu reakciju, uztveri un paradumus komunikācija ar grūtajiem klientiem, kolēģiem, ģimeni un sevi.
Pieteikšanās līdz: 31. marta, 2021
Kā vadīt biznesu digitālajā laikmetā?
Komercizglītības centrs (KIC)
Konsultācijas par digitālo transformāciju un biznesa pielāgošanu, stratēģija, digitālais mārketings, pārdošana, procesu digitalizācija, datu drošība u.c.
Pieteikšanās līdz: 30. decembra, 2023
Vides pārvaldības standarts ISO 14001
Leilands un Putnis
Uzzini, kā izveidot un ieviest vides pārvaldības sistēmu organizācijā, kas nodrošina tās darbības atbilstību likumdošanas prasībām, un liecina par organizācijas spēju pielāgoties mūsdienu vides aizsardzības tendencēm.
Pieteikšanās līdz: 10. februāra, 2023
Kvalitātes vadība un tās ieviešana
Leilands un Putnis
Kā ieviest un uzturēt piemērotākos kvalitātes vadības risinājumus atbilstoši organizācijas darbības jomai, vajadzībām un iespējām?