darbinieku_sniegums
Komercizglītības centrs
225.00 +PVN
6 stundas
Tiešsaistē
+371 67 24 05 62
Komercizglītības centrs
+371 67 24 05 62
Darba snieguma vadīšana un attīstīšana ikdienā
6 stundas
Tiešsaistē
225.00 +PVN

Komandas/ struktūrvienības vadītāja galvenais uzdevums ir vadīt darbinieku darba sniegumu un sasniegumus ik dienu, lai tā rezultātā piepildītos visas organizācijas ieceres. Pārsteidzoši daudz vadītāju vēl joprojām labprātāk izvēlas “vadīt” procesus un iegrimt ikdienas operatīvos darbos, atstājot attīstības sarunas ar darbiniekiem kā atsevišķu kampaņveida pasākumu reizi gadā. Strauji mainīgajā un prasīgajā biznesa vidē darbinieku efektivitāte, iesaiste un labsajūta ir kritiski svarīgs resurss organizācijas veiksmes stāstam. Regulāras sarunas par darba sniegumu un veidiem, kā to attīstīt, stiprina šo resursu. Darbinieki aug caur to, ko viņi dara un piedzīvo.

Mērķauditorija:

vadītāji, kuri vēlas attīstīt darbiniekus caur darba snieguma attīstības sarunām ikdienā.

PROGRAMMA

Darba snieguma attīstības vadīšana.

  • Darba snieguma attīstības būtība un jēga, tendences dažādās biznesa jomās un amatu lomās.
  • Sagaidāmais rezultāts, ja darbinieki piedzīvo labu darba snieguma vadīšanu.
  • Iespējamās grūtības attīstības sarunās, vadītāja personīgās barjeras un atvērtība darīt/mēģināt.

Darba snieguma attīstības sarunas kā laba vadīšanas prakse.

  • Prasme novērot un analizēt darbinieka sniegumu un darba rezultātus atbilstoši viņu pieredzei un kompetencei.
  • Uz sasniegumiem orientēta, godīga un precīza attīstības sarunas vadīšana.
  • Kompetenču pilnveides un nākotnes attīstības plānošana, prasme runāt par to.

Vadītāja personība un nepieciešamās kompetences labai darbinieku snieguma vadīšanas praksei.

Mācību process

Mācības notiek interaktīvā attālinātā kursa formātā un tiek dalītas divās pēcpusdienās pēc attālinātā formāta labās prakses.

Mācībās vadītāji:

  • tiks aicināti apgūt labas darba snieguma attīstības sarunas pamatprincipus,
  • trenēs prasmi analizēt konkrēta darbinieka sniegumu un iespējamos individuālo sarunu scenārijus (ar dažādām pieejām),
  • plānos risinājumus darbinieka snieguma pilnveidei.

Dalībnieku atsauksmes

  • Ļoti labs kurss, praktiski, skaidri, par tēmu. Ļoti strukturēti un vienkārši par sarežģīto.
  • Klausoties kursu vadītājos, man ir svarīgi just, ka stāstītais nāk no pārbaudītas prakses, nevis no grāmatām. Priecājos, ka šis kurss bija piepildīts ar pieredzes stāstiem un piemēriem no dzīves 🙂 Paldies!
  • Labi saplānota un saturiski viegli uztverama prezentācija kā jau pedagoģijas meistaram, labs komunikācijas stils, tiek izceltas svarīgākās lietas un labi papildināts ar vērtīgām niansēm.
  • Ļoti pozitīvi, ļoti noderīgi augstākā līmeņa vadītājiem.
  • Ļoti patīkama pasniedzēja.
  • Apstiprināju kā labu to veidu, kādā esmu personīgi plānojis progresēt un papildu tam ieguvu zināšanas par to, ko noteikti vajag uzlabot, atliek tikai pielāgot uzņēmuma iekšējām vajadzībām un ieviest.
  • Ļoti patīkami dzirdēt reālus piemērus no dzīves.
  • Nebija viss kā pilnīgs jaunums, bet tas arī labi, jo šis kurss man palīdzēja salikt pa plauktiem to, kas šobrīd tiek praktizēts. Noteikti izmantošu iedoto shēmu lielajām gada pārrunām un centīšos kursā iegūtās atziņas aiznest saviem kolēģiem.
  • Jauns skatījums un idejas aktuālai tēmai.
  • Struktūra un forma darbinieku snieguma attīstīšanai; praktiski piemēri un labā prakse atzinībām un kritikai.
  • Kompetence, pasniegšanas stils un spēja turēt auditoriju – ļoti patika.
  • Praktiski, dzīvi un garšīgi!

Lektore: Sandra Lāce

Viena no pieredzējušākajām HR vides personībām.  

Pieredze personāla vadībā un darbinieku attīstībā kopš 1998. gada. Strādājusi vadošos amatos uzņēmumos Komercizglītības centrs, Hansabanka, DnB NORD Banka, ilgus gadus bijusi Swedbank Akadēmijas vadītāja Baltijā.

Konsultējusi un izstrādājusi attīstības risinājumus uzņēmumiem Latvijas Banka, Datakom, Rīgas siltums, LMT Retail & Logistics, CSDD, Bigbank, Firma L4, Tenax grupa, Valsts kanceleja, Palink, Sadales Tīkls, Latvijas Valsts Meži, Fight Consulting Group Ltd. u.c.

KIC augstākā līmeņa vadītāju programmas Biznesa Meistarklase trenere tēmā: Izaicinājumi personāla vadībā.

Izglītība:

  • Sertificēta supervizore (Tallinas Universitāte sadarbībā ar Institut fur Supervision Organisation Kommunikation (Vācija)).
  • Kognitīvi biheivorālās terapijas (KBT) psihoterapeite (Latvijas KBT asociācija sadarbībā ar  ODYSSEA International CBT Institute (Čehija)).
  • Augstākā izglītība matemātikā (LU) un profesionālā augstākā izglītība ekonomikā (LU).
  • Ieguvusi sertifikātu finanšu uzņēmuma personāla vadītāju mācībās Luksemburgā.
  • Latvijas Pieaugušo Izglītības apvienībā ieguvusi sertifikātu par profesionālo kompetenci pieaugušo izglītības pasniedzēja specialitātē.

Informēt par plānoto datumu

Notikums tiek drīzumā plānots. Ja vēlaties, lai mēs informējam par plānoto norises datumu, atsūtiet savus kontaktus.

Vārds*
Tālrunis*
E-pasts*
Komentāri

Saistošie tēmas tuvākie notikumi

Tiešsaistē
27.marts, 2023 (pirmdien)
6 būtiskas rīcības komandu vadītājiem
FranklinCovey Latvia
Palīdzi vadītājiem gūt panākumus savā lomā, attīstot prasmes, kas ir fundamentālas efektīvai komandas vadībai. Šis treniņš ir ideāli piemērots gan jaunajiem vadītājiem, kuri vēlas veikt veiksmīgu pāreju no rezultātu sasniegšanas individuālā līmenī uz efektīvu komandas vadīšanu, gan arī jau pieredzējušiem vadītājiem, kuri meklē praktiskus un pārbaudītus padomus, kā efektīvi vadīt savas komandas.
9 stundas
440.00 +PVN
Klātienē
18.maijs, 2023 (ceturtdien)
Līderības prasmju attīstības programma
TRIVIUMS
Kurss visu līmeņu vadītājiem, speciālistiem, kam nepieciešams attīstīt un nostiprināt līderības un komandas vadības kompetences.
12 stundas
420.00 +PVN
Klātienē
20.aprīlis, 2023 (ceturtdien)
Ievads ilgtspējā & ESG. Galvenie jēdzieni, koncepti, to nozīme
TRIVIUMS
Uzņēmuma laba pārvaldība, kā arī atbildība pret vidi un sabiedrību (jeb ESG) šodienas ģeopolitisko notikumu un straujo klimata pārmaiņu notikumu kontekstā ir kļuvis teju izšķirošs biznesa veiksmes faktors. Ir sācies jauns – ilgtspējīgas un atbildīgas ekonomikas – laikmets, kurā ilgtspējīga biznesa darbība nu ir būtiska konkurētspējas priekšrocība.
2 stundas
110.00 +PVN
Tiešsaistē
13.marts, 2023 (pirmdien)
Galvassāpes: mīti un patiesības
TRIVIUMS
Šķiet, ka lielākajai daļai cilvēku kaut reizi dzīvē ir sāpējusi galva. Pēc jaunākajiem Latvijas iedzīvotāju paraduma pētījuma datiem 45% cilvēku ir sūdzības par galvassāpēm dažādu iemeslu dēļ. Daļai cilvēku galvassāpes mēdz būt pat tik spēcīgas, ka īslaicīgi rada darba nespēju un kopumā ievērojami pasliktina dzīves kvalitāti. Vienas no pasaulē biežāk sastopamajām galvassāpēm ir migrēna.
1 stundas
50.00 +PVN
Klātienē
15.februāris, 2023 (trešdien)
Dizaina domāšana. JAUNUMS
TRIVIUMS
Dizaina domāšana ir ieguvusi milzīgu popularitāti pasaules veiksmīgāko uzņēmumu vidū. Google, Apple, Siemens, Lufthansa, General Eletric ir tikai daži no uzņēmumiem, kuri šo pieeju izmanto gan jaunu produktu un pakalpojumu izstrādei, gan iekšējo procesu uzlabošanai.
6 stundas
295.00 +PVN
Klātienē
9.marts, 2023 (ceturtdien)
Efektīvs darbs ar klientu pa tālruni
TRIVIUMS
Klientu apkalpošana pa tālruni prasa īpašu uzmanību un empātiju, lai mēs varētu sniegt izcilu servisu, neatkarīgi no sarunas tēmas un emocionālās intensitātes – vai tā ir informatīva, klientam palīdzoša vai par klienta neizpildītajām saistībām atgādinoša. Šis kurss piedāvā dziļāk izpētīt uz klientu orientētu servisu, fokusējoties uz telekomunikācijas specifiku.
6 stundas
210.00 +PVN

Individuālās konsultācijas

Pieteikšanās līdz: 30. septembra, 2023
Funkciju audits
FORCEO
Organizācijas funkciju audits ir komplekss un uz ekspertu kompetenci balstīts novērtēšanas process, kura ietvaros uzņēmuma īpašnieki, padome vai valde iegūst strukturētas atbildes uz ...
Pieteikšanās līdz: 29. decembra, 2022
Stratēģiskās plānošanas moderēšana
FORCEO
Stratēģiskā plānošana ir pasākumu kopums, kas vērsts uz vienošanos par uzņēmumā sasniedzamajiem mērķiem. It kā vienkārši, tomēr mūsu pieredze rāda, ka šādam darbam ir būtiskas nianses un ir reizes, kad ir vērts veikt pirmssagatavošanos un ...
Pieteikšanās līdz: 26. februāra, 2021
Kā vadīt savas un citu emocijas?
Komercizglītības centrs (KIC)
Kā būt empātiskam un kā rīkoties emocionāli pārsātinātās situācijās. Praktisko psihoterapeitu un vadības konsultantu supervīzijas, lai treneru savu reakciju, uztveri un paradumus komunikācija ar grūtajiem klientiem, kolēģiem, ģimeni un sevi.
Pieteikšanās līdz: 31. marta, 2021
Kā vadīt biznesu digitālajā laikmetā?
Komercizglītības centrs (KIC)
Konsultācijas par digitālo transformāciju un biznesa pielāgošanu, stratēģija, digitālais mārketings, pārdošana, procesu digitalizācija, datu drošība u.c.
Pieteikšanās līdz: 30. decembra, 2023
Vides pārvaldības standarts ISO 14001
Leilands un Putnis
Uzzini, kā izveidot un ieviest vides pārvaldības sistēmu organizācijā, kas nodrošina tās darbības atbilstību likumdošanas prasībām, un liecina par organizācijas spēju pielāgoties mūsdienu vides aizsardzības tendencēm.
Pieteikšanās līdz: 10. februāra, 2023
Kvalitātes vadība un tās ieviešana
Leilands un Putnis
Kā ieviest un uzturēt piemērotākos kvalitātes vadības risinājumus atbilstoši organizācijas darbības jomai, vajadzībām un iespējām?