Pārdošana #2. Tehnikas Meistariem
24. augusts , 2021
490.00 +PVN
16 stundas
Klātienē
+371 25758999
Master Training
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Master Training
Pārdošana #2. Tehnikas Meistariem

Kam:

Profesionāļiem, kuri pārdošanas tehnikas vēlas attīstīt padziļināti. Īpaši noderīgs proaktīvajiem (aģenti, pārstāvji, outbound telesales) un B2B pārdevējiem.  

Izaicinājums:

Drēbes nezinātājiem Pārdevēja dzīve šķiet vienkārša: smaidi, sazvanies ar interesantiem cilvēkiem, labi izskaties un iekasē pienākošās prēmijas. Tomēr realitāti sastapušie zina, ka Pārdevēja dzīve nebūt nav viegla.

Var meklēt smalkus procesu aprakstus vai lasīt gudro padomu grāmatas, taču neviens joprojām nav izdomājis formulu, kura pateiktu priekšā, kā rīkoties vienmēr atšķirīgās un negaidītās pārdošanas situācijās. Īpaši negaidītas tās mēdz būt pakalpojumu, līdzīgu produktu, “grūto klientu” vai B2B pārdošanā.

  • Kā esošo Produktu savienot ar konkrētā Klienta vajadzībām?
  • Kā aktualizēt Klienta vajadzības?
  • Kas ir un kas nav mana Produkta Priekšrocības?
  • Ko no manis gaida atšķirīgi B2B pircēji?
  • Kā paskaidrot servisa ieguvumus?
  • Kā draudzīgi risināt Klienta iebildumus?
  • Kā pārdot, ja Klients manipulē vai ir agresīvs?

Par to detalizētāk – Kārlis Apkalns seminārā “Pārdošana. Tehnikas Meistariem.”

Kursa ieguvumi:

Pārdevēju uzlabotas iemaņas pārdošanas iespējas (opportunities) pārvērst (conversion) darījumos caur:

  • Atkārtotu pārdošanas sarunas struktūru un 1.līmeņa iemaņām
  • Vispārīgu iemaņu piemērošanu ikdienā pārdodamam Produktam
  • Padziļinātu atšķirīgu Klientu motivāciju izpratni
  • Iemaņām aktualizēt Klienta Vajadzības
  • Atkārtošanai un iemaņu uzturēšanai parocīgiem izdales materiāliem

Treneris:  Kārlis Apkalns 

  • 10+ gadus biznesa iemaņu treneris & konsultants
  • Akadēmiska prakse Latvijas TOP biznesa augstskolās
  • Mārketinga, Stratēģiskā mārketinga pieredze
  • 350+ grupas, 25+ tēmas, 100+ orģinālsemināri
  • Strādājis ar infogr.am, SAF Tehnika, Siemens, Exigen, VISMA, LMT, Tele2, Lattelecom, BTA, Balta, Ergo, Seesam, Citadele, Nordea, Reaton, Pfizer, Mylan, Olainfarm, Toyota, Peugeot, Ramirent, Wurth, Baltic Data, Rolling!, Hanzas Maiznīca, 3M u.c.

Programma: divas treniņu dienas/16 akadēmiskās stundas

DIENASSATURSVINGRINĀJUMI
Diena I

KLIENTA
VAJADZĪBAS


pilna diena
8 akadēmiskās stundas
Ievads/Atkārtojums: Pirmajā semināra līmenī apgūtais              
Posms izzināt – Klienta Vajadzību aktualizēšana
SPIN formula un tās izmantojumsProfesionālais Mājas darbs (ar video)
SPIN + ĪII + P, ar Noslēgšanu, līdz 3 min.Posms prezentēt – kompānijas argumentu veidošana
Kā Tirgvedības mikslis/7P veido Zirnekli?Posms prezentēt – Priekšrocībās balstīti argumenti
Produkta un Kompānijas priekšrocības
Posms izzināt – Saruna ar dažādu amatu Klientiem
Kā argumentus piemērot dažādiem spēlētājiem?

Klientam būtiskākās vajadzības                                                 
 












Dažādi Klienta amati un to vajadzības
Diena II

DARBS ARIEBILDUMIEM

pilna diena
8 akadēmiskās stundas
                                     
Posms noslēgt – Iebildumu apiešana “bez spēka”
Sokrātisko jautājumu principiProfesionālais Mājas darbs “ar Klientu” (ar video)
SPIN + ĪII + P, Noslēgšana & Sokrāts, līdz 5 min.Posms prezentēt – Zirnekļa praktiska izmantošana
Kā izspēlēt Priekšrocības & Vājās vietas?Posms prezentēt – Servisa pārdošana
Klienta Izmaksu modelis, tā pielietošanaPosms prezentēt – “Sliktie vārdi” un eifēmismi
Kā Klientu nesāpināt nejauši?Apkopojums – Efektīvas pārdošanas piramīda                                

Klientu biežākie iebildumi






Piegādātāja priekšrocības
argumentu veidošana





“Sliktie vārdi” manā industrijā                                                     

Pieteikšanās

Vārds*
Tālrunis*
E-pasts*
Komentāri*

Saistošie tēmas tuvākie notikumi

Produktīva Pakalpojumu Vadīšana
Komercizglītības centrs
Attālināti
10.jūnijs
Produktīva Pakalpojumu Vadīšana
Komercizglītības centrs
7 dienu mācību programma dažādu līmeņu vadītājiem, kuru mērķis ir veicināt uzņēmuma produktivitātes paaugstināšanu. Mācību rezultātā dalībnieki nonāk pie algoritma, ko izmantot pēc mācībām darbā ar procesu uzlabošanu, konkrētu problēmu risināšanai.
56 stundas
1,900.00 +PVN
Pārdošana #1. Efektīva Darījumu Vadība
Master Training
Klātienē
10.augusts
Pārdošana #1. Efektīva Darījumu Vadība
Master Training
Pārdevēji un pārdošanas vadītāji daudz laika velta vakardienai, piemēram, rezultātiem un šodienai – situācijai tirgū. Bet rezultātu aplūkošana tos neuzlabo. Situācijas apspriešana to neizmaina. Kā pārdošanas komandām uzlabot rītdienu?
16 stundas
425.00 +PVN