Izcila klienta pieredze pārdošanā. JAUNUMS
19. augusts , 2021
235.00 +PVN
6 stundas
Tiešsaistē
67 282 219
TRIVIUMS apmācība
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
TRIVIUMS apmācība
Izcila klienta pieredze pārdošanā. JAUNUMS

Kāpēc dažās tirdzniecības vietās mēs iepērkamies atkal un atkal, savukārt citām metam līkumu pat tad, ja iegādātais produkts vai pakalpojums ir bijis gana kvalitatīvs?

Kas atšķir atturīgu, neuzbāzīgu pārdošanu no dzīva, patiesa dialoga? Kas svarīgāk – noslēgt darījumu šeit un tagad vai risināt klienta vajadzības?

Aicinām apmeklēt praktisku, interaktīvu treniņu “Izcila klienta pieredze pārdošanā”!

Šis ir unikāls treniņš, kas apvieno pārdošanas, iebildumu apiešanas un Dizaina domāšanas praktiskās metodes.

Pieejas fokusā ir klients un viņa unikālās vajadzības, kas tiek paturētas prātā katrā pārdošanas sarunas solī. Tā ir patiesa klienta sadzirdēšana un dziļa izpratne dialogā. Galvenais pārdevēja uzdevums šajā procesā ir ieraudzīt problēmu no klienta skatu punkta un optimālā veidā to atrisināt, iedziļinoties un esot zinātkāram par pašu lietotāju jeb klientu.

Dizaina domāšana palīdz audzēt uzticamību zīmolam un uzņēmumam. Tā veido personīgu saikni ar klientu, rada īpašu, individuālas attieksmes sajūtu visos pārdošanas posmos. Un – tā rada bezgalīgu gandarījumu pašam pārdevējam, atklājot savu “labāko es” 

Treniņa mērķi: 

  • attīstīt prasmi veidot dialogu ar klientu, fokusējoties uz klienta vajadzību sadzirdēšanu;
  • trenēt prasmi apiet iebildumus, izprotot klienta iebildumu iemeslus.

Mērķauditorija: pārdevēji, klientu apkalpošanas speciālisti un viņu tiešie vadītāji.

Ieguvumi:

  • Jauns skatupunkts attiecībās ar klientu
  • Konkrētas tehnikas klientu vajadzību izzināšanai un iebildumu apiešanai
  • Gandarījums un pārliecība par sevi pārdošanas sarunā

Ilgums: 3 x 3 stundas.

Darba metode: Aktīva un iesaistoša darba forma – praktiski treniņi, ideju un prakses novērojumu apmaiņa; pārdošanas situāciju analīze, darbs pāros, grupās, lomu spēles, atgriezeniskā saite un praktiski ieteikumi.

Programma:

1.sesija (3 h)

“Dzīvās” pārdošanas nozīme mūsdienās:

  • Pasaules tendences, produktu analīze, piemēri;
  • Pārdošana vai risinājuma piedāvāšana? Kā mēs spējam palīdzēt un kādēļ rodas klientu iebildumi?
  • Pārdošanas gadījumu apskats (case studies) un analīze.

2.sesija (3h)

Praktiskās metodes klienta vajadzību izzināšanai. Sarunas sākums un gaita:

  • Aktīvās klausīšanās tehnikas;
  • Pārfrāzēšana;
  • Ķermeņa valoda;
  • Jautājumu formas un tehnikas.

3.sesija (3 h)

 Sarunas kopsavilkums un lēmumu pieņemšana:

  • Kā pasniegt risinājumu. Kā veidot kopsavilkumu no tā, ko klients ir pastāstījis;
  • Kā neapstāties pie klienta pirmā iebilduma:

– Universāls rīks iebildumu apiešanai;

– Praktiski ieteikumi konkrētām iebildumu situācijām (cena, māņticība, sadarbība ar citu partneri, kā runāt ar klientiem par “ļaunāko” u.c.).

  • Sarunas nobeigums. Kā atstāt patīkamu pēcgaršu pēc tikšanās/sarunas ar klientu.

Tips&Tricks pārdošanas sarunās.

Tiešsaistes seminārs notiks Zoom platformā. Nodrošiniet datoru ar labu interneta pieslēgumu, kameru, austiņām un mikrofonu. Tiešsaistes links jums tiks nosūtīts e-pastā.

Realizējot korporatīvi, programmu var pieskaņot uzņēmuma specifikai un vajadzībām.

Pieteikties

Vārds*
Tālrunis*
E-pasts*
Komentāri*

Saistošie tēmas tuvākie notikumi

Pārdošana #1. Efektīva Darījumu Vadība
Master Training
Klātienē
10.augusts
Pārdošana #1. Efektīva Darījumu Vadība
Master Training
Pārdevēji un pārdošanas vadītāji daudz laika velta vakardienai, piemēram, rezultātiem un šodienai – situācijai tirgū. Bet rezultātu aplūkošana tos neuzlabo. Situācijas apspriešana to neizmaina. Kā pārdošanas komandām uzlabot rītdienu?
16 stundas
425.00 +PVN
Pārdošana #2. Tehnikas Meistariem
Master Training
Klātienē
24.augusts
Pārdošana #2. Tehnikas Meistariem
Master Training
Var meklēt smalkus procesu aprakstus vai lasīt gudro padomu grāmatas, taču neviens joprojām nav izdomājis formulu, kura pateiktu priekšā, kā rīkoties vienmēr atšķirīgās un negaidītās pārdošanas situācijās. Īpaši negaidītas tās mēdz būt pakalpojumu, līdzīgu produktu, “grūto klientu” vai B2B pārdošanā.
16 stundas
490.00 +PVN
Pārdošanas Vadīšanas Meistarklase
Komercizglītības centrs
Klātienē & Tiešsaistē
26.augusts
Pārdošanas Vadīšanas Meistarklase
Komercizglītības centrs
Unikāla 13 dienu programma pārdošanas vadītājiem, kas vēlas rezultātus! Sistemātiska pieeja, daudz rīku un absolūti praktiskas mācības ar uzlabojumu ieviešanu savā uzņēmumā.
104 stundas
2,990.00 +PVN
Produktīva Pakalpojumu Vadīšana
Komercizglītības centrs
Klātienē
15.septembris
Produktīva Pakalpojumu Vadīšana
Komercizglītības centrs
7 dienu mācību programma pakalpojumu jomas uzņēmumu dažādu līmeņu vadītājiem, kuru mērķis ir veicināt uzņēmuma produktivitātes paaugstināšanu. Iespēja risināt sava uzņēmuma izaicinājumus kopā ar citiem vadītājiem, 7 dienās, 4 mēnešos, 6 praktiķu vadībā, kas to ilggadēji sekmīgi ieviesuši praksē.
56 stundas
1,900.00 +PVN
Biznesa Klase
Komercizglītības centrs
Tiešsaistē
21.septembris
Biznesa Klase
Komercizglītības centrs
Visu laiku pieprasītākā vadītāju biznesa pamatu programma, mūsdienīga alternatīva augstskolu biznesa vadības mācībām un esence operatīvajā vadībā. Vadītājiem, kam nepieciešami rīki un metodes uzņēmuma, darbinieku vadībai un sevis attīstībai. Augstu novērtējuši vairāk kā 1000 Latvijas vadītāji.
160 stundas
3,899.00 +PVN
Efektīvs darbs ar klientu pa tālruni
TRIVIUMS apmācība
Tiešsaistē
29.septembris
Efektīvs darbs ar klientu pa tālruni
TRIVIUMS apmācība
Attīstīt prasmi veiksmīgi apkalpot klientus un komunicēt pa tālruni, paaugstināt dalībnieku efektivitāti emocionāli smagu sarunu vadībā, saskaroties ar „grūtajiem” klientiem un risinot konfliktus. Jaunu, praksē pielietojamu zināšanu un stresa pārvarēšanas prasmju apgūšana.
6 stundas
160.00 +PVN