Izcila klienta pieredze pārdošanā. JAUNUMS
TRIVIUMS apmācība
235.00 +PVN
6 stundas
Tiešsaistē
67 282 219
TRIVIUMS apmācība
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Izcila klienta pieredze pārdošanā. JAUNUMS

Kāpēc dažās tirdzniecības vietās mēs iepērkamies atkal un atkal, savukārt citām metam līkumu pat tad, ja iegādātais produkts vai pakalpojums ir bijis gana kvalitatīvs?

Kas atšķir atturīgu, neuzbāzīgu pārdošanu no dzīva, patiesa dialoga? Kas svarīgāk – noslēgt darījumu šeit un tagad vai risināt klienta vajadzības?

Aicinām apmeklēt praktisku, interaktīvu treniņu “Izcila klienta pieredze pārdošanā”!

Šis ir unikāls treniņš, kas apvieno pārdošanas, iebildumu apiešanas un Dizaina domāšanas praktiskās metodes.

Pieejas fokusā ir klients un viņa unikālās vajadzības, kas tiek paturētas prātā katrā pārdošanas sarunas solī. Tā ir patiesa klienta sadzirdēšana un dziļa izpratne dialogā. Galvenais pārdevēja uzdevums šajā procesā ir ieraudzīt problēmu no klienta skatu punkta un optimālā veidā to atrisināt, iedziļinoties un esot zinātkāram par pašu lietotāju jeb klientu.

Dizaina domāšana palīdz audzēt uzticamību zīmolam un uzņēmumam. Tā veido personīgu saikni ar klientu, rada īpašu, individuālas attieksmes sajūtu visos pārdošanas posmos. Un – tā rada bezgalīgu gandarījumu pašam pārdevējam, atklājot savu “labāko es” 

Treniņa mērķi: 

  • attīstīt prasmi veidot dialogu ar klientu, fokusējoties uz klienta vajadzību sadzirdēšanu;
  • trenēt prasmi apiet iebildumus, izprotot klienta iebildumu iemeslus.

Mērķauditorija: pārdevēji, klientu apkalpošanas speciālisti un viņu tiešie vadītāji.

Ieguvumi:

  • Jauns skatupunkts attiecībās ar klientu
  • Konkrētas tehnikas klientu vajadzību izzināšanai un iebildumu apiešanai
  • Gandarījums un pārliecība par sevi pārdošanas sarunā

Ilgums: 3 x 3 stundas.

Darba metode: Aktīva un iesaistoša darba forma – praktiski treniņi, ideju un prakses novērojumu apmaiņa; pārdošanas situāciju analīze, darbs pāros, grupās, lomu spēles, atgriezeniskā saite un praktiski ieteikumi.

Programma:

1.sesija (3 h)

“Dzīvās” pārdošanas nozīme mūsdienās:

  • Pasaules tendences, produktu analīze, piemēri;
  • Pārdošana vai risinājuma piedāvāšana? Kā mēs spējam palīdzēt un kādēļ rodas klientu iebildumi?
  • Pārdošanas gadījumu apskats (case studies) un analīze.

2.sesija (3h)

Praktiskās metodes klienta vajadzību izzināšanai. Sarunas sākums un gaita:

  • Aktīvās klausīšanās tehnikas;
  • Pārfrāzēšana;
  • Ķermeņa valoda;
  • Jautājumu formas un tehnikas.

3.sesija (3 h)

 Sarunas kopsavilkums un lēmumu pieņemšana:

  • Kā pasniegt risinājumu. Kā veidot kopsavilkumu no tā, ko klients ir pastāstījis;
  • Kā neapstāties pie klienta pirmā iebilduma:

– Universāls rīks iebildumu apiešanai;

– Praktiski ieteikumi konkrētām iebildumu situācijām (cena, māņticība, sadarbība ar citu partneri, kā runāt ar klientiem par “ļaunāko” u.c.).

  • Sarunas nobeigums. Kā atstāt patīkamu pēcgaršu pēc tikšanās/sarunas ar klientu.

Tips&Tricks pārdošanas sarunās.

Tiešsaistes seminārs notiks Zoom platformā. Nodrošiniet datoru ar labu interneta pieslēgumu, kameru, austiņām un mikrofonu. Tiešsaistes links jums tiks nosūtīts e-pastā.

Realizējot korporatīvi, programmu var pieskaņot uzņēmuma specifikai un vajadzībām.

Informēt par plānoto datumu

Notikums tiek drīzumā plānots. Ja vēlaties, lai mēs informējam par plānoto norises datumu, atsūtiet savus kontaktus.

Vārds*
Tālrunis*
E-pasts*
Komentāri*

Saistošie tēmas tuvākie notikumi

Efektīvs darbs ar klientu pa tālruni
Tiešsaistē
29.septembris
Efektīvs darbs ar klientu pa tālruni
TRIVIUMS apmācība
Attīstīt prasmi veiksmīgi apkalpot klientus un komunicēt pa tālruni, paaugstināt dalībnieku efektivitāti emocionāli smagu sarunu vadībā, saskaroties ar „grūtajiem” klientiem un risinot konfliktus. Jaunu, praksē pielietojamu zināšanu un stresa pārvarēšanas prasmju apgūšana.
6 stundas
160.00 +PVN