Pārsteidzoši daudz vadītāju vēl joprojām labprātāk izvēlas “vadīt” procesus un iegrimt ikdienas operatīvos darbos, atstājot attīstības sarunas ar darbiniekiem kā atsevišķu kampaņveida pasākumu reizi gadā. Strauji mainīgajā un prasīgajā biznesa vidē darbinieku efektivitāte, iesaiste un labsajūta ir kritiski svarīgs resurss organizācijas veiksmes stāstam. Regulāras sarunas par darba sniegumu un veidiem, kā to attīstīt, stiprina šo resursu. Darbinieki aug caur to, ko viņi dara un piedzīvo.
Kursa vadītāja ir Sandra Lāce, kura ir pieredzējusi biznesa trenere darbinieku vadīšanas un attīstības tēmās, supervizore un KBT terapijas speciāliste.
Kursa dalībniekiem ieguvumi ir šādi:
• Izpratne par darba izpildes (snieguma) attīstības būtību un jēgu.
• Prasme novērot un analizēt darbinieka sniegumu un darba rezultātus atbilstoši viņu pieredzei un kompetencei.
• Izpratne par snieguma attīstības sarunas struktūru.
• Uz sasniegumiem orientēta, godīga un precīza atgriezeniskā saite.
• Kompetenču pilnveides un nākotnes attīstības plānošana, prasme runāt par to.
PROGRAMMA:
Darba izpildes (snieguma) attīstības vadīšana:
• Darba izpildes (snieguma) attīstības būtība un jēga.
• Sagaidāmais rezultāts, ja darbinieki piedzīvo labu darba izpildes (snieguma) vadīšanu.
Darba izpildes (snieguma) attīstības sarunas kā laba vadīšanas prakse:
• Prasme novērot un analizēt darbinieka sniegumu un darba rezultātus atbilstoši viņu pieredzei un kompetencei.
• Snieguma attīstības sarunas struktūra.
• Uz sasniegumiem orientēta, godīga un precīza atgriezeniskā saite.
• Iespējamās grūtības attīstības sarunās.
• Kompetenču pilnveides un nākotnes attīstības plānošana, prasme runāt par to.
Vadītāja personība un nepieciešamās kompetences labai darbinieku snieguma vadīšanas praksei.
Lai pieteiktos, lūdzu, sazinieties – kic@kic.lv
https://www.kic.lv/macibas/darba-snieguma-vadisana-un-attistisana-ikdiena
Pieteikties
Saistītās tēmas tuvākie notikumi