Darbinieku atlase, darba attiecību uzsākšana un izbeigšana

  • Post category:

Seminārs, kurā pasniedzējas stāstītais tiks papildināts ar piemēriem, dalībnieki aktīvi darbosies, pildot dažādus praktiskus uzdevumus gan individuāli, gan grupās. Vēlams sagatavot gadījumus vai problēmjautājumus no iepriekšējās pieredzes.

Continue Reading Darbinieku atlase, darba attiecību uzsākšana un izbeigšana

Vadītājs un vadītprasme

  • Post category:

Šis kurss būs par to, kā spert soli tālāk, kā kļūt par to, kas vēl nav būts – par vadītāju. Diskutēsim par to, kāpēc vadītājam būtu jāsāk ar skatu uz sevi – kas ir šī jaunā loma, ko tā prasa no manis kā cilvēka un profesionāļa, kā es ar to jūtos, kādas gaidas tiek uzliktas ar šo lomu, kāda ir šīs lomas atbildība un pienākumi un nepaciešamās darbības.

Continue Reading Vadītājs un vadītprasme

Projektu atveseļošana

  • Post category:

Izprast un arī pašiem izstrādāt pasākumus, izspēlējot reālu situāciju projektā, kurš dažādu iemeslu dēļ ir "nogājis no sliedēm", būs iespējams šī kursa ietvaros.

Continue Reading Projektu atveseļošana

Pašpalīdzība krīzē

  • Post category:

Ar Covid-19 pandēmijas ietekmi un sekām sastopas ikviens. Ne tikai fiziskajā līmenī, kas visbiežāk nozīmē pārslodzi, bet arī psiholoģiskajā. Tā var būt neziņa par nākotni, raizes par veselību, finansēm, kā arī citiem faktoriem. Tas viss tērē mūsu resursus un ietekmē produktivitāti. Kā tikt galā ar šiem izaicinājumiem? Un kā palīdzēt citiem – kolēģiem un darbiniekiem?

Continue Reading Pašpalīdzība krīzē

Efektīvu cilvēku 7 paradumi

  • Post category:

Efektīvu organizācijas kultūru veido vadītāju kopējā uzvedība. Treniņš uzlabo darbinieku un vadītāju efektivitāti, spēju vadīt sevi un sadarboties ar citiem un ļauj organizācijai ilgtermiņā sasniegt izcilus rezulātus. 16 h treniņš + 7 nedēļu ieviešanas process palīdz ieviest 7 paradumus dzīvē.

Continue Reading Efektīvu cilvēku 7 paradumi

Jaunā vadītāja domāšana

  • Post category:

Mūsdienu vadītāja loma ir sarežģītāka kā jebkad agrāk, būtiski ietekmējot ikvienu rādītāju organizācijā. Treniņš un tam sekojošais 12 nedēļu ieviešanas process sniedz jaunajiem vadītājiem nepieciešamos resursus, kas palīdz no speciālista kļūt par veiksmīgu vadītāju. Ieguldi jauno vadītāju attīstībā!

Continue Reading Jaunā vadītāja domāšana

Efektīvs darbs ar klientu pa tālruni

  • Post category:

Attīstīt prasmi veiksmīgi apkalpot klientus un komunicēt pa tālruni, paaugstināt dalībnieku efektivitāti emocionāli smagu sarunu vadībā, saskaroties ar „grūtajiem” klientiem un risinot konfliktus. Jaunu, praksē pielietojamu zināšanu un stresa pārvarēšanas prasmju apgūšana.

Continue Reading Efektīvs darbs ar klientu pa tālruni

Efektīva vadītāja ABC

  • Post category:

Izpratne par vadītāja lomu un atbildību uzņēmuma mērķu sasniegšanā. Zināšanas par efektīvākajiem darbinieku vadīšanu. Prasme sniegt atgriezenisko saiti un motivēt darbiniekus. Saskarsmes prasmes. Konkrēti rīcības scenāriji dažādām, tai skaitā sarežģītām situācijām ikdienas darbā.

Continue Reading Efektīva vadītāja ABC

Jaunas publikācijas vēl top!

Kaut kas neizdevās