Funkciju audits

Organizācijas funkciju audits ir komplekss un uz ekspertu kompetenci balstīts novērtēšanas process, kura ietvaros uzņēmuma īpašnieki, padome vai valde iegūst strukturētas atbildes uz sekojošiem jautājumiem:

  1. Reālais pienākumu, atbildību un pilnvaru sadalījums uzņēmumā;
  2. Reāli uzstādītie mērķi pa struktūrvienībām / darbiniekiem;
  3. Darba procesu reālā norise un to piemērotība uzstādīto mērķu sasniegšanai katrā struktūrvienībā. Procesu plānošanas un pārskatīšanas pieejas. Darbību pārklāšanās, vērtību nepievienojošas un nelietderīgas darbības. Iekšējo instrukciju apjoms un lietderība;
  4. Darbu izpildes kontroles sistēma un tās piemērotība savlaicīgu lēmumu pieņemšanai (mērījumi, datu analīzes periodiskums, pilnvaru sadalījums lēmumu pieņemšanai);
  5. Iekšējās komunikācijas kanāli un informācijas nodošanas metodes;
  6. Esošās organizatoriskās struktūras piemērotība notiekošajiem procesiem un uzstādītājiem mērķiem.
  7. Nominēto vadītāju piemērotība struktūras lomām.

Audita norise un sākotnējā informācija

Tipisks funkciju audits norit sekojošos posmos:

  • Sākotnējās informācijas izpēte;
  • Klātienes intervijas ar struktūrvienību vadītājiem un darbiniekiem to darba vietās, kas parāda katra darbinieka izpratni par viņam uzticētajiem darba pienākumiem, atbildību un pilnvarām;
  • Novērojumi darba vietās un objektos;
  • Funkciju audita ziņojuma sagatavošana un prezentācija.

Kas tiek saņemts funkciju audta rezultātā:

Priekšlikumi darba pilnveidošanai un to ieviešanas plāns.

FORCEO
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Jautā šeit
vai sazinies par pieejamajiem konsultāciju laikiem pa tālruni

2 9282101

Saistošas tēmas konsultācijas

Dažādību vadība: Kā sadzīvot un izdzīvot komandā
Komercizglītības centrs
Dažādību vadība: Kā sadzīvot un izdzīvot komandā
Personību novērtēšana, personības profilu sistēmas: DiSC, Structogram, komandu testi, 360 grādu vērtēšana, C.A.R.E., komandas vērtību tests
Kā vadīt savas un citu emocijas?
Komercizglītības centrs
Kā vadīt savas un citu emocijas?
Kā būt empātiskam un kā rīkoties emocionāli pārsātinātās situācijās. Praktisko psihoterapeitu un vadības konsultantu supervīzijas, lai treneru savu reakciju, uztveri un paradumus komunikācija ar grūtajiem klientiem, kolēģiem, ģimeni un sevi.
Kā plānot laiku laicīgi?
Komercizglītības centrs
Kā plānot laiku laicīgi?
Klasiskā un digitālā laika un dzīves mērķu plānošana. Tehniskie un psiholoģiskie aspekti pieredzējušu uzņēmuma vadītāju, plānotāju, kouču vadībā.
Kā motivēt sevi un citus?
Komercizglītības centrs
Kā motivēt sevi un citus?
Ekspertu konsultācijas, supervīzijas, koučings sevis un komandas stiprināšanā, izmantojot praktiskās psiholoģijas un neirozinātnes principus.
Efektivitāte, Lean, 6 Sigma
Leilands un Putnis
Efektivitāte, Lean, 6 Sigma
Taupīgās saimniekošanas Lean, Six Sigma, 5S metodikas vai EFQM Izcilības modeļa izmantošana var kļūt par vērtīgu rīku organizācijas darbības efektivitātes uzlabošanā un turpmāko pilnveidošanās procesu īstenošanā.
MBTI®: individuālā koučinga sesija
Spring Valley
MBTI®: individuālā koučinga sesija
Šī sesija būs vērtīgs ieguvums tiem, kas vēlas padziļināt izpratni par konfliktu rašanās cēloņiem profesionālajā un privātajā dzīvē un veidot personības tipā balstītu risinājumu. Kā attiekties pret sevi un citiem ar lielāku izpratni un pieņemšanu darbā un atpūtā.
Testi kandidātu atlasei
TRIVIUMS apmācība
Testi kandidātu atlasei
Kandidātu atlasei piedāvājam starptautiskus, kvalitatīvus, zinātniski izstrādātus psihometriskos instrumentus – spēju, personības un motivācijas cut-e testus. Tiek iegūta strukturēta informācija, kas palīdz veidot objektīvu un dziļu izpratni par kandidāta atbilstību vakancei.
Kompetenču novērtēšanas un attīstības centri
TRIVIUMS apmācība
Kompetenču novērtēšanas un attīstības centri
Šī ir starptautiski aprobēta metodoloģija, kas sniedz individualizētu, padziļinātu un kvalitatīvu vērtējumu par vadītāja stiprajām pusēm, potenciālu un attīstības vajadzībām. Jūs spēsiet daudz precīzāk izmantot savu vadītāju potenciālu, veikt karjeras plānošanu un noteikt attīstības investīcijas.
Darbnīca: Špikeris darbā ar klientiem jeb klientu pieredzes kartēšana
Dainis Locāns
Darbnīca: Špikeris darbā ar klientiem jeb klientu pieredzes kartēšana
Mūsu darbnīcas rezultātā vizualizēsim saprotamu un viegli uztveramu klientu un jūsu uzņēmuma mijiedrabības modeli, kas ikdienā būs kā rīcības špikeris katram iesaistītajam darbiniekam un vadībai tai skaitā!
360 grādu novērtēšana vadītājiem un vadības komandām
TRIVIUMS apmācība
360 grādu novērtēšana vadītājiem un vadības komandām
Tiek iegūta strukturēta, daudzpusīga atgriezeniskā saite no dažādām perspektīvām, kas palīdz veidot objektīvu izpratni par vadītāja individuālajām, kā arī vadības komandas stiprajām un attīstāmajām pusēm un var kalpot kā pamats attīstības plāna izveidei un sistēmiskiem uzlabojumiem.