Idejas, kas pielīp

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Čips Hīts, Dens Hīts
Izdevniecība: Zoldnera izdevniecība
Izdošanas gads: 1997
Lappušu skaits: 156

Piegāde BEZ MAKSAS
ar OMNIVA pakomātiem
3 darba dienu laikā

22,00

Noliktavā 1 prece/-es

Neatkarīgi no tā, vai jūs esat uzņēmējs, vadītājs, politiķis, zinātnieks, pedagogs, mārketinga vai sabiedrisko attiecību speciālists, žurnālists vai arī māmiņa uz pilnu slodzi, jums ir idejas, ko pavēstīt. Jauna produkta ienākšana tirgū. Stratēģija, ar ko vēlaties pārliecināt. Pārliecība, kurā gribat dalīties. Vērtības, ko vēlaties ieaudzināt savos bērnos…

Grāmata IDEJAS, KAS PIELĪP, ko 800-CEO-READ 2009. gadā nominēja kā vienu no 100 pasaules visu laiku izcilākajām biznesa rokasgrāmatām, mainīs jūsu priekšstatu, kā panākt, lai jūsu idejas saprastu, iegaumētu un lai tās ietekmētu jūsu auditorijas uzskatus un uzvedību.

Grāmatas autori – Stenforda Universitātes psiholoģijas profesors Čips Hīts un biznesa konsultants un lektors Dens Hīts – kliedē mītu, ka izcilas idejas var radīt tikai tie, kuriem ir iedzimts talants. Ikviens no mums, pareizi izprotot lietas būtību un ar pareizi veidotu vēstījumu var panākt, lai ideja pieliptu. Autori atklāj, ka visu veidu lipīgajām idejām, no nepatiesām baumām līdz idejām, kas maina pasauli, ir sešas vienādas pazīmes. Izmantojot noteiktus paņēmienus, ikviens no mums var radīt idejas, kam būtu paliekoša ietekme uz mūsu mērķauditoriju – vai tie būtu mūsu pircēji, ziedotāji, skolēni, darbinieki, vēlētāji vai mūsu bērni. Turklāt ne vienmēr idejas nepieciešams radīt – dažkārt daudz vienkāršāk, piemērojot šos principus, ir tās saskatīt – pasaule vienmēr radīs vairāk izcilu ideju nekā viena atsevišķa persona, lai arī visradošākā.

No angļu valodas tulkojusi Iveta Pumpura

Saistoši izdevumi

Iesakām arī citus tēmas izdevumus