Ieva Zaumane

+371 29466551

Iekšējās komunikācijas stratēģiskā konsultante. Biznesa psiholoģija, komunikācijas vadība un organizāciju sistēmas ir mana profesionālā aizraušanās un sirdslieta jau vairāk nekā 17 gadus.

Mana Profesionālā pieredze ir saistīta ar stratēģiskas komunikācijas vadību un darbinieku iesaisti dažādos organizācijas dzīves ciklos, gan stabilitātē, gan pārmaiņās, gan arī krīzēs.

Esmu izstrādājusi iekšējās un ārējās komunikācijas stratēģijas, organizējusi un vadījusi pārmaiņu komunikācijas procesus, kā arī nodrošinājusi krīžu komunikācijas vadību tādās organizācijās un uzņēmumos kā – Valsts ieņēmumu dienests, Hansabanka, Tiesībsarga birojs, konsultāciju uzņēmums “Hauska&Partner”, Valsts izglītības un attīstības aģentūra, VAS Latvijas Pasts.

​Šobrīd paralēli savai profesionālajai darbībai, konsultējot un trenējot uzņēmumu vadītājus un komandas, izstrādāju doktora disertāciju “Iekšējās komunikācijas funkcija un tās stratēģiska vadīšana” – tas nozīmē dziļu, fundamentālu izpratni par biznesa procesiem un iekšējās komunikācijas lomu uzņēmumu attīstībā. Esmu uzstājusies vairākās starptautiskās un Latvijas mēroga konferencēs, prezentējot tēmas, kas saistītas ar dažādiem darba vides aspektiem un komunikāciju.

Esmu Dienas Bizness Personāla vadības rokasgrāmatas līdzautore. 2019. gadā veidoju nodaļu par startēģiski vadītu iekšējo komunikāciju. Turpinās sadarbība ar Dienas Bizness HUB, vadot atvērtos seminārus par efektīvu pārmaiņu komunikāciju.

Esmu arī sertificēts APC koučs, un ieguvusi Berta Helingera Institūta un Systemic Constellation Center Riga sertifikātu “Organizācijas sistēmdinamikas un sistēmiskie sakārtojumi”. Tas ļauj iekšējās komunikācijas problēmjautājumos saskatīt cēloņus un tos risināt kompleksi kombinējot stratēģisko pieeju ar sistēmiskā koučinga un sakārtojuma metodēm.

Ja jums ir vajadzīgs partneris ar dziļām zināšanām un plašu pieredzi,

Sazināties ar
Ieva Zaumane

Vārds*
E-pasts*
Jautājums*
apvienot kultūras
Ieva Zaumane
Ieva Zaumane
Lai precības būtu ilgas un laimīgas! Kas jāņem vērā, apvienojot divu uzņēmumu kultūras?
Vai darbiniekiem ir vienalga, kāds organizācijas nosaukums, kādi bankas rekvizīti?